Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies alkoi nukkumaan sohvalla

Vierailija
01.07.2019 |

Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.

Kommentit (257)

Vierailija
141/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista kieltäytyy seksistä, kun tavoite on saavutettu, eli se lapsi. Etkai ole näitä naisia? Ikinä en voisi miehelleni ja itselleni tehdä noin.

Täh?? Mistä sinä puhut? Olen nainen enkä tunne kyllä ketään joka olisi harrastanut seksiä vain siksi että halusi lapsia!! Eikös sitä ensin rakastuta, sitten seksi seuraa luonnostaan, ja jossain vaiheessa ehkä hankitaan lapsi(a).

Kyllä näitäkin löytyy, valitettavasti. Eri

Vierailija
142/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni nainen kertoi että harkitsi eroa, mutta päätti tehdä vielä lapsen ja sitten erota. Hyvin näytteli ainakin kun kävimme yhdessä etelänlomalla, niin kadehdin kuinka rakastuneita he olivat. Jälkeenpäin oli myöntänyt tämän olleen pelkkää teatteria, koska hän halusi lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. mun vaimo ei halunnut yhdyntää 6kk synnytyksen jälkeen. seksi oli hukassa. Otti kuitenkin 1-2 viikossa poskeen ja sitten alettiin masturboimaan yhdessä ja toisiamme. Seksi ja yhdynnät palasivat suhteeseen ajallaan.

Vierailija
144/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesnainen76 kirjoitti:

sama. mun vaimo ei halunnut yhdyntää 6kk synnytyksen jälkeen. seksi oli hukassa. Otti kuitenkin 1-2 viikossa poskeen ja sitten alettiin masturboimaan yhdessä ja toisiamme. Seksi ja yhdynnät palasivat suhteeseen ajallaan.

Ottaspa omaki, tai ylipäätänsä jotain. Kohta kahteen vuoteen ole synnytyksen jälkeen vaimolla kiinnostanut.

Vierailija
145/257 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei peitto heilu. Synnytyksen jälkeen aivan eri ihminen.

Vierailija
146/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohta huorissa käy kun et anna. Sohvalla on helppo nukkua ilman omantunnontuskia :)

Vierailija
147/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista kieltäytyy seksistä, kun tavoite on saavutettu, eli se lapsi. Etkai ole näitä naisia? Ikinä en voisi miehelleni ja itselleni tehdä noin.

Täh?? Mistä sinä puhut? Olen nainen enkä tunne kyllä ketään joka olisi harrastanut seksiä vain siksi että halusi lapsia!! Eikös sitä ensin rakastuta, sitten seksi seuraa luonnostaan, ja jossain vaiheessa ehkä hankitaan lapsi(a).

Suurelta osin lapsi voi täyttää naisen elämän tunnetyhjiötä sekä hormonit pitävät huolta siitä, että seksi ei olekaan tärkeää. Osalla naisia ajatukset kiertävät oman pienen maailman ympärillä jossa on pyhä kohtu, pikkupimppi josta saa vauvan jota sitten paijata. Pimpillä voi lisäksi kiristää miestä, joka sitten taloudellisesti mahdollistaa naisen vauva-/lapsikuplassa elämisen.

Vierailija
148/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä tyypit, jotka väkisin vaativat saada painaa halutonta vastakappaletta. Ei siinä ole kyse rakastelusta, vaan ainoastaan toisen osapuolen pussientyhjennyksestä ja hyväksikäytöstä. En itse haluaisi missään nimessä harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti haluta juuri sillä hetkellä.

Minua ihmetyttää nämä tyypit, jotka eivät rakasta puolisoitaan sen vertaa, että tekisivät heille edes pienen palveluksen silloin tällöin. Ei kukaan tykkää niska- tai jalkahieronnan antamisestakaan ja silti sitäkin tehdään rakkaudesta. Miksi ei voi antaa edes suikkaria samalla periaatteella?

Sinä et oikeasti taida ymmärtää miten herkkä seksuaalisuus voi olla. Mikäli seksiin ryhtyy vasten tahtoaan, käy siinä herkästi niin, että kohta kuvottaa koko ihana homma. Seksi ei oikeasti ole suurimmalle osalle naisia ainoastaan fyysinen, mekaaninen homma, kuten hieronta, vaan siihen liittyy valtava tunnelataus. Se ei ole mikään "no vetele tota nyt pari minuuttia juttu". Osalle on, mutta isolle osalle ei.

Vastaavasti vastentahtoinen läsnäolo vaimon kanssa voi olla ahdistavaa jos mies kokee olevansa suhteessa yksipuolisesti ja saamatta itse mitä haluaa. Mieti, miehen tulisi olla hellän huomaavainen, läsnä, hieroa ja olla kultainen. Mutta itse ei saa sitä mitä parisuhteelta normaalisti haetaan. Meinaatko, että miehen tulisi kyetä olemaan aidosti läsnä tilanteessa joka on yksipuolista antamista, oikeudet ovat vain naisella?

Vierailija
149/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurelta osin lapsi voi täyttää naisen elämän tunnetyhjiötä sekä hormonit pitävät huolta siitä, että seksi ei olekaan tärkeää. Osalla naisia ajatukset kiertävät oman pienen maailman ympärillä jossa on pyhä kohtu, pikkupimppi josta saa vauvan jota sitten paijata. Pimpillä voi lisäksi kiristää miestä, joka sitten taloudellisesti mahdollistaa naisen vauva-/lapsikuplassa elämisen.

Ja sitten on näitä mieslapsia, jotka ei ymmärrä, että maailma ei pyöri heidän käyränsä ympärillä. Sitten voi kiristää naista sillä, että jos et suostu, menen vieraisiin, hu-o-riin jne. Siinä nainen sitten on hormoonimylläkässä ja pieni vauva tissillä roikkuen pahassa välikädessä. 

Mieli ei tee, kun hormoonit on vauvaan kallellaan ja  mies kiristää seksiä.

Kyllä se kuule enemmänkin on niin, että miehet luulee, että maailama pyörii heidän kalunsa ympärillä. Osalla miehistä lienee aivotkin jalkovälissä.

Millään muulla kun ei tunnu olevan väliä, kunkan vain pääsee panemaan. Siinä jää oma  lapsikin toiseksi.

Vierailija
150/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpota hänen oloaan ottamalla suihin edes.

Jopa ns. käsihoito voi olla erittäin miellyttävää ja siinä tämä ko. nainen voisi lähes säästyä siltä seksin inhottavuudelta.

aika naurettavaa että nainen kuvittelee runkkaavansa miestä paremmin kuin hän itse.

Vierailija
151/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on näitä mieslapsia, jotka ei ymmärrä, että maailma ei pyöri heidän käyränsä ympärillä. Sitten voi kiristää naista sillä, että jos et suostu, menen vieraisiin, hu-o-riin jne. Siinä nainen sitten on hormoonimylläkässä ja pieni vauva tissillä roikkuen pahassa välikädessä. 

Mieli ei tee, kun hormoonit on vauvaan kallellaan ja  mies kiristää seksiä.

Kyllä se kuule enemmänkin on niin, että miehet luulee, että maailama pyörii heidän kalunsa ympärillä. Osalla miehistä lienee aivotkin jalkovälissä.

Millään muulla kun ei tunnu olevan väliä, kunkan vain pääsee panemaan. Siinä jää oma  lapsikin toiseksi.

Se siitä parisuhteesta kun naisen tavoite on saavutettu? 

Vierailija
152/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nämä tyypit, jotka väkisin vaativat saada painaa halutonta vastakappaletta. Ei siinä ole kyse rakastelusta, vaan ainoastaan toisen osapuolen pussientyhjennyksestä ja hyväksikäytöstä. En itse haluaisi missään nimessä harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti haluta juuri sillä hetkellä.

Minua ihmetyttää nämä tyypit, jotka eivät rakasta puolisoitaan sen vertaa, että tekisivät heille edes pienen palveluksen silloin tällöin. Ei kukaan tykkää niska- tai jalkahieronnan antamisestakaan ja silti sitäkin tehdään rakkaudesta. Miksi ei voi antaa edes suikkaria samalla periaatteella?

Sinä et oikeasti taida ymmärtää miten herkkä seksuaalisuus voi olla. Mikäli seksiin ryhtyy vasten tahtoaan, käy siinä herkästi niin, että kohta kuvottaa koko ihana homma. Seksi ei oikeasti ole suurimmalle osalle naisia ainoastaan fyysinen, mekaaninen homma, kuten hieronta, vaan siihen liittyy valtava tunnelataus. Se ei ole mikään "no vetele tota nyt pari minuuttia juttu". Osalle on, mutta isolle osalle ei.

Vastaavasti vastentahtoinen läsnäolo vaimon kanssa voi olla ahdistavaa jos mies kokee olevansa suhteessa yksipuolisesti ja saamatta itse mitä haluaa. Mieti, miehen tulisi olla hellän huomaavainen, läsnä, hieroa ja olla kultainen. Mutta itse ei saa sitä mitä parisuhteelta normaalisti haetaan. Meinaatko, että miehen tulisi kyetä olemaan aidosti läsnä tilanteessa joka on yksipuolista antamista, oikeudet ovat vain naisella?

Tämä pätee ihan samalla tavalla toisinpäin.  Luultavasti hyvin moni nainenkin tuntee suhteessa olevansa vain se antava osapuoli. Itse ei koskaan saa esim seksistä oikeastaan mitään. Kyllähän siinä halut hyytyy vuosien saatossa.

Harva kieltäytyy seksista jos se on hyvää ja päätellen siitä, miten  miehet sitä jaksaa vongata, sen täytyy miehille yleensä olla hyvää.  Naiset taas kyllästyy, kun koskaan ei pääse edes huipulle ja halut vähenee.

Mutta noin yleisesti ottaen, niin kyllä se varmaan on molemmille osapuolille hankalaa, jos ei koskaan saa tyytyttävää  seksiä.  Tai jos mies ei koskaan "saa" seksiä tai  nainen aina joutuu suostumaan ilman omaa halua.

Vierailija
153/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpota hänen oloaan ottamalla suihin edes.

Jopa ns. käsihoito voi olla erittäin miellyttävää ja siinä tämä ko. nainen voisi lähes säästyä siltä seksin inhottavuudelta.

aika naurettavaa että nainen kuvittelee runkkaavansa miestä paremmin kuin hän itse.

Eihän naisella ole mitään mahdollisuuksia olla tuossa hommassa parempi. Jos vähänkin viitsii niin voi olla erittäin hyvä kuitenkin. Liukkaria, kiusoittelua, kumihanskat, jotain tuhmaa jne. Ja oikeasti loppuun asti eikä lopeta heti kun purskahtaa. Kyllä se mies kertoo kun riittää.

Vierailija
154/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee ihan samalla tavalla toisinpäin.  Luultavasti hyvin moni nainenkin tuntee suhteessa olevansa vain se antava osapuoli. Itse ei koskaan saa esim seksistä oikeastaan mitään. Kyllähän siinä halut hyytyy vuosien saatossa.

Harva kieltäytyy seksista jos se on hyvää ja päätellen siitä, miten  miehet sitä jaksaa vongata, sen täytyy miehille yleensä olla hyvää.  Naiset taas kyllästyy, kun koskaan ei pääse edes huipulle ja halut vähenee.

Mutta noin yleisesti ottaen, niin kyllä se varmaan on molemmille osapuolille hankalaa, jos ei koskaan saa tyytyttävää  seksiä.  Tai jos mies ei koskaan "saa" seksiä tai  nainen aina joutuu suostumaan ilman omaa halua.

Onko nämä naiset koskaan sanoneet millaista seksiä haluavat? Minä ainakin sanon millaisesta seksistä pidän, ja ei ole ollut ongelmia huipulle pääsemisestä. 

Vierailija
155/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän  se totuus kuitenkin ole se, että miehen elämän keskipiste se "pimppi" on, eikä naisen.

Täällä joku mies (vai oletkohan se juuri sinä?) vinkuu päiväkaudet, miten naiset luulee olevansa maailman napa "pimppinsä" kanssa, mutta eihän se todellakaan niin ole. Ei naiset ajattele "pimppiään" koko ajan, mutta miehet näyttää ajattelevan. 

Vierailija
156/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairaita asenteita tässäkin ketjussa.  Moni ei tajua, että imetys vaikuttaa osalla hormoneihin. Ei tiedetä tai haluta tietää, että vaurioita on osalla vielä puoli vuotta synnytyksen jälkeen - eikä tämä ole ihan tavatonta. Osa joutuu korjailemaan itseään pidempäänkin. Jos hankit lapsen, niin se  voi vaikuttaa  fysiikkaan ja seksielämään. Evoluution kannalta liian tiheät raskaudet ovat riski naiselle ja tiiviit syntymävälit altistavat avioerolle. Kaipaan realismia siihen, mitä pidetään normaalina toipumisaikana. Jos sinulta leikataan jalka, niin tuskin kukaan kitisee, että pitää kuntouttaa nopeammin jos siihen ei ole edellytyksiä? Dumppaako vaimo sinut, kun eturauhaseen tulee ongelmia?

On helppo kauhistella naisia, jotka eivät synnytysten jälkeen lämmenneet seksille. (Mikä on kuitenkin harvinaista.)  Siitä ei puhuta, ettei vain "peloteltaisi" nuoria, mutta taustalla on usein vauriot, joihin on vielä nykyäänkin vaikea saada hoitoa. Synnytyksestä puhutaan liikaa "luonnollisena tapahtumana" ja hipit selittää ties mitä, mikä hämärtää sitä, että monella on kipeänä vaikeuksia selvitä kotona laitokselta kotiutumisen jälkeen kun odotusarvo on, ettei mitään ole tapahtunut ja kotityöt pitää hoitua. 

Seksiin painostaminen on törkeää ja jos seksi on suhteessa tärkeää, niin synnytyksen ja imetyksen vaikutuksista olisi hyvä puhua etukäteen.  

Vierailija
157/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua mahdollistaa ketjussa mainittua naisen vauvakuplaa tai lapsikeskeistä elämäntyyliä ilman seksiä, niin ei siihen ole pakko suostua. Aina voi lähteä. Kukaan ei kuitenkaan ole velvollinen harrastamaan seksiä  ja lapsia ei ole pakko hankkia. Elämä on täynnä valintoja - jos nainen haluaa lapsia, niin voi lähteä kävelemään tai ottaa riskin siitä, että seksielämään voi tulla tauko.

Muutenkin jos kumppani suostuu harrastamaan seksiä vain saadakseen lapsen, niin onko asiat ihan ok ja onko jotain itse asiassa pahasti vialla jos kumppanin vastahakoisuus tai piittaamattomuus ei laita hälytyskelloja soimaan?

Vierailija
158/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kiitollinen että miehesi ylipäätään haluaa sinua enää!!  Ei paljoa vaadi vetää jalat levälleen ja antaa toiselle. Tää on just tätä kun naisesta tulee äiti niin eihän se ole enää nainen lainkaan.  kaverisuhteeksiko ajattelit perhe-elämän muuttuvan. Päästä nyt mies vaikka vieraisiin sitten niin ei tarvitse kärsiä sen kun sinä leikit kotileikkejä elävän nukkesi kanssa.

En käsitä mitä mies saisi tuollaisesta 'seksistä'. Seksi rakastelu tarvitsee henkisen yhteyden muuten se on täysin onttoa ja tyhjää.

No eikä tarvitse. Sinä ehkä tarvitset, mutta avaa silmäsi ja katso yhden illan suhteiden määrää tässä maailmassa, voin kertoa että niiden taustalla ei ole mitään sen henkisellä kuin eläimellinen halu nussía.

Vierailija
159/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sellaisesta kumppanista pitää kiinni, joka haluaa harrastaa seksiä vaikkei toista selkeästi kiinnosta? Onko homma sen arvoista, että se pitää tehdä siinä pelossa, ettei toinen dumppaa? Toki sitten mies voi oikeasti lähteä kävelemään, mutta pysyn alkuperäisessä mielipiteessäni. Huono suhde, jos puolen vuoden toipumisaika on liikaa.

Vierailija
160/257 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin miehelle kunnon suuhoidot, kun ei tehnyt mieli seksiä. Hoitelin myös pallit ja välilihan.

Tuo on niin harvinaista että sitä voi luulla urbaanilegendaksi. Miesten kesken tuollainen juttu herättää kateutta ja naisten mielestä olet pahemman luokan petturi.

Hyvästä miehestä pitää mielellään hyvää huolta.

Ja kyllä meillä on aina suuseksiä myös ennen yhdyntää molemminpuolin. Mies kyllä pitää huolen, että minäkin saan.

Kiva kuulla. Meillä on suuseksiä myös joka kerta, mutta vain niin että minä nuolen vaimolle muutaman orgasmin, ei käytännössä koskaan toisin päin. Aina löytyy joku syy miksi ei juuri nyt voi.