Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ottanut Androidissa jo käyttöön salatut tekstiviestit eli RCS-viestit? Poliisi ei voi vakoilla sinun viesti liikennettä.

Vierailija
11.05.2023 |

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000007639051.html

Kannattaa ottaa käyttöön, yksityisyys säilyy.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hoidan jatkossakin diilit android-laitteella ja tekstarein

Vierailija
2/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai

ei FBI-niitä lue 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai

ei FBI-niitä lue 👍

Olen suomalainen ja asun Suomessa. FBI keskittyy Yhdysvalloissa tapahtuviin rikoksiin.

Vierailija
4/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos salaus on päästä päähän, ei niitä viestejä pysty lukemaan.

Vierailija
5/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tärkeää on, että mun kauppalista miehelle ja lasten komentaminen wa:ssa ei valu fbi:n korviin

Vierailija
6/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tärkeää on, että mun kauppalista miehelle ja lasten komentaminen wa:ssa ei valu fbi:n korviin

FBIPhone

Vierailija
7/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai

ei FBI-niitä lue 👍

Olen suomalainen ja asun Suomessa. FBI keskittyy Yhdysvalloissa tapahtuviin rikoksiin.

ootko varma siitä?

Suomen poliisi käytti Yhdysvaltain liittovaltion poliisilta FBI:lta saatavissa olevaa virka-apua.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2009100110352404

Vierailija
8/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp on jo salattu.

Vierailija
9/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta paskahatut saa lukea mitä lystää, jahka munkin syömiseltä ja viattomien ihmisten kiusaamiselta kerkeävät. Minulla ei ole mitään salattavaa.

Vierailija
10/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tottakai

ei FBI-niitä lue 👍

ootko varma siitä?

Suomen poliisi käytti Yhdysvaltain liittovaltion poliisilta FBI:lta saatavissa olevaa virka-apua.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2009100110352404

Niin Suomen poliisi ja FBI oli myynyt omat hakkeroidut puhelimet rikollisille. Tämä on Googlen tekniikka, päästä päähän salattu.

Vierailija
11/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolesta paskahatut saa lukea mitä lystää, jahka munkin syömiseltä ja viattomien ihmisten kiusaamiselta kerkeävät. Minulla ei ole mitään salattavaa.

Suojaa se muultakin urkinnalta. Sen saa klikkauksella käyttöön. Viestisovelluksen asetuksista käyttöön.

Vierailija
12/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WhatsApp on jo salattu.

Miksi ei salaa myös tekstiviestejä kun sen saa asetuksista käyttöön? Hölmöähän se on jos ei ota tuollaista käyttöön, kun sen saa yhdellä klikkauksella käyttöön.

Vierailija
13/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

signal on ainoa mitä käytän

https://signal.org/fi/

Huippuluokan päästä päähän -salaus (pohjautuu avoimen lähdekoodin Signal-protokollaan) suojaa keskustelusi. Me emme voi lukea viestejäsi tai kuunnella puheluitasi, eivätkä muutkaan. Yksityisyys ei ole valinnaista – se on Signalin toimintaperiaate. Kaikki viestit ja puhelut salataan joka hetki.

.

Kaikille ilmainen

Signal on yksityinen voittoa tavoittelematon taho. Emme ole sidoksissa suuriin teknologiayrityksiin emmekä voi päätyä sellaisen haltuun. Kehitystä tuetaan apurahoin ja kaltaistesi ihmisten lahjoituksilla.

.

.

.

Signal on Signal Technology Foundation -säätiön ja Signal Messenger LLC:n kehittämä monialustainen salattu viestintäpalvelu. Se käyttää Internetiä lähettämään henkilökohtaisia ja ryhmäviestejä, jotka voivat sisältää tiedostoja, äänimuistiinpanoja, kuvia ja videoita. Sen mobiilisovellukset voivat myös soittaa henkilökohtaisia ääni- ja videopuheluita, ja Android-versio voi vaihtoehtoisesti toimia tekstiviestisovelluksena.

Signal käyttää tunnisteina tavanomaisia matkapuhelinnumeroita ja käyttää päästä päähän -salausta sen käyttäjien välisen tietoliikenteen suojaamiseksi. Sovellukset sisältävät mekanismeja, joiden avulla käyttäjät voivat itsenäisesti tarkistaa yhteyshenkilöidensä identiteetin ja datakanavan eheyden.

Kaikki Signal-ohjelmistot ovat ilmaisia ja avoimen lähdekoodin ohjelmistoja. Asiakasohjelmat julkaistaan GPLv3-lisenssillä, kun taas palvelinkoodi julkaistaan AGPLv3-lisenssillä. Voittoa tavoittelematon Signal Technology Foundation -säätiö perustettiin helmikuussa 2018, ja sen alkuperäinen rahoitus oli 50 miljoonaa dollaria.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Signal

Vierailija
14/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

signal on ainoa mitä käytän

https://signal.org/fi/

Huippuluokan päästä päähän -salaus (pohjautuu avoimen lähdekoodin Signal-protokollaan) suojaa keskustelusi. Me emme voi lukea viestejäsi tai kuunnella puheluitasi, eivätkä muutkaan. Yksityisyys ei ole valinnaista – se on Signalin toimintaperiaate. Kaikki viestit ja puhelut salataan joka hetki.

.

Kaikille ilmainen

Signal on yksityinen voittoa tavoittelematon taho. Emme ole sidoksissa suuriin teknologiayrityksiin emmekä voi päätyä sellaisen haltuun. Kehitystä tuetaan apurahoin ja kaltaistesi ihmisten lahjoituksilla.

.

.

.

Signal on Signal Technology Foundation -säätiön ja Signal Messenger LLC:n kehittämä monialustainen salattu viestintäpalvelu. Se käyttää Internetiä lähettämään henkilökohtaisia ja ryhmäviestejä, jotka voivat sisältää tiedostoja, äänimuistiinpanoja, kuvia ja videoita. Sen mobiilisovellukset voivat myös soittaa henkilökohtaisia ääni- ja videopuheluita, ja Android-versio voi vaihtoehtoisesti toimia tekstiviestisovelluksena.

Signal käyttää tunnisteina tavanomaisia matkapuhelinnumeroita ja käyttää päästä päähän -salausta sen käyttäjien välisen tietoliikenteen suojaamiseksi. Sovellukset sisältävät mekanismeja, joiden avulla käyttäjät voivat itsenäisesti tarkistaa yhteyshenkilöidensä identiteetin ja datakanavan eheyden.

Kaikki Signal-ohjelmistot ovat ilmaisia ja avoimen lähdekoodin ohjelmistoja. Asiakasohjelmat julkaistaan GPLv3-lisenssillä, kun taas palvelinkoodi julkaistaan AGPLv3-lisenssillä. Voittoa tavoittelematon Signal Technology Foundation -säätiö perustettiin helmikuussa 2018, ja sen alkuperäinen rahoitus oli 50 miljoonaa dollaria.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Signal

Niin minäkin käytän, mutta silti osa lähettää minulle tekstiviestejä. Siksi laitan salauksen päälle asetuksista, kun sen kerta pystyy noin helposti ottamaan käyttöön.

Vierailija
16/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tekstiviesteissä mitään salattavaa tai mitä ei voisi muille näyttää.

En siis ota, ellei työpaikka edellytä kun on työsuhdepuhelin.

Vierailija
17/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tottakai

ei FBI-niitä lue 👍

eikä kiina, eikä krp, eikä supo, eikä... vladimir itäsuunnalta, eikä...

Joo ei. 

Vierailija
18/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tekstiviesteissä mitään salattavaa tai mitä ei voisi muille näyttää.

En siis ota, ellei työpaikka edellytä kun on työsuhdepuhelin.

Postaatko henkilötietosi ja kuvasi samalla tähän ketjuun? Eihän sinulla mitään salattavaa ole, joten varmasti sopii.

Vierailija
19/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WhatsApp on jo salattu.

Eh... ok.

Kaipa se sitten on kun suomen valtion asioitakin käsitellään ties missä ministeriryhmien whatsapp ryhmissä.

Ylläoleva saattaa sisältää sarkasmia. Toivottavasti myös liioittelua mutta edellistä hallitusta katsottuani epäilen ettei niin paljoa liioittelua kuin olisi pitänyt. 

Vierailija
20/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WhatsApp on jo salattu.

Eh... ok.

Kaipa se sitten on kun suomen valtion asioitakin käsitellään ties missä ministeriryhmien whatsapp ryhmissä.

Ylläoleva saattaa sisältää sarkasmia. Toivottavasti myös liioittelua mutta edellistä hallitusta katsottuani epäilen ettei niin paljoa liioittelua kuin olisi pitänyt. 

Joko Lintilän viestivuoto on tutkittu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän