Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..

Vierailija
01.07.2019 |

Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.

Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.

Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.

En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Minun mieheni on myös kaikkea muuta kuin pettäjäluonne. Siitä huolimatta tilaisuus teki varkaan. Käyttäytyi myös oudosti pettämisen jälkeen.

Vierailija
222/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäljet johtaa Pieksämäelle

Mitä Pieksämäellä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pettänyt, niin hän on tehnyt talousrikoksen ja jemmannut rahat jonnekin veroparatiisiin, työnantaja on  kuitenkin päässyt jäljille ja ukkosi odottaa nyt vain, että jää kiinni. 

Vierailija
224/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki se pieni mahdollisuus että tuo on jotain muuta, mutta kuulostaa kyllä aika selvältä pettämiseltä, ikävä kyllä. Ex-mies petti ja käytös muuttui juuri tuolla tavalla aivan yhtäkkiä. Hänestä tuli hiljainen, vetäytyvä ja hän alkoi vältellä seuraani. Oli lisäksi silminnähden ahdistunut. Yritin kysellä, vaan mitään en saanut hänestä irti. En halunnut uskoa että olisi voinut pettää, edes ex-anoppi ei uskonut vaan väitti minulle miehellä olevan joku henkilökohtainen kriisi.

Lopulta pääni meinasi hajota siihen miehen käytökseen sekä epätietoisuuteen jota jatkui viikkoja. Päädyin tutkimaan hänen puhelimensa vaikka olin vannonut itselleni etten koskaan tekisi niin. Sieltä paljastui suhde toiseen naiseen. Mies kun ei suostunut tunnustamaan mitään, kyselyiden sijaan sanoin suoraan tietäväni tästä naisesta ja hänen oli pakko tunnustaa. Ei halunnut erota minusta mutta ei myöskään ollut valmis katkaisemaan välejä toiseen naiseen. Pistin miehen pihalle.

225/228 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta...oma mieheni oli matkatöissä myöskin ja matka Thaimaahan osottautui kohtalokkaaksi. Hänen käytös ko. reissun jälkeen oli samanlaista. No, erohan siitä syntyi ja nyt hän asuu yksin Bangkok'ssa, katuu tekoaan ja minä muutin silloisesta asuinmaasta Saksasta takaisin Suomeen tyttäreni ja koirani kanssa. Isä ei ole nähnyt tytärtään sitten vuoden 2009.

Vierailija
226/228 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hyvä ap nyt heti kissa pöydälle ja pyydä rauhallisesti ja vakavasti miestäsi kertomaan, mistä on kyse!

Näin itse ulkosuomalaisena ja ulkomaalaisen kanssa naimisissa olevana minua välillä ihmetyttää tämä suomalaisten pariskuntien puhumattomuus. Meillä puhutaan kaikki heti auki, kumpikaan ei mökötä hiljaa jos jotakin sattuu. Ja kyllä meilläkin joskus riidellään, mutta ei kovin pitkään.

Vierailija
227/228 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppakoe näytti positiivista. Tai sitten se sai loparit ja irtisanomisaika käynnissä.

Vierailija
228/228 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen johtaviin paranormaalin asiantuntijoihin kuuluvana mieleeni tulee ensimmäisenä abduktiokokemus. Miehesi on saattanut olla kontaktissa kosmisiin matkaajiin joko fyysisen abduktiokokemuksen muodossa tai sitten hänen luonaan esimerkiksi hotellihuoneessa yön aikana on käynyt ns. astraalimatkalaisia. Hän saattaa muistaa näiltä matkalaisilta saamansa tehtävän kokonaan tai sitten hänellä on vain lieviä muistikuvia siitä että jotain poikkeuksellista on tapahtunut. Päivystän tällaisten asioiden asiantuntijana Ultra-päivillä sunnuntaihin asti ja annan tarvittaessa chakraalisten kanavien tukkeumat avaavaa kristalliterapiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi