Netflix-sarja lukkojen takana
Onko kukaan katsonut? Minusta oli sairaan hyvä vankilasarja. Oli pakko katsoa putkeen. Todella koukuttava.
Kommentit (33)
Lukkojen takana melkeimpä parempi kuin orange is the new black!
Oli huippu, tuleekohan jatkoa sarjalle?
Katsoin juuri toisen kauden loppuun! Täydellisen hyvä sarja! Onko ihan totta että 30.päivä tulee jo kolmas kausi netflixiin? Ihanaa jos näin on!
Onkohan tullu tänään, ei viittis netflixiä turhaan ottaa ja maksaa muuten?
Ei ainakaan näy mulla et ois kolmatta kautta viel tullu
No nyt näkyy kolmas kausi, se tuli näköjään klo 10 netflixii
No nyt on kahlattu kolmas kausikin jo.. Edelleen ihan täydellinen sarja!! Onko kellään tietoa tuleeko 4.kausi netflixiin??
Näköjään tulee neljäs kausi syyskuun lopussa. En oo kolmatta kautta katsonut vielä loppuun, sen verran haluisin tietoa, selvisikö siinä kuoliko macarena?
Elinaa kirjoitti:
Näköjään tulee neljäs kausi syyskuun lopussa. En oo kolmatta kautta katsonut vielä loppuun, sen verran haluisin tietoa, selvisikö siinä kuoliko macarena?
29.9.
Miten te pystytte katsomaan näitä espanjankielisiä juttuja? Putoan heti kärryiltä jos yritän lukea tekstitykset ja katsoa itse ohjelmaa. PUhun espanjaa niin huonosti, että ilman tekstityksiä en tajuaisi paljon mitään. Tosi tylsää.
Espanja on aika helppo kieli, toistaa sellasta samaa kaavaa. Helppoa mielestäni kuunnella, kaikkee ei saa selvää puhenopeudesta johtuen mutta suurimman osan kyllä.
Vähän huonoksi meni tää 3 kausi, liikaa kaikkea yritetty änkeä samaan? Kuitenkin kokonaisuudessaan paras sarja pitkään aikaan netflixistä!
No niin hei, mikä se Macan tilanne on..? Minne muidu hävis?
meinaat että päähenkilö ottaa ja kuolee? justiinsa juu...
Vierailija kirjoitti:
Miten te pystytte katsomaan näitä espanjankielisiä juttuja? Putoan heti kärryiltä jos yritän lukea tekstitykset ja katsoa itse ohjelmaa. PUhun espanjaa niin huonosti, että ilman tekstityksiä en tajuaisi paljon mitään. Tosi tylsää.
Oletko tosissasi? Etkö osaa lukea? Etkö ole koskaan katsonut japanilaista tai ranskalaista elokuvaa? Vai osaatko kaikkia muita kieliä paitsi espanjaa? Nyt en tajua.
Orange is the New Black oli myös hyvä ja katsottavaa riitti pitkäksi aikaa.