Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?

Vierailija
06.07.2019 |

Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?

Kommentit (338)

Vierailija
101/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hoikkana pysymistä ja surkuhupaisaa kyllä pyöreän tarakan treenaamista kommentoidaan helppona hommana. Ainakin itse joutuisin nipistämään syömiseni kyseenalaisen vähäiseksi, ja sen jälkeen ei salilla tarvitsisi käydä, ei riittäisi energia. Tosin turhaahan se olisikin, lihasten kertyminen on mahdotonta jos ravintopuoli ei ole kunnossa. Eikä se ole itsestäänselvyys sittenkään, kaikille pihvi ei tartu yhtä helposti. Kunhan ikää tulee, painonhallinta tulee haastavammaksi (persoonakohtaista toki, ja joo, osa syö liikaa). Mitä sairauksia nainen, joka on ikänsä syönyt liian vähän, saakaan riesakseen. Mutta näillä ei ole merkitystä, koska kaikki on niin helppoa.

Vaihdetaanko osia?

Minä voin treenata itseni hoikaksi ja tarakan pyöreäksi.

Sinun tehtäväsi on treenata 15cm lisää pituutta, luusto isommaksi, ja siihen päälle kunnolla lihasmassaa - mutta se lihasmassa pitää saada esim. fyysisessä työssä eikä salilla + sinun kuuluu myös olla akateemisesti koulutettu ja koulutusta vastaavassa työssä.

Miten on?

Vierailija
102/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alipainoisen miehen kanssa samanlaista sängyssä kuin alipainoisen naisen?

Ei kyllä heti sytyttäisi mies, jolla olisi luiseva perä ja rintakehä ja jalat olisi kuin kanan luut. Ehkä hän ei jaksaisi kovin pitkään. Päätyisin varmaan seksin jälkeen peittelemään hänen palelevan vartalonsa ja silittäisin päätä. Tulisi äidillinen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin tulee mieleen, että jos miehen toivelistalla on erittäin hoikka, pienirintainen karvaton keijukainen, että ihanne olisi lähinnä lapsi eikä aikuinen nainen. Tähänkö on tultu?

Se on aiheena vähän tabu mutta ainahan nuoruutta on ihannoitu ja miehet tykkää nuorekkaasta ja jopa lapsekkaasta naiskuvasta, mutte se silti tarkoita sitä että normaali tervejärkinen mies haluaisi panna alaikäistä mutta biologian kannalta tiettyjä nuoruuteen ja lapsekkuuteen liittyviä piirteitä pidetään kauniina myöskin vanhemmalla naisella. Muistelen että joku tutkimus oli missä sanottiin vanhempien miesten pitävän erityisesti hoikista ja pienirintaisista naisista verrattuna hedelmällisemmässä iässä oleviin miehiin. Tämäkin voi biologian kannalta ajateltuna tarkoittaa sitä että vanhemman miehen alitaju kertoo että kannataisi valita kumppanikseen erityisen nuori nainen, jotta jälkeläisten saanti ja terveys olisi taattu.

Vierailija
104/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä heti sytyttäisi mies, jolla olisi luiseva perä ja rintakehä ja jalat olisi kuin kanan luut. Ehkä hän ei jaksaisi kovin pitkään. Päätyisin varmaan seksin jälkeen peittelemään hänen palelevan vartalonsa ja silittäisin päätä. Tulisi äidillinen fiilis.

Todennäköisesti se luiseva mieskin on sinua vahvempi, ja myös paremmassa kunnossa.

Naiset jotka mollaavat hinteliä miehiä ovat käytännössä poikkeuksetta läskejä. Itse tunnen fitnesskilpailijaa, kamppailu-urheilijaa, jne. Yksikään näistä ei mollaa pienikokoisia miehiä.

Vierailija
105/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin tulee mieleen, että jos miehen toivelistalla on erittäin hoikka, pienirintainen karvaton keijukainen, että ihanne olisi lähinnä lapsi eikä aikuinen nainen. Tähänkö on tultu?

Se on aiheena vähän tabu mutta ainahan nuoruutta on ihannoitu ja miehet tykkää nuorekkaasta ja jopa lapsekkaasta naiskuvasta, mutte se silti tarkoita sitä että normaali tervejärkinen mies haluaisi panna alaikäistä mutta biologian kannalta tiettyjä nuoruuteen ja lapsekkuuteen liittyviä piirteitä pidetään kauniina myöskin vanhemmalla naisella. Muistelen että joku tutkimus oli missä sanottiin vanhempien miesten pitävän erityisesti hoikista ja pienirintaisista naisista verrattuna hedelmällisemmässä iässä oleviin miehiin. Tämäkin voi biologian kannalta ajateltuna tarkoittaa sitä että vanhemman miehen alitaju kertoo että kannataisi valita kumppanikseen erityisen nuori nainen, jotta jälkeläisten saanti ja terveys olisi taattu.

Tämä on mielenkiintoista, sillä olen vapaaehtoisesti lapseton mies ja pidän nimenomaan pienirintaisista ja hyvin hoikista ja siroista naisista. Ilmeisesti en sitten etsi imetystissejä tai synnyttäjän lantiota?

Vierailija
106/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hoikkana pysymistä ja surkuhupaisaa kyllä pyöreän tarakan treenaamista kommentoidaan helppona hommana. Ainakin itse joutuisin nipistämään syömiseni kyseenalaisen vähäiseksi, ja sen jälkeen ei salilla tarvitsisi käydä, ei riittäisi energia. Tosin turhaahan se olisikin, lihasten kertyminen on mahdotonta jos ravintopuoli ei ole kunnossa. Eikä se ole itsestäänselvyys sittenkään, kaikille pihvi ei tartu yhtä helposti. Kunhan ikää tulee, painonhallinta tulee haastavammaksi (persoonakohtaista toki, ja joo, osa syö liikaa). Mitä sairauksia nainen, joka on ikänsä syönyt liian vähän, saakaan riesakseen. Mutta näillä ei ole merkitystä, koska kaikki on niin helppoa.

Vaihdetaanko osia?

Minä voin treenata itseni hoikaksi ja tarakan pyöreäksi.

Sinun tehtäväsi on treenata 15cm lisää pituutta, luusto isommaksi, ja siihen päälle kunnolla lihasmassaa - mutta se lihasmassa pitää saada esim. fyysisessä työssä eikä salilla + sinun kuuluu myös olla akateemisesti koulutettu ja koulutusta vastaavassa työssä.

Miten on?

Vahva suositus paksun lompakon hankkimisesta. Sillä nyt ainakin löytyy nainen.

Miksi muutenkin vertaat jotain asiaa, joka sinulle olisi helppoa, niin toisen ihmisen tekemiseen?

Joillakin voi olla elämässä muutenkin arvoja kuin ulkonäkö tai hoikkuus.

Olen neljäkymmentä vuotta elänyt ei-pinnallisesti elämääni. Nyt ajattelin ihan piruuttani tehdä muutoksen. Viimeiset hetket tehdä se ovat käsillä.

Vierailija
107/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kaikki tytöt ja naiset, se on anoreksiaan sairastuttava että kelpaa parisuhteeseen, normaali ei miehille riitä koskaan.

Lisäksi pitäisi teeskennellä ettei oikeasti syö mitään vaan suhtautuu ja syö ruokaa normaalisti, muuten miestä häiritsee sekin kun toinen elää pelkällä kahvilla. No onneksi aina voi oksentaa!

Siis mieshän haluaa hoikan naisen joka kokkaa ja syö terveellistä ruokaa ja tyyliin kerran vuodessa ottaa oluen, mutta hyvällä ei katsota jos istuu sohvalla mussuttamassa sipsiä tai suklaata, ei vaikka olisikin hoikka, koska mies pelkää että nainen muuttuu ryhävalaaksi jos syö palan suklaata.

Vierailija
108/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin kaikki tytöt ja naiset, se on anoreksiaan sairastuttava että kelpaa parisuhteeseen, normaali ei miehille riitä koskaan.

Lisäksi pitäisi teeskennellä ettei oikeasti syö mitään vaan suhtautuu ja syö ruokaa normaalisti, muuten miestä häiritsee sekin kun toinen elää pelkällä kahvilla. No onneksi aina voi oksentaa!

Puhu vain omasta puolestasi mies.

Vierailija
109/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huolestuttaa nuoret tytöt, jotka todellakin muokkaavat itseään täyttääkseen jonkun toisen kauneusihanteen. Toki sympatiani saavat myös aikuiset naiset, jotka kokevat ulkonäköpaineita.

Itse en usein koe ulkonäköpaineita, joskus kyllä mutta harvemmin. Pidän itsestäni ja elämästäni niin ehkä toisinaan haluaisin olla paras versio itsestäni mutta en jaksa käyttää ulkonäköön kovin paljon aikaa ja vaivaa. Elämä on niin mielenkiintoista ja tekemistä paljon niin riittävän hyvä toimii minulle.

Nyt ymmärsin, että joku mies voi katkeroitua naisille jos hän ei kelpaa naisille esim. fysiikan puolesta. En oikein osaa sääliä katkeroitunutta tyyppiä enkä tuosta syystä. Tai tunne mitenkään huonoa omatuntoa kun pidän pitkistä harteikkaista miehistä ja olen saanut sellaisen. Ymmärsin, että katkera tyyppi haluaa tasata puntit "sukupuolten sodassa" ja saada naisen tuntemaan itsensä huonoksi jos hän ei täytä miehen asettamia ihannemittoja tyyliin heinänkorsi. Kyse on vallankäytöstä, kostosta, katkeruudesta. Joten säälikin olisi sairautta.

Kaikki eivät ole onnellisia eivätkä löydä pariaan. Se on valintakysymys ja näin luonto toimii.

Noin sitä pitää.

Symppaat naisia jotka eivät täytä ihenteita, koska eivät viitsi pysytellä normaalipainoisina. Kamalaa.

Mutta miehet jotka eivät löydä paria koska eivät syntyneet pitkiksi ja raamikkaiksi, ihan oikein että jämäaines poistetaan geenipoolista. Niin kuuluukin olla, koska luonto ja rodunjalostus.

Olet varmaankin niitä naisia jotka mittailevat poikalapsia senttimitalla ja kirjoittelevat tänne ylpeinä kuinka pitkiä he ovat.

Näitä kun juttuja lukee, vakuuttuu siitä että miesten kannattaakin antaa takaisin samalla mitalla.

Jaa, mä olen nainen ja ajattelin kyllä sinkkuna että tuo viimeinen lause voi koskea myös minua.

Vierailija
110/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan missään mielessä mikään luuviulu, eikä myöskään liian heavy, ja toinen juttu että ei myöskään mikään tikkurilan värikartta tai hyttyskarkote.  Kääntyisin siis normaaliin, ja luonnolliseen.

Vierailija
111/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla hoikka ja timmissä kunnossa, mutta myös min. C- kuppi. Muuten saa jäädä sinkkuilemaan.

C on kolmanneksi pienin normaalikoko. olisit sanonut pitäväsi pienirintaisista.

C-kupin tissit eivät todellakaan ole pienet rinnat. AA:sta B:hen on minusta oikeasti pienirintaisuuden haarukka.

t. pienten rintojen ja laihojen naiskehojen ystävä

Ok. Et ilmeisesti tiedä, että Suomessa myydään kaikilla ympäryksillä kuppikokoja O:hon saakka (jolloin keksimmäinen kirjainoko on H). Skaalaus tuskin on pieni - ilmapallo - ilmalaiva.

No, nyt tiedät.

Tiedän kyllä. Mutta linkkaapa yksikin kuva pienistä rinnoista, jotka ovat C-kuppia. En usko, että pystyt.

Hyvä. Tosi moni nimittäin uskoo vielä Anttilan kuvaston aikaisiin kuppikokoihin, joissa A oli pieni ja D suuri. Brabandproject on ilmeisesti nurin, harmi.

Usko nyt, että niillä koilla miehet puhuvat hamaan tappiin, eivätkä rupea näitä nykyisiä huijauskokoja opettelemaan missä d kuppi on vanha b jne ..

Sinccis

Vierailija
112/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se luiseva mieskin on sinua vahvempi, ja myös paremmassa kunnossa.

Naiset jotka mollaavat hinteliä miehiä ovat käytännössä poikkeuksetta läskejä. Itse tunnen fitnesskilpailijaa, kamppailu-urheilijaa, jne. Yksikään näistä ei mollaa pienikokoisia miehiä.

Komppaan.

Minua vtuttaa se että minä, 172cm/65kg mies olen se joka saa aina kaveriporukan talkoissa roudata niitä raskaita kamoja. Toisten hoikkuutta taivastelevilla läskikäsinaisilla ei riitä voimat eikä kunto, ja niiden "vahvoilla" kaljamahamiehillä on aina selkä rikki tms.

Olen sen verran herrasmies etten pilkkaa kenenkään ulkonäköä tai fyysistä kuntoa, mutta pikku hiljaa sitä alkaa miettimään että pitäisikö?

Vierailija
113/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun mielestä voin olla läski, toisen mielestä normaalipainoinen. Painon suunta on alaspäin kuitenkin. Toukokuusta -10 kg.

En tarkoittanut mollata. Mietin vain, että luiseva vartalo ei viehätä ainakaan minua, ei miehen, eikä naisen. Eikä se nyt koskettaessa tunnu kauhean mukavalta verrattuna lihaksikkaaseen muhkuun.

Alipainoisella en tarkoittanut hintelää, vaan liian laihaa.

Vierailija
114/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoista, sillä olen vapaaehtoisesti lapseton mies ja pidän nimenomaan pienirintaisista ja hyvin hoikista ja siroista naisista. Ilmeisesti en sitten etsi imetystissejä tai synnyttäjän lantiota?

Sama.

Kuumin vartalo on sellainen pitkähkö, suora, ryhdikkäät hartiat, hoikka ja timmi, mutta sivulta katsottuna erottuva peffa. Pienet tissit, a-kuppi ihan ok.

Naisten mielestä tykkään pikkupoikamaisesta vartalosta vähän pyöreämmällä peffalla. No haluaisitteko että kaikki tykkää samasta, niin kuin te naiset teette? Kuinka moni teistä on hoikka, tiimalasivartaloinen, isotissinen ja 22v?

Olkaa tyytyväisiä että meillä miehillä on sentään vaihteleva maku.

Vierailija
115/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainoinen mies tuntuu ällöttävältä. Ihan kuin tikkua nylpyttäisi. Yksi pano oli sellainen. Ei auttanut edes iso muna ja kestävyys siihen. Itse pidän nallekarhumaisista miehistä, ei kuitenkaan enempää saa olla kuin 20kg ylipainoa ja sitten pitäisi tykätä ruuasta, koska minä tykkään leipoa ja olla ihmisen kanssa joka ei ruuasta nipota.

Vierailija
116/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi.

Naiset pitävät esim. lyhyitä ja luonnostaan hoikkia miehiä kelvottomina, ja heidän mielestään näiden miesten ei kuulukaan lisääntyä koska he eivät ole syntyneet oikean kokoisiksi.

Painoa voi sentään muuttaa.

No, ei lisäänny anorektikotkaan. Mutta ihmisiähän onkin aivan liikaa.

Onneks ei oikeasti tarvi olla sairaalloisen laiha, eikä kuunnella katkeroituneiden miesten valitusta. Aina löytyy vaihtoehtoja. Tätä kitinää lukiessa sinkkuuskaan ei voi kuulostaa pahimmalta vaihtoehdolta. :D

-eri

Vierailija
117/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun mielestä voin olla läski, toisen mielestä normaalipainoinen. Painon suunta on alaspäin kuitenkin. Toukokuusta -10 kg.

En tarkoittanut mollata. Mietin vain, että luiseva vartalo ei viehätä ainakaan minua, ei miehen, eikä naisen. Eikä se nyt koskettaessa tunnu kauhean mukavalta verrattuna lihaksikkaaseen muhkuun.

"Jonkun mielestä voin olla läski, toisen mielestä normaalipainoinen"

...niinpä.

Tuota hoikkuuden taivastelua on saanut kuulla ihan riittävästi. Naisten mielestä normaalipainoinen, luonnostaan hoikka mies on laiha. Yleensä siksi koska he ovat itse läskejä ja terveissä mitoissa oleva mies korostaa sitä.

Onnea laihdutukseen. Mutta älä mollaa toisia siksi ettet ole tyytyväinen omiin mittoihisi.

Vierailija
118/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, en väittänyt, että olisin mitenkään voimakas. Päinvastoin, olen mielestäni aika heikko. Mutta omat tavarat kannan kuitenkin.

Ehkä sinun ei kannata kantaa toisten tavaroita, jos se sapettaa sinua.

Minä vältän talkoita ja muita yhteisiä menoja, koska yleensä päädyn seisoskelemaan siellä tietämättä mitä tehdä.

Vierailija
119/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alipainoinen mies tuntuu ällöttävältä. Ihan kuin tikkua nylpyttäisi. Yksi pano oli sellainen. Ei auttanut edes iso muna ja kestävyys siihen. Itse pidän nallekarhumaisista miehistä, ei kuitenkaan enempää saa olla kuin 20kg ylipainoa ja sitten pitäisi tykätä ruuasta, koska minä tykkään leipoa ja olla ihmisen kanssa joka ei ruuasta nipota.

See?

Taas kerran hoikkia miehiä pilkallisesti kommentoiva nainen on heikkokuntoinen läski.

Vierailija
120/338 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Kuumin vartalo on sellainen pitkähkö, suora, ryhdikkäät hartiat, hoikka ja timmi, mutta sivulta katsottuna erottuva peffa. Pienet tissit, a-kuppi ihan ok.

Naisten mielestä tykkään pikkupoikamaisesta vartalosta vähän pyöreämmällä peffalla. No haluaisitteko että kaikki tykkää samasta, niin kuin te naiset teette? Kuinka moni teistä on hoikka, tiimalasivartaloinen, isotissinen ja 22v?

Olkaa tyytyväisiä että meillä miehillä on sentään vaihteleva maku.

Siis?? Toi vika lause?? Sinä tiivistit kommentissasi sen mistä KAIKKI miehet tykkää. Miehillä nimenomaan on kaikilla sama maku. Jokainen mies ottaisi 30-40-kiloisen naisen jos olisi mahdollisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi