Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..

Vierailija
01.07.2019 |

Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.

Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.

Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.

En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne farkut sitte liittyi? Varmaan kuitenkin johonkin jos farkut olivat veressä ja riekaleina?

Vierailija
122/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.

Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.

Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.

Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,

yritetään porukalla.

Siis mielestäsi ainut asia joka on huonosti on se että se porukalla pikapanoon houkuteltava nainen on mielestänne helppo ja tyrkky? Siis kun varatut miehet yrittåä iskeä?

Kyllä siinä jotain outoa on, jos KAIKKI ystävättärien miehet yrittää iskeä. Silloin on joku tietynlainen tieto kulkenut miesten välillä...

Niin että nainen on jotenkin huono kun VARATUT miehet yrittåä iskeä kyseistä naista pikapanolle?

Kyllä miehet on käsittämättömiä. He itse tekevät h.uorin ja nainen on se joka on jotenkin likainen.

Miehet: te olette ainoat likaiset tässä maailmassa. Nainen ei ole koskaan likainen, te olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaate- ja kosmetiikkamyyjä jossain vähän "paremmassa" kaupassa.

Ihan hauska heitto.

Vaikka taisikin tulla väärään ketjuun.

Vierailija
124/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne farkut sitte liittyi? Varmaan kuitenkin johonkin jos farkut olivat veressä ja riekaleina?

No asennustöissä lipesi hieman, ei mitään sen vakavampaa.

Vierailija
125/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin typerä aloitus saa 7 sivua vastauksia vajaassa kolmessa tunnissa....? Pelkästään tuloksellisuudesta pitää nostaa ap:lle hattua...

Vierailija
126/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljet johtaa Pieksämäelle

Vierailija
127/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono lopetus. 0/5.

Vierailija
128/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni kävi noin pikkujoulujen jälkeen. Olimme sopineet, että hän palaa kotiin hyvissä ajoin. Hän tuli kotiin vasta aamuyöstä. Hän oli juonut, vaikka oli luvannut ettei juo. Olin sairaana kahden pienen lapsen kanssa jonka takia olisin toivonut hänen tulevan aikaisemmin. Pikkujouluista eteenpäin hän muuttui. Oli aina omissa maailmoissaan, vakava eikä jutellut mitään. Erosimme 2kk päästä. En tiedä pettikö, mutta hän puhui välillä siitä miten on mokannut. Oletan, että hän puhui minusta pahaa työkavereilleen, jotka kehottivat eroamaan.

Vierailija
129/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi vähän liikaa baarissa ja lähti ajamaan autolla. Ajoin jonkun ihmisen yli. Sinuna selaisin sen paikkakunnan lehdet läpi, missä miehesi oli. .Murha painaa. 

Vierailija
130/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Minullekin tuli mieleen, että on vasta saanut tietää vakavasta sairaudesta. Miehen on vaikea puhua vaivoistaan.

Eturauhassyövän eräs mies salasi vaimoltaan loppuun asti.

Ehdota ystävällistä ja rauhallista keskustelua, pitäähän asiat selvittää, oli mikä oli.

Vierailija
131/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon trolli kysyy aina ensin palstalta ennen kuin puhuisi miehelleen.

Vierailija
132/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumako ne housut repi?

Vierailija
133/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä pettänyt, mutta on tavannut jonkun erityisen ihmisen.

Vierailija
134/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa laimea lopetus. Etkö jaksanut provoilla enempää, joten päätit vetää lopuksi tämmöisen laimean syyn perään. Huoh! 0p.

Vierailija
135/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä väsynyt provo. Alku näytti ihan lupaavalta.

Vierailija
136/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No asia selvisi. En kuitenkaan taida avautua täällä siitä tämän enempää, asiaan ei liity todellakaan mitään uskottomuutta ym.

Mutta ikävä ja järkyttävä asia kuitenkin. Liittyy hänen ystäväänsä jonka kanssa ovat olleet lapsuudesta saakka yhdessä.

Ei hän voinut sitä asiaa minulle heti kertoa koska oli luvannu ystävälleen ettei puhu, ennen kuin aika on. Ystäväkään ei ole pettänyt ketään.

Niillä farkkuilla ei sitten ollut asian kanssa mitään tekemistä.

Ap

Heh, ja sinä uskoit. Ei kai nyt aikuinen mies käyttäydy viikkokausia omituisesti jonkun ystävän takia.

No, provohan tämä tietysti oli, mutta ankea lopetus.

Vierailija
137/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijattiin johonkin salakuljetushommaan ja nyt moottoripyöräjengi kiristää sitä.

Tuo verinen housunpuntti on vasta varoitus.

Jep, seuraava askel on klassinen ”hevosenpää vuoteessa”.

Vierailija
138/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näin typerä aloitus saa 7 sivua vastauksia vajaassa kolmessa tunnissa....? Pelkästään tuloksellisuudesta pitää nostaa ap:lle hattua...

Mammoilla oli hirveä kiima projisoida omaa käyttäytymistään ja syyttää miestä uskottomuudesta.

Vierailija
139/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin jo monta sivua sitten, että tää on huono.

Vierailija
140/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo lopetus oli ihan ok. Saa mut uskomaan tähän tarinaan. Miehen kaverilla joku ikävämpi juttu menossa, josta ei viitsi kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan