Onko minulla oikeus eroottisiin rintoihin?
Tänäkin viikonloppuna naiset hilluvat rinnat paljaina, jotta ne opittaisiin näkemään vain kahtena läskikimpaleena, joilla ei ole sen kummempaa arvoa kuin miesten nänneillä.
Mutta entäpä me naiset, joille rinnat ovat tärkeä osa naisellisuutta ja jotka nauttivat niiden eroottisesta arvosta?
Miksi minkäänlaista vastustusta naisten rintojen väheksynnälle ei synny? Olenko ainoa, joka nauttii rinnoistaan ja niiden eroottisesta, esteettisestä ja seksuaalisesta arvosta?
Kommentit (29)
Lähdetään pitämään omaa vastamielenosoitusta! Pukeudutaan naisellisesti ja korostetaan rintoja ja vyötäröä 50-luvun tyyliin. Jollei kukaan katso tai vislaa, aletaan kikattelemaan ja nostelemaan helmoja kuten Marilyn Monroe siinä julisteessa. Jollei vieläkään tehoa, otetaan Siiri Angerkoskimaisesti kaulin käyttöön ja pakotetaan kaikki katsomaan meitä eroottisesti ja ihaillen! On se niin väärin, kun meillä on hyvät rinnat ja niitä ei ihailla!
45§ artikla 5 artikla: 44
Perus: 39
=> administrative fine: Art. 83 (5) lit a
1. Rintojen suhteen on noudatettava seuraavia vaatimuksia:
a) niitä on käsiteltävä lainmukaisesti, asianmukaisesti ja rekisteröidyn kannalta läpinäkyvästi ("lainmukaisuus, kohtuullisuus ja läpinäkyvyys");
=> artikla: 6, 9
b) niitä on esiteltävä tiettyä, nimenomaista ja laillista tarkoitusta varten, eikä niitä saa käsitellä myöhemmin näiden tarkoitusten kanssa yhteensopimattomalla tavalla; myöhempää käsittelyä yleisen edun mukaisia arkistointitarkoituksia taikka tieteellisiä tai historiallisia tutkimustarkoituksia tai tilastollisia tarkoituksia varten ei katsota artikla 89 1 kohdan mukaisesti.
En ole ikinä saanut mitään mielihyvää rinnoistani. Joo on ihan kauniit ja "eroottisen" näköiset, mut en kestä kun miehet luulee, että niitän pitää jatkuvasti koskea ja puristella. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin mies, joka taantuu "tissivauvaksi" hyi yrjö!
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut mitään mielihyvää rinnoistani. Joo on ihan kauniit ja "eroottisen" näköiset, mut en kestä kun miehet luulee, että niitän pitää jatkuvasti koskea ja puristella. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin mies, joka taantuu "tissivauvaksi" hyi yrjö!
Minulla juuri päinvastoin. Rinnat ovat tärkein kiihottumisessa, niitä pitää hyväillä ja suudella. Rakastan rintojani, näytän niitä mielelläni ja mieheni hivelee ja hyväilee niitä päivittäin, vieläkin vaikka on saanut nauttia niistä jo 40 vuotta. Rakastin myös imettämistä, jota tein yhteensä kolmen vuoden ajan. Onkohan sinulla jokin esto tai trauma takana, jos et hyväksy rintojesi koskettelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla juuri päinvastoin. Rinnat ovat tärkein kiihottumisessa, niitä pitää hyväillä ja suudella. Rakastan rintojani, näytän niitä mielelläni ja mieheni hivelee ja hyväilee niitä päivittäin, vieläkin vaikka on saanut nauttia niistä jo 40 vuotta. Rakastin myös imettämistä, jota tein yhteensä kolmen vuoden ajan. Onkohan sinulla jokin esto tai trauma takana, jos et hyväksy rintojesi koskettelua?
No kuule ei ole estoja eikä ole traumoja. Mulla on todella tiivis rintakudos, ei siis mikään läskitissi. Olen yhden lapsen imettänyt ja silloin ymmärsin mihin rintoja oikeasti tarvitaan. Mutta en nauttinut imetyksestä, meni kauan aikaa että pystyin rentoutumaan kunnolla, kun tuntui niinkuin olisin sähköshokkeja saanut ei siis mitään eroottisia tuntemuksia vaan silkkaa kipua. Raskaana ollessa oli kovat seksihalut, kuten myös imetyksenkin aikana, mutta ihan normaalia yhdyntää ilman tissien leipomisia tai muuta ällöä. Sori nyt vaan kun olen "erilainen".
Sehän voi olla, että ne ketä rakastaa imettämistä saa seksuaalisen nautinnon lapselta ja sitten ihmettelevät, kun ukot juoksee vieraissa. Ohos tosiaan.
Kyllä sulla on oikeus juuri sellaiseen suhteeseen omien rintojesi kanssa kuin haluat, ja toivottavasti myös romanttisissa ja eroottisissa suhteissasi saat rinnoillesi toivomasi huomion. Mutta ei, sulla ei ole oikeutta määritellä rintojen julkista ja yhteiskunnallista merkitystä omien halujesi pohjalta.
(Tosin tuo sinun kokemuksesi tulee varmaan olemaan vallitseva vielä pitkään tästä mielenosoituksesta huolimatta, joten sun ei tarvitse huolestua)
Mun puolestani voit ottaa vaikkapa vakuutuksen rinnoillesi ja antaa miehen leikkiä niillä mielin määrin. Se on sinun asiasi. Mutta jos puhutaan asiaa, niin jonkinlainen terve suhtautuminen, kultainen keskitie tai muu vastaava olisi hyvä löytää tässä rintakeskustelussa. Voipi muuten mennä eipäs-juupas jankkaukseksi ja pahimmillaan lynkkaukseksi.
Miten sitten miesten rinnat?! Pitäisikö nekin ottaa huomioon eroottisena potentiaalina? Ai niin, gay piireissähän nänneilläkin on oma funktionsa. Katsokaa vaikka Tom of Finland taidetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten varmaan naisten ympärileikkaus on sinulle on? Mitäpä sinä alemmilla osillasi tekisitkään, kunhan on rinnat!
Mikä on ongelmasi?
Etelä-Euroopan rannoilla saa olla rauhassa yläosattomissa ilman mitään moraalipoliisien draamaa.
Silti rinnat eivät ole sielläkään menettäneet naisellisuuttaan tai eroottisuuttaan millään tavalla.
Turha luoda mitään keinotekoisia vastakkainasetteluja.
Eiköhän seuraava askel ole se, että naisen sukupuolielin ruvetaan näkemään ensisijaisesti lisääntymiseen tarkoitettuna välineenä eikä seksuaalisena kohteena.
Minun on vaikea uskoa, että kehitys pysähtyisi nimenomaan rintoihin.
Kaipa tasa-arvokehityksen tavoite on epäseksualisoida ihminen, häivyttää ihmisestä salaperäisyys ja henkisyys ja esittää hänet biologisena koneena.
Ap, ei voi kieltää ihmiseltä omaa seksuaalisuutta. Nämä tissin vilauttelijat on kuitenkin paremman sorttisia feministejä kuin ne joiden mielestä naisen saa peittää kokovartalokaapuun. Joten antaa tyttöjen puuhata, nyt saavat kerrankin sitä kaipaamaansa huomiota miehiltä ja se on näille varmasti uusi kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän seuraava askel ole se, että naisen sukupuolielin ruvetaan näkemään ensisijaisesti lisääntymiseen tarkoitettuna välineenä eikä seksuaalisena kohteena.
Minun on vaikea uskoa, että kehitys pysähtyisi nimenomaan rintoihin.
Kaipa tasa-arvokehityksen tavoite on epäseksualisoida ihminen, häivyttää ihmisestä salaperäisyys ja henkisyys ja esittää hänet biologisena koneena.
Juu. Ihmiskunnan salaperäisyys ja henkisyys ovat tosiaan kiinni siitä, että naisen rinnat nähdään ensisijaisesti miesten miellyttämiseen tarkoitettuina eroottisina objekteina.
Vierailija kirjoitti:
Sehän voi olla, että ne ketä rakastaa imettämistä saa seksuaalisen nautinnon lapselta ja sitten ihmettelevät, kun ukot juoksee vieraissa. Ohos tosiaan.
Mies odotti vuoroaan kiltisti iltaan asti. Ei tarvinnut mennä vieraisiin, kotonakin sai joka päivä, jos halusi. Oli huikea tunne, kun rinnat toimivat, maitoa tuli ja lapsi oli onnellinen. Ei siinä eroottista ollut, onnea vain. Mutta kauniita katseltavaa ovat maitoa täynnä olevat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, nyt ymmärrän miksi eräs tuttavarouva ei pysty olemaan lisääntymättä koko ajan. Olen ihmetellyt tätä kovasti, koska hän ei valitettavasti ole mikään vuoden äiti-ehdokas. Hän ilmeisesti tarvitseekin niitä tenavia pelkästään lypsyhommiin. Onkohan ihan terve meininki?
Mistä saa ostaa eroottisia rintoja, ja kuka antaa käyttöoikeudet?