Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako iso ikäero parisuhteessa?

Vierailija
02.07.2019 |

Olen 30-vuotias nainen, ja aviomieheni on itseäni 17 vuotta vanhempi. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja isosta ikäerostamme huolimatta tänä aikana sekä minä että mieheni olemme "aikuistuneet" yhdessä. Voi siis sanoa että olemme yhteen kasvaneet, sielunkumppanit, ystävät ja rakastavaiset. Elämässä on iloja ja suruja, vastoinkäymisiä ja hyviä hetkiä, mutta kaikkinensa olemme valtavan onnellisia yhdessä. Miehelläni on lapsia edellisestä suhteestaan, ja nyt suunnittelemme myös yhteistä lasta. Rakkauden lisäksi yhteinen arvomaailma, harrastukset, ystävät ja yritys pitävät meidät yhdessä, vaikka olemmekin eri aikakausien kasvatteja. Mielestäni on turha murehtia etukäteen sitä hetkeä, kun itse olen "vireä" kuuskymppinen, ja mies mahdollisesti sairas vanhus vaipoissaan. Rakkaudella ja kiitollisena kohtaan sen ajan jos sinne asti päästään, olenhan saanut elää onnellisen ja rikkaan elämän rakastettuni kanssa, ja se jos mikä on harvinaista tänä päivänä, oli kumppanit sitten kuinka saman tai eri-ikäisiä hyvänsä. Toisin sanoen, ei ole mitään takeita että molemmat, tai edes toinen olisi hengissä enää huomenna, joten tuntemattomaan tulevaisuuteen pohjaten, en ikimaailmassa luopuisi siitä upeasta suhteesta ja ihmisestä, minkä olen onnekseni löytänyt rinnalleni kulkemaan.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis haluaa nuorta ja tiukkaa......aaaaaaaahhhhh

Vierailija
102/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis vihaa suohirviöitä ja siiderivalaitaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vähän miettinyt tätäkin ikähommaa siten, että mitä merkitystä jos tykkää siitä toisesta ihmisestä ja kaikki on laillista.

Aina näissä keskustellaan sitten siitä, että elämäntilanteet on erilaisia jne. Kaikilla ihmisillähän on lopulta erilaisia elämäntilanteita, toisilla en eri kokemuksia kuin toisilla, joillakin saattaa olla samat kokemukset elämässä vaikka ikää olisi 30v ja 55v. Toisilla saattaa olla lapsia, toisilla ei, toinen saattaa olal työtön ja toinen ei jne. Kysymys lienee se miten sen toisen ihmisen tilanteeseen suhtautuu.

Ihan turha kysymys mielestäni. Jos keniat kohtaa, niin ne kohtaa. Kannattaako sellaista tilaisuutta jättää käyttämättä jonkun numeron vuoksi? Jos kokee olonsa hyväksi, huumorintajut kohtaa ja muutenkin kaikki sujuu kivuttomasti, niin ihan se ja sama onko 100v vai 25v. Ihmiset ehkä katsoo kieroon, mutta eihän se heidän elämänsä ole, pääasia jos itse tykkää.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
104/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret naiset himoitsevat 100 vuotta vanhempaa miestä.Se on normi av palstalla palsta-Jonnen mukaan.

Vierailija
105/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis himoitsee 25-vuotiasta Instabeibimissimallitissi ääääääähhhhhhh, muttei saaaaaaaaaaahhhhhh

Vierailija
106/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero

Pälälällälkööökkläääääää

Vierailija
107/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun 40 vuotta nuoremman kauniin ja tiukan beibin, se on mun oikeus, mä olen Mmmmmmiessss

Vierailija
108/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun itseäni 50-vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on tähdistön sydäninfarkti, prostatasyloö.Mies harrastaa pilkkimistä ja bingoa.

Pesen muruni pyllyn , tekarit ja vaihdan vaipan joka ilta ja aamu.

Tämä on suurta rakkautta, miksi sukulaiset epäilevät tätä

N35

Vierailija
109/110 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Suomessa on niin normi, että mies on vähintään 30vuotta vanhempi kuin nainen.Sehän on luonnollista että tän ikäset kohtaa toisensa siis joka tasolla.Fyy-psyy-sos-heng

Siis setämiehet, menkää hengailemaan lukioiden pihalle, niin löydätte vaimonne sieltä.Siellä vaimonne teitä odottavat!

Vierailija
110/110 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan