Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies alkoi nukkumaan sohvalla

Vierailija
01.07.2019 |

Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkä aika seksittömässä parisuhteessa mitä ap kuvaa on pitkä. Mieheni kanssa rakasteltiin heti esikoisen kohdalla jälkivuodon loputtua, keskimmäisen lapsemme synnyttyä kanssa meni kuukausi seksiin lapsen synnyttyä ja kuopuksen synnyttyä synnäriltä jo peräti kotiutumispäivänä. Ja mitä pikemmin rakastelu palasi kuvioihin sitä pienempi kynnys lasten synnyttyä siihen ollut kun keho kokenut muutoksia joihin naisena saattaa joutua totuttelemaan. Kun lasten synnyttyä seksi palannut suht pian kuvioihin on seksielämä pysynyt säännöllisenä ja hyvänä ja halut nousseet rakkauselämää ylläpitäessä

Vierailija
182/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap turha haaveilla isommasta perhekoosta jos mies huomaa ettei ensimmäisen lapsen jälkeen enää heru kuin haaveissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

khgfflöd kirjoitti:

Aika sairaita asenteita tässäkin ketjussa.  Moni ei tajua, että imetys vaikuttaa osalla hormoneihin. Ei tiedetä tai haluta tietää, että vaurioita on osalla vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen - eikä tämä ole ihan tavatonta. Osa joutuu korjailemaan itseään pidempäänkin. Jos hankit lapsen, niin se  voi vaikuttaa  fysiikkaan ja seksielämään. Evoluution kannalta liian tiheät raskaudet ovat riski naiselle ja tiiviit syntymävälit altistavat avioerolle. Kaipaan realismia siihen, mitä pidetään normaalina toipumisaikana. Jos sinulta leikataan jalka, niin tuskin kukaan kitisee, että pitää kuntouttaa nopeammin jos siihen ei ole edellytyksiä? Dumppaako vaimo sinut, kun eturauhaseen tulee ongelmia?

On helppo kauhistella naisia, jotka eivät synnytysten jälkeen lämmenneet seksille. (Mikä on kuitenkin harvinaista.)  Siitä ei puhuta, ettei vain "peloteltaisi" nuoria, mutta taustalla on usein vauriot, joihin on vielä nykyäänkin vaikea saada hoitoa. Synnytyksestä puhutaan liikaa "luonnollisena tapahtumana" ja hipit selittää ties mitä, mikä hämärtää sitä, että monella on kipeänä vaikeuksia selvitä kotona laitokselta kotiutumisen jälkeen kun odotusarvo on, ettei mitään ole tapahtunut ja kotityöt pitää hoitua. 

Seksiin painostaminen on törkeää ja jos seksi on suhteessa tärkeää, niin synnytyksen ja imetyksen vaikutuksista olisi hyvä puhua etukäteen.  

Jos seki ei kiinnosta niin perhe järjestäköön sitten niin, että mies pääsee kerran pari kuussa maksulliselle.

Niinkin huomaat, niin sinulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Valitse niistä itsellesi sopivin.

Usko tai älä, tällä pallolla pyörii myös miehiä, joita ei kiinnosta kuksia halutonta naista,jonka rakoa ovat kairanneet ne surkimuksista surkimuksimmat. Niin ja maksaa vielä tuosta lystistä.

Vierailija
184/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista kieltäytyy seksistä, kun tavoite on saavutettu, eli se lapsi. Etkai ole näitä naisia? Ikinä en voisi miehelleni ja itselleni tehdä noin.

Täh?? Mistä sinä puhut? Olen nainen enkä tunne kyllä ketään joka olisi harrastanut seksiä vain siksi että halusi lapsia!! Eikös sitä ensin rakastuta, sitten seksi seuraa luonnostaan, ja jossain vaiheessa ehkä hankitaan lapsi(a).

Kyllä noita on. kirjauduin muutama kuukausi sitten erääseen treffipalveluun ja yllättävän moni nainen halusi lapsia ja teki tämän heti selväksi ja hyvä niin. Eräskin halusi lisää lapsia (oli jo yksi lapsi)ja oli heittänyt lapsen isän pellolle kun mies ei ollut halukas lisäämään lapsi lukua. Tuskin tarvii sanoa, että meidän homma lopahti heti

mies51v

Vierailija
185/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta kai aiheuttaa kenellä mitäkin.

Itselläni "teki mieli" esikoisen syntymän jälkeen seuraavan aamuna, vaikka oli paikat aika kipeässä kunnossa...

Seksiä oli viimeistään kahden viikon päästä - no, ei "silleen", mutta tilanteen sallimissa muodoissa.

Kaikkia lapsia on imetetty vuositolkulla, muttei ole omiin seksihaluihin vaikuttanut vähentävästi (eikä miehen...)

7 kanssa ihan samaa mieltä: Anna sille miehelle - et edes tiedä haluatko vai et, ellet edes koske. Typerintä, mitä voit tehdä miehellesi ja aviosuhteellesi, on lopettaa seksi. Olet nyt "ajanut" miehesi sohvalle, seuraavaksi ehkä muualle. Seksi on nuorelle ihmiselle sellaisen perustarve, jonka voima vie. -

Anna siihen lupa itsellesikin (nautintoon), turha askarrella "pyhän äidin" sädekehää päähäsi - ei miehesi sitä arvosta (ainakaan kuukausimäärin).

Itse olen aina saanut seksistä voimaa, iloa ja virtaa kaikkeen muuhun jaksamiseen. Toisin sanoen, ota päiväjärjestykseen, niin jaksat paremmin sen lapsesi kanssa - jaksatte molemmat.

Vierailija
186/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap trolli joka kuvaa tilannetta joka herättää väkisinkin kirjoittelua? Palaa ap kommentoimaan

Vierailija
187/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pitkä aika seksittömässä parisuhteessa mitä ap kuvaa on pitkä. Mieheni kanssa rakasteltiin heti esikoisen kohdalla jälkivuodon loputtua, keskimmäisen lapsemme synnyttyä kanssa meni kuukausi seksiin lapsen synnyttyä ja kuopuksen synnyttyä synnäriltä jo peräti kotiutumispäivänä. Ja mitä pikemmin rakastelu palasi kuvioihin sitä pienempi kynnys lasten synnyttyä siihen ollut kun keho kokenut muutoksia joihin naisena saattaa joutua totuttelemaan. Kun lasten synnyttyä seksi palannut suht pian kuvioihin on seksielämä pysynyt säännöllisenä ja hyvänä ja halut nousseet rakkauselämää ylläpitäessä

Ei ole pitkä aika kun takana on raskaus, synnytys ja imetys. Ei mua haitannut mun keho raskauden jälkeen mitenkään, enkä joutunut totuttelemaan siihen yhtään, mutta en silti halunnut ensimmäiseen vuoteen seksiä synnytyksen jälkeen. Reipas vuosi synnytyksestä, niin johan alkoi maistua, ja sitten onkin maistunut ja prikytä vuotta putkeen. Lapsen isä ei tosin jaksanut sitä seksittömyyttä katsella, mutta parhainpäin kävi, löysinkin miehen jonka kanssa elämä on ollut paljon parempaa. Nyt myöskään kumpikaan ei esitä uhkavaatimuksia, ja hyvin olemme pystyneet olemaan puoli vuotta seksittä, kun siihen ei ole ollut mahdollisuutta. Sitäkin kivempi on ollut sitten hommailla :)

Vierailija
188/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään kuinka miehet sikoja eron tultua. Ensin lapsen synnyttyä ap:n lailla pihdataan ja torjutaan jättäen vaille rakkautta mutta ruuhkavuosinalkutuksin jaksetaan huomioida. Lyödään lyötyä

Vierailija
189/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni "teki mieli" esikoisen syntymän jälkeen seuraavan aamuna, vaikka oli paikat aika kipeässä kunnossa...

Seksiä oli viimeistään kahden viikon päästä - no, ei "silleen", mutta tilanteen sallimissa muodoissa.

Kaikkia lapsia on imetetty vuositolkulla, muttei ole omiin seksihaluihin vaikuttanut vähentävästi (eikä miehen...)

7 kanssa ihan samaa mieltä: Anna sille miehelle - et edes tiedä haluatko vai et, ellet edes koske. Typerintä, mitä voit tehdä miehellesi ja aviosuhteellesi, on lopettaa seksi. Olet nyt "ajanut" miehesi sohvalle, seuraavaksi ehkä muualle. Seksi on nuorelle ihmiselle sellaisen perustarve, jonka voima vie. -

Anna siihen lupa itsellesikin (nautintoon), turha askarrella "pyhän äidin" sädekehää päähäsi - ei miehesi sitä arvosta (ainakaan kuukausimäärin).

Itse olen aina saanut seksistä voimaa, iloa ja virtaa kaikkeen muuhun jaksamiseen. Toisin sanoen, ota päiväjärjestykseen, niin jaksat paremmin sen lapsesi kanssa - jaksatte molemmat.

Ristus mitä paskaa. No onneksi Suomessa on toimiva elatussysteemi miehille joita "seksin voima vie".

Vierailija
190/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkä aika kun takana on raskaus, synnytys ja imetys. Ei mua haitannut mun keho raskauden jälkeen mitenkään, enkä joutunut totuttelemaan siihen yhtään, mutta en silti halunnut ensimmäiseen vuoteen seksiä synnytyksen jälkeen. Reipas vuosi synnytyksestä, niin johan alkoi maistua, ja sitten onkin maistunut ja prikytä vuotta putkeen. Lapsen isä ei tosin jaksanut sitä seksittömyyttä katsella, mutta parhainpäin kävi, löysinkin miehen jonka kanssa elämä on ollut paljon parempaa. Nyt myöskään kumpikaan ei esitä uhkavaatimuksia, ja hyvin olemme pystyneet olemaan puoli vuotta seksittä, kun siihen ei ole ollut mahdollisuutta. Sitäkin kivempi on ollut sitten hommailla :)

Yh-äitiys vuoden tarkoituksellisella pihtauksella valinta, eiköhän lapsen isäkin löytänyt paremman parisuhteen

Vierailija
191/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ihmetellyt näitä "ota vaikka poskeen/runkkaa juttuja". Itselläni on ollut haluttomia miehiä ja vaikka p*netti penteleesti, en olisi saanut mitään kiksejä jostain puoliväkinäisestä hinkkauksesta/lipsutuksesta, jota toinen tekee ainoastaan pakon edessä. Olisi tullut ällöttävä fiilis. Homma hoitui paljon mukavammin ihan itsensä kanssa.

Eli kysymys kuuluu, saako nämä miehet/naiset (jotka näitä ehdottavat) itse siitä jotain jos toinen ru*kkaa sinua mekaanisesti?

Niin ja en ole itse haluton, joten en tuota kysele oma lehmä ojassa, vaan asetin itseni tuohon "ru*kutettavan" asemaan.

Olen ihmetellyt samaa. En minä ainakaan saa oikeastaan minkäänlaisia kiksejä siitä että nainen tekee kädellään jotain tai ottaa suihin. Voi olla ohi menevä hetki esileikissä, mutta ei se missään tapauksessa korvaa yhdyntää. Kädellä osaan tehdä sen itsekkin ja paljon paremmin vielä.

t. Mies

Tuo on muuten totta, että ihminen yleensä osaa tyydyttää itsensä aina paremmin käsin kun toinen. Toki se on yhdessä hauskaa ja seksi on niin paljon muutakin kuin mekaaninen liike, mutta kyllä on saanut kieli keskellä suuta opetella juuri oikean tekniikan jokaiselle omalle miehelle ja silti en taatusti ole päässyt lähellekään miehen omaa taitoa. 😁

Vau! Olet opetellut! Tätä ei kovinkaan usein kuule. Aina hoetaan että miehen tulee opetella ja kysellä.

Kuka hokee, missä hokee? Ja aina? Eikö ole luonnollista, että kumppanilta kysytään puolin ja toisin, mistä toinen pitää. Kyllä minä ainakin nykyiseltä mieheltä olen hyvin tarkkaan kysynyt ja muutenkin ottanut selvää. Ex-miehen kanssa taas ei tullut kysyttyä, kun hän laukesi aina muutamassa sekunnissa. Hänen kanssaan yritin olla liikkumaton lahna jotta se olisi kestänyt edes sekunnin pidempään.

Vierailija
192/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristus mitä paskaa. No onneksi Suomessa on toimiva elatussysteemi miehille joita "seksin voima vie".

Jaa, kyllä minua seksin voima vain vie - onneksi mieheni kanssa olemme samalla aaltopituudella tässä asiassa :D

Siis, ei se ole mitään "paskaa". Kukin tyylillään ja tarpeittensa mukaan.

Vierailija
193/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-äitiys vuoden tarkoituksellisella pihtauksella valinta, eiköhän lapsen isäkin löytänyt paremman parisuhteen

Löysi montakin, mutta eihän ne kestäneet. ja viimeisen kerran kun hänet näin, niin valitteli että oli ollut niin lapsellinen ja typerä aikoinaan. Kuoli tuosta pari kk myöhemmin viinaan.

Vierailija
194/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä minua seksin voima vain vie - onneksi mieheni kanssa olemme samalla aaltopituudella tässä asiassa :D

Ilmankos on niin paljon eroperheitä, kun seksi vei kaikkia osapuolia sinne sun tänne. Noh, lapsista tulee varmasti samanlaisia. 

Vierailija
195/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

khgfflöd kirjoitti:

Aika sairaita asenteita tässäkin ketjussa.  Moni ei tajua, että imetys vaikuttaa osalla hormoneihin. Ei tiedetä tai haluta tietää, että vaurioita on osalla vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen - eikä tämä ole ihan tavatonta. Osa joutuu korjailemaan itseään pidempäänkin. Jos hankit lapsen, niin se  voi vaikuttaa  fysiikkaan ja seksielämään. Evoluution kannalta liian tiheät raskaudet ovat riski naiselle ja tiiviit syntymävälit altistavat avioerolle. Kaipaan realismia siihen, mitä pidetään normaalina toipumisaikana. Jos sinulta leikataan jalka, niin tuskin kukaan kitisee, että pitää kuntouttaa nopeammin jos siihen ei ole edellytyksiä? Dumppaako vaimo sinut, kun eturauhaseen tulee ongelmia?

On helppo kauhistella naisia, jotka eivät synnytysten jälkeen lämmenneet seksille. (Mikä on kuitenkin harvinaista.)  Siitä ei puhuta, ettei vain "peloteltaisi" nuoria, mutta taustalla on usein vauriot, joihin on vielä nykyäänkin vaikea saada hoitoa. Synnytyksestä puhutaan liikaa "luonnollisena tapahtumana" ja hipit selittää ties mitä, mikä hämärtää sitä, että monella on kipeänä vaikeuksia selvitä kotona laitokselta kotiutumisen jälkeen kun odotusarvo on, ettei mitään ole tapahtunut ja kotityöt pitää hoitua. 

Seksiin painostaminen on törkeää ja jos seksi on suhteessa tärkeää, niin synnytyksen ja imetyksen vaikutuksista olisi hyvä puhua etukäteen.  

Jos seki ei kiinnosta niin perhe järjestäköön sitten niin, että mies pääsee kerran pari kuussa maksulliselle.

Niinkin huomaat, niin sinulla ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Valitse niistä itsellesi sopivin.

Usko tai älä, tällä pallolla pyörii myös miehiä, joita ei kiinnosta kuksia halutonta naista,jonka rakoa ovat kairanneet ne surkimuksista surkimuksimmat. Niin ja maksaa vielä tuosta lystistä.

Ne surkimukset voi olla ihan tavallisia perheenisiä.  Jonku tutkimuksen mukaan seksiä ostaa suurkuluttajat, puutteessa elävät perheenisät ja epävarmat miehet. 

Vierailija
196/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehellesi, että se voi käydä maksullisilla sen aikaa kunnes sinun halut palaa.

Ei näin. Se on sama kuin sanoisit miehelle

1) ettet pidä häntä haluttavana

2) hänen seksuaalinen halunsa on sinulle yhdentekevää, ja sen voi yhtä hyvin hoitaa h.uorissa (ts. annat miehesi ymmärtää että pidät itseäsi h.uoran vertaisena, tai ettet usko miehesi tuntevan sinua kohtaan mitään erityistä). Hyi hel.vet.ti.

1) Tässä tapauksessahan pidetään jo toista ei haluttavana. Miksi sitä ei voi sanoa ääneen? Se on kuitenkin totuus. Jos toinen olisi hänen mielestään haluttava se varmaan johtaisi seksiin?

2) Hänen seksuaalinen halunsa ON tässä tapauksessa yhdentekevää, koska ei olla valmiita kompromissiin tai edes keskustella asiasta ja kerrota syitä ja sovita jatkosta.

Vierailija
197/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos on niin paljon eroperheitä, kun seksi vei kaikkia osapuolia sinne sun tänne. Noh, lapsista tulee varmasti samanlaisia. 

En muiden viemisistä voi tietenkään voi sanoa mitään, mutta meidät seksi on vienyt saman peiton alle jo 44 vuotta. (Tosin peitto on pitänyt käytännön syistä uusia aika ajoin.)

Lapsemme ovat perheellistyneet ja perheet pysyneet koossa. - Olen ollut huomaavinani pariskuntien välillä pientä silmäpeliä ja tarvetta läheisyyteen puolisoiden kesken, joten ilmeisesti "sama peli" jatkuu jo toisessa polvessa.

Vierailija
198/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muiden viemisistä voi tietenkään voi sanoa mitään, mutta meidät seksi on vienyt saman peiton alle jo 44 vuotta. (Tosin peitto on pitänyt käytännön syistä uusia aika ajoin.)

Lapsemme ovat perheellistyneet ja perheet pysyneet koossa. - Olen ollut huomaavinani pariskuntien välillä pientä silmäpeliä ja tarvetta läheisyyteen puolisoiden kesken, joten ilmeisesti "sama peli" jatkuu jo toisessa polvessa.

Niin kai, kun ei koskaan olla oltu esim. työkomennuksella pitkää aikaa, eikä kumpikaan ole sairastunut niin ettei seksiä voi harrastaa. Kyllä se hymy hyytyy sitten sinullakin, kun mies vaihtaa välittömästi piirakkaa. aikka trolli oletkin, mutta muille tiedoksi tämä.

Vierailija
199/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistaa monessakin viestissä läpi seksin ja seksuaalisuuden sukuelinkeskeisyys. Ettei seksiä voisi muka harrastaa, kun "paikat" ei kestä. Tietääkseni synnytys ei vaikuta kuin erittäin harvoissa tapauksissa suun, käsien tai vaikka jalkojen toimintaan.

Jos oma penikseni olisi vaikkapa tapaturman takia (edes väliaikaisesti) pois käytöstä, keksin tältä istumalta useita eri tapoja tyydyttää puolisoni seksuaalisesti. Ja siitähän tässä on kyse, halukkuudesta antaa puolisolle seksuaalista tyydytystä. Minä ainakin nautin siitä, vaikken joka kerta itsekään laukea. Ihmetyttää niin kapea näkökulma, että kun alapäätä aristaa, niin ihan kaikki seksi ja seksuaalisuus on mahdotonta.

Vierailija
200/257 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainutta seksiähän on se, että mies laittaa pippelin naisen pimppiin, sitten vähän ähistään ja mennään nukkumaan. Minulle parisuhdetta ei ole ylipäätään olemassa ilman seksiä ja seksuaalisuutta. Joskus siihen riittää pelkkä puolison lämmin alaston vartalo omaa ihoa vasten, joskus suuseksi, joskus käsityöt, useimmiten tietysti ihan "oikea" yhdyntä.

Ilman intiimiyttä tai seksiä suhde on vain kämppäkaveruutta tai ystävyyttä. En ymmärrä, miksi niin moni haluaa tuhota parisuhteensa kylmyyteen.