Onko sun elämä mennyt kuten oot toivonut?
Kommentit (687)
Ei todellakaan ole mennyt niin kuin toivoin. Tulevaan kesään suhtaudun sillä asenteella, että lähestulkoon mikä tahansa vaihtelu tähän nykyiseen tilanteeseen on positiivista ja suhtaudun muutokseen kokemuksena. Syksyllä sitten uudemman kerran katsaus mitä seuraavaksi. Kunhan ei tarvitse tuhlata elämäänsä Kannelmäessä.
Kyllä ja ei
Hyvinä asioina elämässäni näen oman ja läheisten terveyden, se on tärkeää ja ei todellakaan itsestäänselvyys. Minulla on perhe ja ihana mies, joka on paras ystäväni.
Huonona koen ensimmäisen avioliiton johon liittyi pettämistä ja valehtelua. Viisi vuotta eron jälkeen edelleen jatkuvaa sortamista ja henkistä kiusaamista lasten isältä.
superihanaa on nyt kun tyttäreni saa pian lapsen, siitä olen kiitollinen ja toivon heille elämää ilman isoja vaikeuksia.
paljon on ollut surua ja menetyksiä,sairauksia ja vähävaraisuutta koko elämän.
(en ole rotta, olen työelämässä)
nyt katselen kauhulla ihmisten heittäytymistä muiden elätettäväksi, nuoret ja terveet ihmiset tietoisesti siirtyvät elämässään sivuun.
Riippuu mitä ajankohtaa tarkastellaan tuon toivomisen osalta. Toiveet ovat muuttuneet matkan ja kasvun varrella. Tällä hetkellä olen tyytyväinen.
Ei sinnepäinkään. Onneksi kuolema kohta korjaa. Lääkärit lupasivat. Eikä tarvitse itse auttaa.