Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä naapurin miestä?

N29
01.07.2019 |

Sinkku on tietääkseni. Kuin minäkin. Meillä aina katseet kohtaa sillä tapaa pitkästi (tai sitten se olen vain minä joka tuijottaa typeränä ja mies ihmettelee mitä toljotan). Pitäisi varmaan vähän treenata näitä suoraan lähestymisen taitoja, ovat menneet ruosteeseen tällä internetin ja somen aikakaudella, jossa kiinnostus osoitetaan sormen heilautuksella..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka hymyilyllä. 

Vierailija
2/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka hymyilyllä. 

Hyvä neuvo :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit voit sanoa "Moi, oon Liisa tosta 4. kerroksesta, kuka sä oot?" :)

Vierailija
4/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hymyilemään ja tervehtimään aina kohdatessa. Varmaan ihan luontevaa sitten esitellä itsensä ihan ”naapurina”. Sitten jossain vaiheessa pyydät jotain pientä apua kotona, mitä ikinä keksitkään.. kahvit keität palkaksi niin pääset samalla tutustumaan. Kaikki kyllä etenee sitten omalla painollaan, jos on edetäkseen. Huomaat kyllä luultavasti jos hän ei ole ollenkaan kiinnostunut. Tee nyt ainakin jotain, eihän sulla ole mitään menetettävää! Jos liian pitkään odottelet voi käydä niin että joku muu ehtii ensin!

Vierailija
5/5 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit voit sanoa "Moi, oon Liisa tosta 4. kerroksesta, kuka sä oot?" :)

Milloin ihmiset tajuavat, että on olemassa muitakin asumismuotoja kuin kerrostalo ja rivari???

Ja sillä miekkosella on jostain syystä aina miekkos-avec, joten turha toivo ap. Ei hän hetsku taida olla...