Mies alkoi nukkumaan sohvalla
Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.
Kommentit (257)
Anopin ja apin suhde karahti siihen kun ap:n lailla imetysaikaan pihdattiin ja nalkutettiin. Lasten isä meni työkomennukseen ulkomaille puoleksi vuodeksi ja toi tuliaisena huoratalosta seksitaudin. Suhde päättyi sittemmin
Mun mies muutti kans sohvalle heti kun vauva synty ja ollut siellä jo vuoden 🤔 oon kyl kysyny että aikooko palata viekkuun nukkuu, mutta ilmeisesti ei. Sehän olis hirveetä! Apua voitaisiin vahingossa harjoittaa aviollisia velvoitteita 😳 mut siis provohan tää on. Oikeesti ne miehet traumatisoituu siitä synnytyksestä niin paljon, että ne ei enää ikinä halua omaa naista 🙄😂
Mitä te pihtarinaiset suhteelta haluatte, jotain pelkkää lapsen elättiä kumppanista?
S sek sillä ja läheisyydellä pihtaa tai kiristää ihan molemmat sukupuolet. Se on ihmiskohtaista. Näitä ihmisiä yhdistää lapsuuden perheen kylmä ilmapiiri tai mt vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies muutti kans sohvalle heti kun vauva synty ja ollut siellä jo vuoden 🤔 oon kyl kysyny että aikooko palata viekkuun nukkuu, mutta ilmeisesti ei. Sehän olis hirveetä! Apua voitaisiin vahingossa harjoittaa aviollisia velvoitteita 😳 mut siis provohan tää on. Oikeesti ne miehet traumatisoituu siitä synnytyksestä niin paljon, että ne ei enää ikinä halua omaa naista 🙄😂
Minä olin molempien lastemme synnytyksessä mukana, ja kaikesta repimisestä, huudosta (myös minulle) ja eritteistä huolimatta eivät halut vaimoa kohtaan kadonneet.
Vaimolla kyllä katosi, eivätkä ole palanneet näin 15 vuoden jälkeenkään kunnolla.
Jos mies pihtaisi viikkotolkulla niin kyllä se itsetuntoa järsisi ja alkaisin luultavasti riittämättömyydentunteissa miettimään onko minussa vikaa etten enää kelpaa. Ja varmaan miehetkin voi kokea samoja tuntemuksia vastaavassa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6kk synnytyksestä ja seksiä ei tipu.
Meillä oli jo kolmen kuukauden päästä uusi pulla uunissa!
Ja meillä reilun kuukauden päästä, samana kalenterivuonna syntyneet irlantilaiset kaksoset parasta mitä meille tullut (eikä seksi ole lasten myötä vähentynyt, päinvastoin) 🙂
Hei haluttomuus ei ole sama asia kuin pihtaus! On helppo huudella jos ei ole koskaan kokenut haluttomuutta ihan oikeaa sellaista, ei sitä että kun just nyt ei huvita. Täällä paasataan että jos rakastat miestäsi niin pitää antaa, viis siitä että tuntuu pahalle. Mitenpä olisi, miehet jos vaimojanne rakastatte niin arvostaisitte ja kunnioittaisitte sitä että vaimo on ensin kantanut sisällään teidän lastanne 9kk, synnyttäneet ja ottaneet kannettavakseen kaikki siihen liittyvät vaivat ja riskit. Antaisitte vaimonne toipua tuosta urakasta rauhassa, ajattelisitte niin vaimonne kuin sen pienen lapsenne hyvinvointia ja laittaisitte ne minä minä tarpeenne hetkeksi syrjään. Hormonit tasaantuu ajan kanssa, suurin osa synnytysvaurioistakin niin että seksi voi tuntua taas mukavalle. Vauvakin kasvaa, väsymys helpottaa ja jaksamista riittää muuhunkin. Jotkut ei aikaa tarvitse ja seksi maistuu heti, joillakin kestää pidempään. Varmin tapa tappaa avioliitto ja ne vaimon halut lopullisesti on vaatia, painostaa, uhkailla vaimoa tekemään jotain mikä tuntuu pahalle ja satuttaa, henkisesti tai fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te pihtarinaiset suhteelta haluatte, jotain pelkkää lapsen elättiä kumppanista?
Tätä itsekin mietin. Jos ei haluta niin sitten BJ tai handjobia. Mites sitten suu pannaan kun se mies lähtee vetämään tuollaisesta järjestelystä?
Paikat on löystyneet niin, että todennäköisesti sekä kuorsaat että pieret äänekkäästi koko yön. Ei kehtaa sanoa, joten siksi mieluummin nukkuu toisessa huoneessa.
Tämän takia meille ei tule enempää lapsia. Kyllästyin odotusaikana siihen, että pienestä mahasta ja todella vähäisestä painonnoususta riippumatta mies lopetti yksipuolisella päätöksellä kaiken seksin kuin seinään. Tilanne ei ole palautunut vieläkään, vaikka lapsi juhlii kolme vee juhliaan vähän aikaa sitten, enkä todellakaan halua lopettaa aikuisen naisen elämää lopullisesti. Toisen miehen kanssa voisin, mieluiten jonkun sellaisen, joka kohtelee minua naisena eikä äitinä. Hän on siis sellaisten naisten keskellä kasvanut, joista tuli papiljottipäisiä päsmäreitä ja hän ilmeisesti kärsii tästä madonna- syndroomastaan edelleen. Parasta oli kun hän ilmoitti minulle, että seksi ei ole parisuhteessa tärkeintä, mutta samaan aikaan hän käy maksullisissa jääden kiinni siitä. Ilmeisesti minulla on lupa toimia samoin. Jos se ei ole tärkeintä parisuhteessa mutta itselleni on, niin saan varmasti käydä hoidattamassa itseni muualla?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia meille ei tule enempää lapsia. Kyllästyin odotusaikana siihen, että pienestä mahasta ja todella vähäisestä painonnoususta riippumatta mies lopetti yksipuolisella päätöksellä kaiken seksin kuin seinään. Tilanne ei ole palautunut vieläkään, vaikka lapsi juhlii kolme vee juhliaan vähän aikaa sitten, enkä todellakaan halua lopettaa aikuisen naisen elämää lopullisesti. Toisen miehen kanssa voisin, mieluiten jonkun sellaisen, joka kohtelee minua naisena eikä äitinä. Hän on siis sellaisten naisten keskellä kasvanut, joista tuli papiljottipäisiä päsmäreitä ja hän ilmeisesti kärsii tästä madonna- syndroomastaan edelleen. Parasta oli kun hän ilmoitti minulle, että seksi ei ole parisuhteessa tärkeintä, mutta samaan aikaan hän käy maksullisissa jääden kiinni siitä. Ilmeisesti minulla on lupa toimia samoin. Jos se ei ole tärkeintä parisuhteessa mutta itselleni on, niin saan varmasti käydä hoidattamassa itseni muualla?
Jos koet ettei mies kohdellut sinua naisena vaan pelkästään lapsen äitinä niin teitköhän huomaamattasi samoin miehellesi eli kohtelit häntä pelkästään lapsen isänä eikä myös miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Hei haluttomuus ei ole sama asia kuin pihtaus! On helppo huudella jos ei ole koskaan kokenut haluttomuutta ihan oikeaa sellaista, ei sitä että kun just nyt ei huvita. Täällä paasataan että jos rakastat miestäsi niin pitää antaa, viis siitä että tuntuu pahalle. Mitenpä olisi, miehet jos vaimojanne rakastatte niin arvostaisitte ja kunnioittaisitte sitä että vaimo on ensin kantanut sisällään teidän lastanne 9kk, synnyttäneet ja ottaneet kannettavakseen kaikki siihen liittyvät vaivat ja riskit. Antaisitte vaimonne toipua tuosta urakasta rauhassa, ajattelisitte niin vaimonne kuin sen pienen lapsenne hyvinvointia ja laittaisitte ne minä minä tarpeenne hetkeksi syrjään. Hormonit tasaantuu ajan kanssa, suurin osa synnytysvaurioistakin niin että seksi voi tuntua taas mukavalle. Vauvakin kasvaa, väsymys helpottaa ja jaksamista riittää muuhunkin. Jotkut ei aikaa tarvitse ja seksi maistuu heti, joillakin kestää pidempään. Varmin tapa tappaa avioliitto ja ne vaimon halut lopullisesti on vaatia, painostaa, uhkailla vaimoa tekemään jotain mikä tuntuu pahalle ja satuttaa, henkisesti tai fyysisesti.
Turha vinkua kun mies on löytänyt sellaisen joka ei ole haluton
Aikanaan terkkari väitti neuvolassa että imetys paras ehkäisykeino. Paskapuhetta. Täysimetin ja raskaaksi tulin. Mikään ehkäisykeino imetys ei ole muuten kuin joillekin näemmä halujen lähtemismuodossa ja pihtauksessa
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan terkkari väitti neuvolassa että imetys paras ehkäisykeino. Paskapuhetta. Täysimetin ja raskaaksi tulin. Mikään ehkäisykeino imetys ei ole muuten kuin joillekin näemmä halujen lähtemismuodossa ja pihtauksessa
Mieskö otti sinut samalla kun imetit? Vähän jo törkeetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö otti sinut samalla kun imetit? Vähän jo törkeetä
Ei taida ymmärtää mitä täysimetys meinaa. Se että täysimettää ei tarkoita sitä että vauva ruokailee rinnalla koko vuorokauden irrottamatta tissistä hetkeksikään. Et sinäkään syö kokoajan pitämättä ruokataukoja. Seksiä harrastettu yhteisymmärryksessä ilman että samanaikaisesti rintaruokinta vaikka ravinnon yksinomaan vauva äidinmaidosta saikin
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa asiasta! Mulla ainakin halut ovat olleet poissa niin kauan kuin olen imettänyt ja oma hormonitoiminta on ollut "tauolla". Nyt nuoremman lapsen ollessa 1,5 -vuotias on seksi todella hyvää ja sitä tekee mieli ja paljon :D. Melkein vuoden kesti kuivempi kausi. Oltiin toki molemmat melko väsyneitä parin pienen lapsen vanhempia, joten seksi oli monesti viimeisenä mielessä muutenkaan.
Jaa onkos se lapsi jo 1,5 vuotiaana kovakin panemaan? Odota vaan millainen sonni siitä kuoriutuu 2,5 tai 3 vuotiaana!
Aikaisemmin luin naisesta joka ei seksiä halunnut imetyksen takia. Imetyshormonit huono syy seksin väliin jättämiselle
T. Itsekin imettänyt