Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: rehellisesti pitääkö naisen olla laiha/hoikka (vaikka ei olisi muotoja?) vai sytyttaako normaalipainoinen?

Vierailija
06.07.2019 |

Otsikossa kysymys. Täytyykö naisen olla hoikka Vai voiko normaalipainoinen olla seksikkaampi?

Kommentit (338)

Vierailija
321/338 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen pitää painaa vähintään 60-80 kiloa.

En oikein ymmärrä lapsenpainoon pyrkiviä alipainosia aikuisia.

Aikuisen naisen ei kuulu painaa 40-50kg, ellei ole pienikasvunen.

Vierailija
322/338 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/338 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole väliä ainakaan minulle. Kriteerini eivät ole painottuneet niinkään ulkonäköön.

Vierailija
324/338 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on aasialaistaustainen geeneiltään ja siksi hoikka. Kyllä hänellä ihan kunnon rinnat silti on. Päälle päin ei heti uskoisi minkälaiset kiinteän terhakan tissit sieltä nousee. Vaikka takapuoli ei ole leveä, erittäin kapea vyötärö tuo muodon.

Vierailija
325/338 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies haikailee hyvin usein pedaripiirteisenä lapsenmuotoisen naisen perään. Hedelmättömyyden merkit kiihottaa. Tästä syystähän Aasiassa ravataan *tytöissä*. Sitten mietitään ja ihmetellään, miksi suomalaiset nuoret ja aikusetkin naiset sairastavat syömishäiriöitä ja yrittävät näyttää 10-vuotiailta. 

Vierailija
326/338 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies haikailee hyvin usein pedaripiirteisenä lapsenmuotoisen naisen perään. Hedelmättömyyden merkit kiihottaa. Tästä syystähän Aasiassa ravataan *tytöissä*. Sitten mietitään ja ihmetellään, miksi suomalaiset nuoret ja aikusetkin naiset sairastavat syömishäiriöitä ja yrittävät näyttää 10-vuotiailta. 

Joo, kyllä kaikki anoreksiatkin on miesten syytä, kun jotkut heistä käyvät thaimaassa panemassa. Kaikki teinitytöt kertovat sen ykkössyyksi syömishäiriöönsä. Mikäpä ei olisi miesten syytä kun naisten omat mt-onglematkin ovat sitä?

Vierailija
327/338 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
328/338 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat omana itsenäsi.

Vierailija
329/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat on parhaita pantavaksi!

330/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä nähnyt tosi kauniita ja naisellisia naisia niin hoikkina, kuin muodokkaampinakin. Eli ei todellakaan tarvitse olla.

Vierailija
331/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla lihavakin.

Vierailija
332/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus tulee usein pituus ja leveys suhteista, eli miten pitkät jalat suhteessa selkää tai niskaan tai miten leveä lantio suheessa hartijoihin tai vyötäröön jne

Tämän takia vaikkapa 152cm Kylie Minogue näyttää todella hyvältä ja pitkäjalkaiselta, ihan vain yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
333/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu normaalipainoisesta. Puhu rasvaprosentista, että miehetkin ymmärtää.

Vierailija
334/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän hoikista naisista. Hoikalla tarkoitan naista, jonka painoindeksi on normaalipainon alimmassa kolmanneksessa tai neljänneksessä. Olen myös seurustellut lievästi alipainoisen naisen kanssa, mutta hänenkin vartalonsa oli luontaisesta siroudesta johtuen sopusuhtainen ja naisellinen.

Pelkkä sopiva painoindeksi ei kuitenkaan takaa, että vartalo olisi muodokas ja hyvä. Se vain mahdollistaa sen, että ryhdikkäällä ja treenatulla naisella ne mahdolliset muodot näkyvät. Onhan esim 185/85 -miehiäkin hyvin erilaisilla vartalotyypeillä ja kehonkoostumuksilla.

Vierailija
335/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla laiha, kyllä naisellakin pitää olla lihasmassaa.

Matti kukkarossako?
336/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka tai treenattu pitää olla, että kiinnostuisin.

Olen itse peppumies joten rinnat on aivan yhdentekevät. Pepussa muoto ja kiinteys tärkeää.

Sama miehissä.Hyvä , kiinteä per&e pitää olla ja leveät hartiat ja väh 25cm pitkä peni&

Niimpä niin, itse olen harteikas, hoikka, lihaksikas, 182cm, mutta lämärissä on matti ja muna vain 15cm pitkä ja aika ohut.

En kelpaa naisille ja viimeistään alasti kun totuus paljastuu tulee lähtö

Mitä tarkoittaa jos lämärissä on matti?

Olettaisin, että tarkoittaa, että on persaukinen eli ei euroja läpyskässä.

moi

Vierailija
337/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha ketju, mutta mun mielestä kysymys on sillä tavalla outo, että hoikka = normaalipainoinen. 

Hoikka ei tarkoita alipainoista, vaan timmiä ja/tai siroa normaalipainoista.

Kaikki normaalipainoiset eivät ole hoikkia, mutta kaikki hoikat ovat normaalipainoisia.

Vierailija
338/338 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hoikista naisista. Hoikalla tarkoitan naista, jonka painoindeksi on normaalipainon alimmassa kolmanneksessa tai neljänneksessä. Olen myös seurustellut lievästi alipainoisen naisen kanssa, mutta hänenkin vartalonsa oli luontaisesta siroudesta johtuen sopusuhtainen ja naisellinen.

Pelkkä sopiva painoindeksi ei kuitenkaan takaa, että vartalo olisi muodokas ja hyvä. Se vain mahdollistaa sen, että ryhdikkäällä ja treenatulla naisella ne mahdolliset muodot näkyvät. Onhan esim 185/85 -miehiäkin hyvin erilaisilla vartalotyypeillä ja kehonkoostumuksilla.

Niin. Minäkin olen sirorakenteinen, bmi 18+ ja siltikin esim. lantion ja vyötärön erotus on 30 cm. En ole laiha ja muodoton.