Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..

Vierailija
01.07.2019 |

Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.

Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.

Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.

En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ystävä yritti itsemurhaa.

Ap

Jos näin oikeesti olisi, niin mikä on se syy miksi mies ei voinut sinulle tästä kertoa? Provo tai ei, ihmettelen aina että miksi ihmiset ei puhu mistään. Ihan outoa.

Koska kaveri oli pyytänyt pitämään salaisuutena. Kyllä te naiset itsekin tiedätte, että te ette kykene pitämään minkäänlaisia salaisuuksia. Ja vaikka itse pystyisitte, niin ainakin tunnette näitä tyyppejä, jotka eivät yksinkertaisesti kykene pitämään mitään asiaa omana tietonaan.

Eikä sen puoleen, kuten tässäkin tapauksessa, suunnilleen kaikki miehet kertovat salaisuudet vaimoilleen. Sen takia en koskaan kerro kavereilleni mitään "salaisuuksia", joita en halua heidän vaimojen tietävän.

Vierailija
202/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt trollin ruokkiminen. Alku oli lupaava, mutta lopetus todella skeida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisi tällainen tilanne niin tässä vaihtoehdot:

1) mies on pettänyt ja katuu.

2) mies on pettänyt ja haluaa erota, mutta muutos pelottaa.

3) mies on saanut potkut.

4) mies on sairastunut vakavasti.

5) mies on normaali ja vaimo kuvittelee kaiken, koska hänellä on omia ongelmia.

Vierailija
204/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen että miehesi on joutunut seksuaalirikoksen uhriksi.

Vierailija
205/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne rikkinäiset, veriset farkut? Mikä niiden tarina on? Kenen verta? Jos miehen, oliko haavat jo parantuneet, kun tuli kotiin? Miksi toi risat farkut kotiin roskiin eikä heittänyt niitä pois siellä missä ne repesivät?

Vierailija
206/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyi juuri noin,kun palasi työmatkalta ja oli pettänyt.Aikani kyselin,mikä on niin tunnusti.

Vierailija
207/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne rikkinäiset, veriset farkut? Mikä niiden tarina on? Kenen verta? Jos miehen, oliko haavat jo parantuneet, kun tuli kotiin? Miksi toi risat farkut kotiin roskiin eikä heittänyt niitä pois siellä missä ne repesivät?

Ettekste tajuu ,että ap on täysin kykenemätön kirjoittamaan dekkaria. Sehän jäi pariin alotusideaan. Outo mies ja farkut. Todella heikko esitys.

Vierailija
208/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoi menkat. Onneksi - pelkäsi raskautta työmatkan päätteeksi.

On transmies.

Oli transsissa - t: näkijä

Vierailija
209/228 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin niistä rikkinäisistä farkuista, että miestä oli reissussa purrut rabiesta sairastava elukka ja mies ei ollut tajunnut ottaa rokotetta ja oli nyt sitten sairastunut rabiekseen. Ja siksi niin vakava, koska oireiden alettua hoitoa ei ole.

Juu-u, tää tuli eka mieleen.

Vierailija
210/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei varmasti selviä keskustelupalstalla tai omassa mielessä arvuuttelemalla. Suora keskustelu ilman syyllistämistä voi ajan kanssa tuoda vastauksen. Silloin kun joku asia ahdistaa, siihen tarvitsee selvyyden. Jos toinen osapuoli ei halua jakaa asioita, on hänellä siihen tietysti oikeus, mutta onko reilua pitää toista osapuolta epävarmuuden tilassa? Luottamus rakentuu jakamalla vaikeitakin asioita toisen kanssa ja sietämällä myös toisen epätäydellisyyttä. Elämässä tapahtuu virheitä ja huonoja tilannearvioita ihan jokaiselle, miehelle ja naiselle. Yksiavioisuus on ihmiselle varmasti hyväksi, mutta se ei tule ihan luonnostaan. Yksiavioisuudesta poikkeamista pidetään hirveänä rikkeenä, vaikka se on objektiivisesti tarkastellen ihmiselle melko luontainen toimintamalli. Pitkä suhde on kestävyyslaji. Kannattaako satunnaisen uskottomuuden takia pistää matalaksi pitkään rakennettu ja monin tavoin toimiva parisuhde, rikkoa perhe ja koti, laittaa lapset ja lusikat jakoon? On olemassa ihmisiä, jotka kykenevät helposti olemaan seksuaalisesti uskollisia, ja niitä, jotka siihen eivät kerta kaikkiaan kykene. Sille välille kun piirtää viivan, niin jokainen voi mielessään sijoittaa itsensä viivalle ja miettiä, mikä olisi se elämäntilanne, jossa se oma täydellisyys murenisi. Ja sitten on niitä härnääjiä, jotka härkkivät toisten parisuhteita vaikka testatakseen omaa viehätysvoimaansa. Tuntuu ehkä kivalta saada huomiota miehiltä? Mitäpä siitä, että jollekin se miespolo on vielä sillä hetkellä elämän tärkein ihminen. Toisaalta kaikki asiat elämässä kestävät aikansa ja menevät sitten ohi. Lopulta merkityksellistä on vain tämä hetki ja miten sen vietät. Piinaten itseäsi epäilyksillä vai jakaen asiat tärkeän ihmisen kanssa. Tämä oli samalla kirje itselleni.

Vierailija
211/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos näin oikeesti olisi, niin mikä on se syy miksi mies ei voinut sinulle tästä kertoa? Provo tai ei, ihmettelen aina että miksi ihmiset ei puhu mistään. Ihan outoa.

Eiköhän tuo ole siksi, että tämä itsemurhan yrittänyt ei ole halunut heti että kerrotaan. Toivoisi olevan ihmisillä enemmän maalaisjärkeä.

Ja mitä tapaukseen tulee, kurjaa. Yritys on aina askeleen lähempänä tekoa. Eli riski kasvaa.

Vierailija
212/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos näin oikeesti olisi, niin mikä on se syy miksi mies ei voinut sinulle tästä kertoa?

Mies ilmiselvästi pelasi aikaa, johonkin hän sitä tarvitsi. Mahdollisia syitä on monia. Harrastanut seksiä esim. työkaverin kanssa ja kumi pettänyt. Jälkiehkäisyä ei ole ollut vieraassa paikassa mahdollista hankkia, joten ukko on ollut kuin tulisilla hiilillä kolme viikkoa. Nyt on saanut vastapuolelta tietää, että ei palanut pohjaan, joten vaara ohi. Joku selitys apeuteen on kuitenkin vaimolle pitänyt keksiä.  Tai on harrastanut suojaamatonta seksiä paikallisen ruusun kanssa, joilloin tauti on vaihtanut omistajaa. Antibiooteilla siitä selviää. Kuurin ajan on kuitenkin ollut pakko esittää murheellista, jottei joutuisi vaimon kanssa petipuuhiin. Nyt lääkkeet syöty ja heppi tervehtynyt.

Olen satavarma, että johonkin mies tarvitsi aikaa. Odotti jotain tietoa tai sitä että lääkkeet tehoavat.

Vierailija
213/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.

Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.

Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.

Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,

yritetään porukalla.

Siis mielestäsi ainut asia joka on huonosti on se että se porukalla pikapanoon houkuteltava nainen on mielestänne helppo ja tyrkky? Siis kun varatut miehet yrittåä iskeä?

Kyllä siinä jotain outoa on, jos KAIKKI ystävättärien miehet yrittää iskeä. Silloin on joku tietynlainen tieto kulkenut miesten välillä...

Jotain outoa = helvetin hyvännäköinen ja mukava nainen

T. Mies

Vierailija
214/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuuli, että hänen työkaverillaan, jota hän on aina matkatessaan suojaamatta paneskellut, on HIV. Ja nyt hän miettii, miten kertoisi asiasta sinulle.

Vierailija
215/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä ilmastoahdistustapaus. Lahjoitus päästökaupan kassaan auttaa.

Vierailija
216/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä onko se koskaan kokeillut "telakoitumista"  tai 

mitä sille tulee mieleen sanasta "panohanskat"?

Vierailija
217/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.

Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.

Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.

Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,

yritetään porukalla.

Siis mielestäsi ainut asia joka on huonosti on se että se porukalla pikapanoon houkuteltava nainen on mielestänne helppo ja tyrkky? Siis kun varatut miehet yrittåä iskeä?

Kyllä siinä jotain outoa on, jos KAIKKI ystävättärien miehet yrittää iskeä. Silloin on joku tietynlainen tieto kulkenut miesten välillä...

Jotain outoa = helvetin hyvännäköinen ja mukava nainen

T. Mies

Tai antelias tavarastaan.

Vierailija
218/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanut ladyboylta kakkoseen.

Vierailija
219/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko rakastelleet sen työmatkan jälkeen? Jos ette, niin juttu on aika selvä. Mies on saanut reissultaan tuliaisen, jota ei halua kertoa sinulle. Syö lääkekuurinsa ennen kuin alkaa puuhata kanssasi, siis jos alkaa.

Vierailija
220/228 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnout miehellä? Jotain vakavaa vaikkei pettämistä mutta ei halua kuormittaa sinua ap kun sinulla omat huolehdittava asiat ruuhkavuosissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän