Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ilmalämpöpumpusta kerrostalossa kesällä

IhmettelijäOO
02.07.2019 |

Hei, olen jo pidempään ajatellut ilmalämpöpumpun ostamista kerrostaloasuntooni viilennyskäyttöön. Millaisia kokemuksia teillä on? Saako noin 2000€ koko hoidon, eli laadukkaan lämpöpumpun, asennuksen yms.?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella ihan ensi alkuun isännöitsijän kanssa saako sellaisen asentaa teidän taloyhtiöön. Hallitus on voinut tehdä tästä linjauksen. 

Vierailija
2/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskustella ihan ensi alkuun isännöitsijän kanssa saako sellaisen asentaa teidän taloyhtiöön. Hallitus on voinut tehdä tästä linjauksen. 

Saa asentaa isännöitsijän mukaan. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öp

Vierailija
5/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla hintaa saa ihan hyvän pumpun viilennyskäyttöön. Samalla tavalla se siellä pöhisee kuin Ok-talossa. Ei muuta kuin hyville pumppukaupoille. Jos olet varsinais-Suomesta niin kierrä ne uskovaiset kaukaa, tietää ongelmi.

Vierailija
6/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 eurolla saa koko hoidon, mutta miettisin vielä vain siirrettävää viilennuskonetta noin 500 eurolla koska oletettavasti et ilmalämpöpumppu lämmityskäyttöön tarvitse. Toki jos kerrostaloasunto on 100m2 niin sitten ILP.

Vierailija
7/8 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hankkimisen arvoinen, ei koskaan enää tarvitse kärvistellä kuumassa.

2000€ on enemmän kuin tarpeeksi töineen kaikkineen.

Vierailija
8/8 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000 eurolla saa koko hoidon, mutta miettisin vielä vain siirrettävää viilennuskonetta noin 500 eurolla koska oletettavasti et ilmalämpöpumppu lämmityskäyttöön tarvitse. Toki jos kerrostaloasunto on 100m2 niin sitten ILP.

Käyttötarkoitus on viilennys nyt kesällä. Tavallaan turhan iso sijoitus parin kuukauden ajalle mutta hyvät yöunet ovat minulle niin tärkeitä, että olen valmis pistämään enemmän rahaa. Viilennyskoneista olen kuullut vain huonoa palautetta tuttavilta, niin lähinnä sen takia harkitsen nyt tuota ilmalämpöpumppua.

-ap