Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
601/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa, jos otan miehen mukaan ja se telakoituu saunassa teidän miesten kanssa?

Syö aika usein lasten vanukkaat ja tykkää maata sohvalla kun muut ahkeroi

No et ota jos sen jälkeen sohva haisee perseeltä!

Vierailija
602/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdankohan löytää tarpeeksi sivistynyttä seuraa, kun olen lukenut avoimessa yliopistossa yhden kurssin itämaista filosofiaa ja kansanrunoutta. Ai niin, onhan sen DI:n kanssa varmaan sielujen sympatiaa ellei just se oon se viisikymppinen, joka jahtaa 18-vuotiaita, siis se hopeakettu. 

Arvasin, että me DI:t ollaan kovin kysyttyä seuraa, olenhan toki siihen tottunut. Varakkuus ja silmiinpistävä sivistyneisyyteni kyllä paistaa minusta. Ikäni on alle 100 ja yli 18, en jahtaa 18-vuotiaita, heidän kanssaan ei voine keskustella asiallisesti, kun tahtovat kokemusteni mukaan hilpata (raha)pussiani.

Tapaamisiin kansarunouden parissa, aloittakaamme Helka-virsistä!  Markku, DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opsista. kaaduin pikkasen tohon nuotioon/grilliin (vaikee sanoo mikä se on...) peppu on vähä rakoilla ja tolleen. Pitääks tehdä jotain? (Oon juonu kyllä aika paljo, en voi ite lähtee täältä ajamaan...)

Vierailija
604/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sohva haisee jo perseeltä, niin voin varmasti istahtaa sille siitä huolimatta, että taka listo haisee?

Vierailija
605/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäåkö luomumökkimakaronilaatikkoa naisille 100g ja miehille 150g ja lapset ja vanhat ilman?

Kävin Cittarissa siellä oli 5ps makaronia eurolla ja kananmunat 10 senttiä/kpl ja Prismassa luomujauhelihaa pestetynä 50% alennuksella.

Voin tarjota ja pakastaa ne etukäteen ja nuotiolla voidaan sitten lämmittää tai tehdä metsään kuoppa ja sinne tuli, niin kuin tehdään rosvopaistia, mutta nyt vain luomumökkimakaronilaatikkoa.

Mutta joku voi hoitaa annostelun, etteivät vain rohmua liikaa, joukossa on ainakin yksi naisketkula, joka syö kahden edestä.

Naisille ja miehille kuuluu olla eri ruoat, naiset syö salaattia ja miehet saa pihvit. Lapsille hyvä nakit ja ranskalaiset?

Vierailija
606/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion sit pyykätä siellä ja toivon ettei kukaan laske monetko pikkarit pesen.

Kunhan et ole yksi niistä epähygieenisistä sottapytyistä joka ei pese pikkuhousuja 60C˚ lämpötilassa. Sitten valitetaan että sohva haisee.

Vierailija
607/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myönnettiin pesukoneen kuljetustuki, joten tulen pesukoneen kanssa. Pyydän kuitenkin huomioimaan sen, etten ole koskaan koskettanut ihmistä. Mun ja pesukoneen henkilökohtainen tila on siis hyvin tärkeä ja toivon että kunnioitatte sitä!

Vierailija
608/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täälläkin tää sohva haisee per--ceeltä??? 

(ps. heräsin tunti sitten. mulla on löröt houdussa ni en khtaa lähtee minekään vaan oon täs yhteises olohuonees tällai ihan rennosti vaan...=eiko)

Vierailija
609/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna ei tullakaan mökkeilemään vaan järjestetään sen sijaan AV-kulkue Priden tyyliin. Suunnittelun voi aloittaa vaikka heti. 

Vierailija
610/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen geeli-leeni-vegaani eikä täällä ole mitään syötävää! :(

Vierailija
611/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna ei tullakaan mökkeilemään vaan järjestetään sen sijaan AV-kulkue Priden tyyliin. Suunnittelun voi aloittaa vaikka heti. 

Ajattelin pukeutua tissivakoa näyttävään puseroon ja korkkareihin.

Vierailija
612/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kellään kesken jääneitä kirjoja mukan? Nyt iski kirjakriisi. Kun pitäisi nopeasti muuttua sivistyneeksi ja älykkääksi! Haluan nimittäin nostaa tasoani.

Ei huolta, täältä löytyy! Voin ottaa harlekiinisarjani mukaan! Sarjaan kuulluu mm. Ylämaan taika, Yksinäiset vuoret, Kaukaisuuden kutsu ja muita taattua laatukirjallisuuden klassikoita. Voin lainata myös taskulamppuani jos haluat lukea peiton alla sivistyneesti. Lukulasit saat kuitenkin huolehtia itse, kaikkea en sentään minäkään voi lainata.

Voi kuinka herttaista sinulta! Kiitos! Onko sulla kynää, niin voin tavuttaa helpommin.

Minäkin voin auttaa.

Minulla on viivoitin, sillä on helpompi taivuttaa kuin kynällä. Ja otsalle sidottava suurennuslasi valolla. Lainaan, palauta huomenna.

Vierailija
613/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myönnettiin pesukoneen kuljetustuki, joten tulen pesukoneen kanssa. Pyydän kuitenkin huomioimaan sen, etten ole koskaan koskettanut ihmistä. Mun ja pesukoneen henkilökohtainen tila on siis hyvin tärkeä ja toivon että kunnioitatte sitä!

Sossuko sen pesukoneen kuljetustuen myönsi?

Minkälainen pesukone tulee kanssasi? Peseekö se yhtä pyykkisatsia monta tuntia?

Vierailija
614/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen lukenut Sinäminä-lehtiä täällä. Odotan jos tänä iltana joku mieluimmin laatikkopäinen mies huomaisi minut.

Vierailija
615/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku löytää sieltä minun sijoitussalkkuni, niin ei sitten tarvitse kertoa sen sisältöä AV.lle.

Vierailija
616/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin kaikkia paikalla olevia miehiä pitämään paidan päällänsä. En halua nähdä hikisiä ja karvaisia manboobseja. Välttäkää myös kuiskuttelua ja maiskuttelua, niistä saa jo mainoksissa kyllikseen.

Riittääkö teille 5 min. suihkuvuorot? En kestä haisuleita, enkä voimakkaita hajusteita.

Vierailija
617/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion viettää puolison kanssa parisuhdeaikaa ja jätän kotiin mun vaativan vauvan

Hyi et kai sä seurustele sen vauvan kanssa? :O

Vierailija
618/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.

Vierailija
619/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä ruotsinkielisellä rannikolla ei mökkeillä vaan purjehditaan ja ollaan huvilalla.

Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?

Vierailija
620/1151 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetteko Munsalan kansallispuku yllänne?

Ilman muuta kun nyt löysin tyypin, joka teki koko suvulle sellaiset.