Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..
Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.
Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.
Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.
En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.
Kommentit (228)
Ei jaksaisi näitä kuluneita satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.
Mutta aion selvittää asian kyllä...
Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.Ap
Taas näitä seurantaprovoja... Näitten aika kuule meni jo.
Näiden aika ei ole ikinä ollutkaan. Myötähäpeä iskee, kun palstailijoihin uppoaa aivan kaikki p*ska mitä täällä suolletaan.
En jaksa lukea kaikkia viestejä, laittakaa tarinalle tiiviste tähän loppuun.
höh miks kaikki sanoo että on pettänyt? En usko että pettäjä käyttäytyy noin vaan yrittäisi olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Itselleni tuli mieleen että mitä jos olisi jotain pahaa sattunut, esim väkivaltaisesti ryöstetty tai jotain psyykettä epätasapainottavaa tapahtunut mistä miehesi on nyt todella ahdistunut. Itse istuisin miehen kanssa alas ja keskustelisin. Oli se sitten pettäminen tai jotain muuta niin haluisin tietää. Parempi hoitaa asia pois alta kuin antaa olla
Voi viddu mitä paskaa. Ap:n karmalla sille tulee varmaan syöpä huomenna tms.
Vierailija kirjoitti:
Tapasi siellä jonkun, joka meni ihon alle, nyt kaduttaa tai sitten ahdistaa, kun on jumissa parisuhteessa.
Miehesi meni humalassa toisen miehen sänkyyn. Nyt sitä hävettää niin saatanasti kun meni antamaan persettä ventovieraalle jätkälle.
Älä ole huolissasi, kyllä se siitä rauhoittuu, kun kannustat sitä tekemään esim. ylitöitä entistä rivakammin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihan tylsä lopetus! Miksi kukaan ei enää panosta provoihin? Minusta olisi ihan hauska lukea jotakin provoja, vaikka tietäisin ne provoiksi, jos ne olisivat laadukkaita. Kuten esim. vuosia sitten se ketju, jossa vaimo tai tyttöystävä varjosti miestään valeasussa oliko se nyt Turkuun. Tahdon lisää sellaisia!
Jokuhan voisi vaikka tehdä tunnukset tänne, ja joka viikko kirjoittaa vaikka perjantaisin yhden hyvän provon, niin että kaikki tietävät ketjun olevan provo, ettei ketju täyty provon huutelijoista. Nimimerkki vaikka Provoilija, Provo tarinat ym.
Minä olen eri mieltä, minusta tämä oli hauskin tarina aikoihin, erityisesti kumisaappailla varustetun lampaan ja miehen yhteinen hetki. Ajatelkaas nyt, jos ostat naistenlehden kesäjatkiksen takia, joudut ostamaan lehteä monta viikkoa ennen kuin tiedät miten satu päättyi, ja yleensä lammas ei edes ole syyllinen. Täällä voi lukea veloituksetta ja satu päättyy suit sait sukkelaan ällistyttävään loppunousuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.
Mutta aion selvittää asian kyllä...
Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.Ap
Millä oikeudella sä tongit toisen puhelinta? Sulla ei ole myöskään oikeutta penkoa hänen tavaroitaan. Se, että mies ei kerro sulle syytä ei oikeuta sua tuollaiseen tekoon.
Se syy ei välttämättä selviä sulle koskaan , jos kyseessä on pettäminen. Sä et voi tietää onko se pettänyt vai ei. Luultu luotettavakin ihminen voi pettää erilaisten tilanteiden takia. Pettäminen ei ole aina niin mustavalkoista. Kukaan ei voi vannoa, mitä toinen tekee. Vain yksi ihminen sen tietää ja se on miehesi.Pettäminen on sangen yksinkertaista: joko petetään tai ei. Tarkoitus pyhittää keinot, mielelläni maksaisin pienet rapsut jostain puhelimen tonkimisesta kuin eläisin lopun ikääni epävarmuudessa.
Tarkoitus ei pyhitä mitään, rikoksen sinä teet tonkiessasi toisen puhelinta. Joko sitä loukataan yksityisyyttä tai sitten ei, hyvin yksinkertaista. Subjektiiviisesti voit olla mitä mieltä tekojesi pyhyydestä, mutta se on aivan toinen asia.
Ei kiinnosta. Jos mua kusetetaan, mä kusetan myös.
En voi uskoa, kädet tärisee. olen shokissa. mies kertoi että olivat jutelleet kahdestaan työasioista naispuolisen työkaverin kanssa, kun jotenkin olivat lähentyneet. huulet olivat kohdanneet ja sitä rataa, sänkyyn olivat menneet. Mieli ihan shokissa, en tiedä mitä ajatella. mies nyt muualla, vaihdanko lukot ja heitän tavarat pois. miten selitän lapsille..
ap
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, kädet tärisee. olen shokissa. mies kertoi että olivat jutelleet kahdestaan työasioista naispuolisen työkaverin kanssa, kun jotenkin olivat lähentyneet. huulet olivat kohdanneet ja sitä rataa, sänkyyn olivat menneet. Mieli ihan shokissa, en tiedä mitä ajatella. mies nyt muualla, vaihdanko lukot ja heitän tavarat pois. miten selitän lapsille..
ap
Ei oo oikee ap koska se kirjotti Ap:n isolla aalla :(
No jos se on tuollainen yksittäinen kerta ja mies katuu sitä ja pyytää anteeksi, niin ehkä sen voi just ja just antaa anteeksi (mutta ei koskaan unohtaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei oo oikee ap koska se kirjotti Ap:n isolla aalla :(
Kannattaisiko noin nokkelan ihmisen ruveta vaikka salapoliisiksi?
Jospa siellä töissä on sattunut onnettomuus, jossa joku on satuttanut itsensä, joutuntu sairaalaan tai jopa kuollut. Tapahtumat ovat menneet joenkin niin, että on olemassa riski että miehestä voi tulla syntipukki. Tai sitten paikallinen iso pomo tai sen kaveri on aiheuttanut onnettomuuden, mies on nähnyt ja häntä on uhkailtu että et sitten kerro kenellekään mitään tästä me hoidetaan tämä juttu. Ja tämä asia, että mihin suuntaan se lähtee kehittymään, painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.
Nimenomaan ihminen, siis nainen yhtä hyvin. Mua ei ole petetty, mutta uskon täysin, että jokainen on potentiaalinen pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
Toki unohdit
Nyt voi unohtaa tämän provon
Joo, mäkin unohdan aina veriset farkut, kun niitä näkee vähän väliä:)
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, maailmassa on pilvin pimein naisia jotka ovat kumppaninsa kanssa päättäneet että suhteessa ei petetä. Yllätys yllätys, silti niin tapahtuu . Ja myös niissä onnellisissa liitoissa. Kyllä ne yleensä tulee kuule ihan yllätyksenä.
Ai miehiäkö ei petetä? Mun olis vaikea kuvitella että pettäminen tulis yllätyksenä.
ap taitaakin olla satutäti. Jospa lähettäisi 'Regiinaan' koko storyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
Toki unohdit
Nyt voi unohtaa tämän provon
Ei kuulosta provolta. Miksi ilkeilet?
Vierailija kirjoitti:
Olisko siellä voinut sattua jokin onnettomuus missä tullut henkilövahinkoja ja miehesi on jollain tavalla vastuullinen asiasta ja nyt odottaa seurauksia?
Tämä tuli mieleen mullekin.
En olisi kovin vihainen pettämisestä, mutta olisin raivoissani jos mies olis aiheuttanut huomimattomuudellaan työkaverin kuoleman tai vammautumisen.
Miksi pitää aloittaa provo, kun ei kuitenkaan jaksa provoilla loppuun asti? You gets no respect. No respect!