Mies alkoi nukkumaan sohvalla
Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.
Kommentit (257)
Ihan oikein että ap:n mies meni sohvalle ja sanoi perusteet. Antaa rauhaisasti naiselle tilaa kun kerta naikkonen viereltä torjumassa. Nyt ap:n kannattasi muuttaa toimintatapojaan jos haluaa edes sitä nukkumisläheisyysrippeitä takaisin
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halunnut seksiä koskaan niin kauan kun imetin. Esikoisen kohdalla jaksoin vielä yrittää, kuopuksen kanssa olin niin väsynyt kun yötkin oli hirveän huonoja eikä kahden kanssa koskaan saanut päivälläkään nukkua, etten jaksanut sitäkään vähää. Läheisyyskin tuntui ahdistavalta kun pelkäsin että mies alkaa haluta seksiä heti. Miesparka selvästi kärsi tilanteesta, mutta ymmärsi ja jaksoi olla painostamatta. Seksiä oli kyllä joskus, ehkä kerran kuussa. Sitten vauva kasvoi taaperoksi, imetys loppui ja seksihalut palasi välittömästi normaalin hormonitoiminta myötä. Ai että miten mahtava tunne kunnon panetus onkaan pitkän haluttomuus den jälkeen! Nyt paneskellaan kuin puput sen minkä perhe-elämältä ehditään. Eli kaikki seksin puutteessa elävät vauvojen isät: toivoa on kun hetken jaksaa odottaa! Painostaminen vaan pahentaa tilannetta.
Vauva kasvoi taaperoksi ja uusi vauvakuume pukkasi perään niin aloit viimein heruttaa että lapsuperhearki saisi jatkumoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halunnut seksiä koskaan niin kauan kun imetin. Esikoisen kohdalla jaksoin vielä yrittää, kuopuksen kanssa olin niin väsynyt kun yötkin oli hirveän huonoja eikä kahden kanssa koskaan saanut päivälläkään nukkua, etten jaksanut sitäkään vähää. Läheisyyskin tuntui ahdistavalta kun pelkäsin että mies alkaa haluta seksiä heti. Miesparka selvästi kärsi tilanteesta, mutta ymmärsi ja jaksoi olla painostamatta. Seksiä oli kyllä joskus, ehkä kerran kuussa. Sitten vauva kasvoi taaperoksi, imetys loppui ja seksihalut palasi välittömästi normaalin hormonitoiminta myötä. Ai että miten mahtava tunne kunnon panetus onkaan pitkän haluttomuus den jälkeen! Nyt paneskellaan kuin puput sen minkä perhe-elämältä ehditään. Eli kaikki seksin puutteessa elävät vauvojen isät: toivoa on kun hetken jaksaa odottaa! Painostaminen vaan pahentaa tilannetta.
Vauva kasvoi taaperoksi ja uusi vauvakuume pukkasi perään niin aloit viimein heruttaa että lapsuperhearki saisi jatkumoa?
Niin tuttua. Emäntä panttasi meilläkin ensimmäisen vauva vuoden seksiä ja taaperovaiheessa alkoi joka välissä puhumaan vauvasisarushaaveista. Ympäri puhui ja seksiä tuli taas entiseen malliin. Sai siimtten jatkaa putkeen kotiäitiyttä ilman töihin paluuta välissä ja sitten seksi kuihtui väliltämme taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tuttua. Emäntä panttasi meilläkin ensimmäisen vauva vuoden seksiä ja taaperovaiheessa alkoi joka välissä puhumaan vauvasisarushaaveista. Ympäri puhui ja seksiä tuli taas entiseen malliin. Sai siimtten jatkaa putkeen kotiäitiyttä ilman töihin paluuta välissä ja sitten seksi kuihtui väliltämme taas
Nämä naiset jotka vauvahaaveet kiikarissa seksiä harrastaa ja tavoitteen saatuaan läpi panttaavat taas seksiä ja valittavat sekä haukkuvat miehiä vauvapalstoja myöten ovat suurinta ihmissaastaa mitä tiedän. Hyväksikäyttäjiä ja itsekkäitä narttuja jotka suhteiden kariuduttua varmistavat yksinhuoltajuuden itselleen ja elatusmaksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset jotka vauvahaaveet kiikarissa seksiä harrastaa ja tavoitteen saatuaan läpi panttaavat taas seksiä ja valittavat sekä haukkuvat miehiä vauvapalstoja myöten ovat suurinta ihmissaastaa mitä tiedän. Hyväksikäyttäjiä ja itsekkäitä narttuja jotka suhteiden kariuduttua varmistavat yksinhuoltajuuden itselleen ja elatusmaksuja
Tein niin, myönnän, mutta olisitte ennemmin kiitollisia kun Suomen syntyvyyttä saatiin nousemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein niin, myönnän, mutta olisitte ennemmin kiitollisia kun Suomen syntyvyyttä saatiin nousemaan
Veronmaksajat "kiittää".
Naisena pakko sanoa että toivottavasti omat poikani eivät kaltaisiisi omahyväisiin hyväksikäyttäjiin koskaan haksahda
En pistäisi pahaksi jos nämä edellämainitut naiset joutuisivat jatkossa allekirjoittamaan miehen jonka kanssa lapsen hankkineet vasten toisen tahtoa kanssa paperin että isyys tunnustetaan mutta tapauksissa joissa ei yhteisymmärryksessä hankittu lasta suostumus ettei isä ole elatusvelvollinen. Saisi karsittua nokkijahyväksikäyttäjät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt näitä "ota vaikka poskeen/runkkaa juttuja". Itselläni on ollut haluttomia miehiä ja vaikka p*netti penteleesti, en olisi saanut mitään kiksejä jostain puoliväkinäisestä hinkkauksesta/lipsutuksesta, jota toinen tekee ainoastaan pakon edessä. Olisi tullut ällöttävä fiilis. Homma hoitui paljon mukavammin ihan itsensä kanssa.
Eli kysymys kuuluu, saako nämä miehet/naiset (jotka näitä ehdottavat) itse siitä jotain jos toinen ru*kkaa sinua mekaanisesti?
Niin ja en ole itse haluton, joten en tuota kysele oma lehmä ojassa, vaan asetin itseni tuohon "ru*kutettavan" asemaan.En ole miehenä ollut koskaan tilassa jossa kieltäytyisin suikkarista. Tosin jos suhteessa on muita vaikeita ongelmia, niin ne on tietenkin selvitettävä. Pelkkä haluttomuus on minulla johtunut yleensä siitä, että nainen odottaa ja minä teen kaiken työn.
Myös miehissä on haluttomia yksilöitä. Syynä voi olla mitä vaan välillä hormonit, stressi, kivut, kumppanin epäviehättävyys/kovakouraisuus, synnynnäinen ominaisuus, iän mukanaan tuomat muutokset jne..Lisäksi läheskään kaikki miehet eivät välitä suikkareista, vaikka poke näin antaa ymmärtääkin. Osa pitää m*lkkuaan likaisena (henkinen ongelma, ei hyvieniakysymys), osa ei saa siitä tarpeeksi stimulaatiota, osa pitää sukuelinten lipomista vastenmielisenä. Kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia keskenään. Se, että sinä et kieltäydy suikkarista kertoo ainoastaan, ettäsinä et kieltäydy suikkarista. Se ei kerro mitään siitä, haluaako naapurin Pertti suikkarin tai ottaako naapurin Pertillä eteen.
Ei tietenkään kerro. Miten voisin antaa neuvon mikä kertoisi ja toimisi kaikkien miesten kanssa? Vesität kaikki neuvot näillä älynvälyksilläsi.
Kirjoituksesi meni aika pahasti alkuperäisen viestin ohi, joka kuului "saavatko ihniset jotain haluttoman itselleen suorittamasta r"nkkauksesta". Vai lainasitko väärää tekstiä?
Saa, siksi en kieltäydy suikkareista. Hassua että et tätä ymmärtänyt.
Nyt kun olit ensimmäinen, joka vastasi saavansa tuosta jotain, niin saanko kysyä jatkokysymyksen? Kiinnostaako sinua yleensä saako kumppanisi nautintoa seksistä, vai onko se yhdentekevää? Pyritkö tyydyttämään uumppanisi, cai uskotko enemmän asiaan "jokainen on vastuussa omista orkuistaan". Niin ja jos vielä jaksat, itse tuntisin itseni jotenkin "epähaluttavaksi ja epäonnistuneeksi" rakastajaksi, jos toinen ei olisi mukana, vaan suorittaisi "rakastelua" samalla innolla kun halvin maksullinen. Herääkö sinulla mitään negatiivisia tunteita, vai onko se ihan sama, kunhan mälli lentää?
Ei kaikki asiat ole jokotai! Tottakai minä haluan että kumppani nauttii ja näen vaivaa tämän eteen.
Kiva kuulla. Sinä et kuitenkaan menettäisi haluasi jos sinua käsiteltäisiin ainoastaan pakollisena pahana ilman mitään intoa toimitukseen. Esim. kirja toisessa kädessä ja heppi toisessa ja välillä toteamus, että "alkaisiko jo tulla valmista, että tässä pääsisi tärkeämpiin hommiin." Sen käsityksen saa noista kommenteista, joissa neuvotaan vaan ottamaan poskeen/vemppaamaan.
Sanotaan vaikka niin, että se tuntuu paremmalta kuin oma vemppaaminen, kun toinen vemppaa oli siinä tunnetta tahi ei. Minulle se on periaatteessa yksi lysti, mutta vielä mukavampaa on, jos kumppani pitää siitä myös itse. Seksi on tarve siinä missä muutkin tarpeet, vaikkei olekaan elintärkeä. Henkinen yhteys vaikka sitten siinä vemputtaessa luo läheisyyttä, kun taas sen puute saattaa tuoda vain arvostusta. Arvostan enemmän kumppania joka silloin tällöin suostuu sekstailemaan, kuin kumppania, jonka päätä aina särkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ap olla samanlainen vauvakuumehyväksikäyttäjä
En minäkään frendien vaan kumppanin vieressä nukkuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haluttomuus ei ole sama asia kuin pihtaus! On helppo huudella jos ei ole koskaan kokenut haluttomuutta ihan oikeaa sellaista, ei sitä että kun just nyt ei huvita. Täällä paasataan että jos rakastat miestäsi niin pitää antaa, viis siitä että tuntuu pahalle. Mitenpä olisi, miehet jos vaimojanne rakastatte niin arvostaisitte ja kunnioittaisitte sitä että vaimo on ensin kantanut sisällään teidän lastanne 9kk, synnyttäneet ja ottaneet kannettavakseen kaikki siihen liittyvät vaivat ja riskit. Antaisitte vaimonne toipua tuosta urakasta rauhassa, ajattelisitte niin vaimonne kuin sen pienen lapsenne hyvinvointia ja laittaisitte ne minä minä tarpeenne hetkeksi syrjään. Hormonit tasaantuu ajan kanssa, suurin osa synnytysvaurioistakin niin että seksi voi tuntua taas mukavalle. Vauvakin kasvaa, väsymys helpottaa ja jaksamista riittää muuhunkin. Jotkut ei aikaa tarvitse ja seksi maistuu heti, joillakin kestää pidempään. Varmin tapa tappaa avioliitto ja ne vaimon halut lopullisesti on vaatia, painostaa, uhkailla vaimoa tekemään jotain mikä tuntuu pahalle ja satuttaa, henkisesti tai fyysisesti.
Turha vinkua kun mies on löytänyt sellaisen joka ei ole haluton
Semmoinen mies saa mennäkin, joka on niin itsekäs ettei anna vaimon edes synnytyksestä toipua. Oma mieheni on sentään normaali hyvä mies, joka on rinnalla pysynyt ja tukenut ja vielä toisenkin lapsen kanssani halusi vaikka esikoisen jälkeen olinkin jonkin aikaa haluton.
Jonkin aikaa haluton tarkoittaa joillekin naisille hyvinkin eripituisia aikoja. Jälkivuodon ajan olin itse haluton lasten synnyttyä mutta joillakin palautuminen ja haluttomuus palstaa lukiessa näemmä vaivannut vuodenkin jälkeen. Onko tällöin fyysisen palautumisen sijaan kyse henkisestä palautumisesta?
Meillä vaimo halusi ensimmäisen jälkeen seksiä jo parissa kuukaudessa, toisen jälkeen meni noin vuosi ja kolmannen kohdalla meni kanssa tosi pitkään ja eikä vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkään kiinnosta kuin ehkä kerran kuussa. Toiset vain jäävät niin täysin kiinni siihen äidin rooliin. Rakastan kyllä lapsiani ja sitä että heillä on mahtava äiti, mutta en tiennyt että se tarkoittaa vaimon menettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sen nukkua siellä. Ja seksihalut palailee ajallaan, etenkin jo imetät. Voithan sä ottaa neuvolassa puheeksi.
Teillä on nyt erilainen vaihe elämässä menossa. Kaikki on muuttunut.
Minä olen odotellut 25 vuotta, ei ole seksihalut palautuneet vaimolle.
t. Mies
Johtunee kuzipäisyydestäsi. Ellet kanna osaasi arjesta, lapsista ja muusta, oma on vikasi. Nainen on pidettävä lämpimänä joka päivä, tai koittaa ydinjääkausi.
Molempien on pidettävä toisensa lämpimänä. Ei parisuhde ole mikään yksisuuntainen tie.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halunnut seksiä koskaan niin kauan kun imetin. Esikoisen kohdalla jaksoin vielä yrittää, kuopuksen kanssa olin niin väsynyt kun yötkin oli hirveän huonoja eikä kahden kanssa koskaan saanut päivälläkään nukkua, etten jaksanut sitäkään vähää. Läheisyyskin tuntui ahdistavalta kun pelkäsin että mies alkaa haluta seksiä heti. Miesparka selvästi kärsi tilanteesta, mutta ymmärsi ja jaksoi olla painostamatta. Seksiä oli kyllä joskus, ehkä kerran kuussa. Sitten vauva kasvoi taaperoksi, imetys loppui ja seksihalut palasi välittömästi normaalin hormonitoiminta myötä. Ai että miten mahtava tunne kunnon panetus onkaan pitkän haluttomuuden jälkeen! Nyt paneskellaan kuin puput sen minkä perhe-elämältä ehditään. Eli kaikki seksin puutteessa elävät vauvojen isät: toivoa on kun hetken jaksaa odottaa! Painostaminen vaan pahentaa tilannetta.
Valitettavasti se ei aina mene noin nätisti.
T. 262
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halunnut seksiä koskaan niin kauan kun imetin. Esikoisen kohdalla jaksoin vielä yrittää, kuopuksen kanssa olin niin väsynyt kun yötkin oli hirveän huonoja eikä kahden kanssa koskaan saanut päivälläkään nukkua, etten jaksanut sitäkään vähää. Läheisyyskin tuntui ahdistavalta kun pelkäsin että mies alkaa haluta seksiä heti. Miesparka selvästi kärsi tilanteesta, mutta ymmärsi ja jaksoi olla painostamatta. Seksiä oli kyllä joskus, ehkä kerran kuussa. Sitten vauva kasvoi taaperoksi, imetys loppui ja seksihalut palasi välittömästi normaalin hormonitoiminta myötä. Ai että miten mahtava tunne kunnon panetus onkaan pitkän haluttomuuden jälkeen! Nyt paneskellaan kuin puput sen minkä perhe-elämältä ehditään. Eli kaikki seksin puutteessa elävät vauvojen isät: toivoa on kun hetken jaksaa odottaa! Painostaminen vaan pahentaa tilannetta.
Niinpä. Ja miten mahtavaa olisikaan ollut, kun miehesi olisi siinä kohtaa todennut, ettei nyt haluta. Sehän se vasta mahtavaa onkin kun pääsee nauttimaan kunnon panetuksen tunteesta kuukausitolkulla ilman mitään helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin pitkä aika seksittömässä parisuhteessa mitä ap kuvaa on pitkä. Mieheni kanssa rakasteltiin heti esikoisen kohdalla jälkivuodon loputtua, keskimmäisen lapsemme synnyttyä kanssa meni kuukausi seksiin lapsen synnyttyä ja kuopuksen synnyttyä synnäriltä jo peräti kotiutumispäivänä. Ja mitä pikemmin rakastelu palasi kuvioihin sitä pienempi kynnys lasten synnyttyä siihen ollut kun keho kokenut muutoksia joihin naisena saattaa joutua totuttelemaan. Kun lasten synnyttyä seksi palannut suht pian kuvioihin on seksielämä pysynyt säännöllisenä ja hyvänä ja halut nousseet rakkauselämää ylläpitäessä
Ei ole pitkä aika kun takana on raskaus, synnytys ja imetys. Ei mua haitannut mun keho raskauden jälkeen mitenkään, enkä joutunut totuttelemaan siihen yhtään, mutta en silti halunnut ensimmäiseen vuoteen seksiä synnytyksen jälkeen. Reipas vuosi synnytyksestä, niin johan
No kyllä minäkin lähtisin lätkimään jos kumppani yksipuolisella sopimuksella lopettaisi seksin vuodeksi, ja olen nainen. Olen aiemmassa suhteessa kärsinyt miehen haluttomuudesta ja siitä suhteesta erotessa päätin, että enää en omaa seksuaalisuuttani tukahduta. Mitään avointa suhdetta en myöskään halua, joten jos ei kumppania kiinnostaisi enää meidän yhteinen seksielämä, niin se olis eron paikka.
Nainen, joka ajaa miehen sängystään ja sylistään koko vauvavuodeksi, ajaa miehensä ihan itse toisen naisen syliin.
Typerää toimintaa, jos haluaisi lapselleenkin ehjän perheen ja kodin.
Kuulut siis siihen vastenmieliseen ihmistyyppiin joka ei ymmärrä että kaikki ihmiset ei vaan ole samanlaisia. Et varmaan myöskään ymmärrä mikseivät kaikki synnytä luomuna ja miksei kaikkien imetys onnistu helposti kun kerran sinullakin onnistui? Terv. synnytin luomuna, olin erinomaisessa kunnossa, imetin pitkääm, ajatuskin seksistä oli vastenmielinen kunnes oma hormonitoiminta käynnistyi. Siihen meni vuosi. Sen jälkeen on tehnyt mieli joka päivä.