Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..
Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.
Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.
Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.
En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.
Kommentit (228)
Kaduttaa niin saateristi kun meni pettämään. Nyt ei pääse siitä yli.
Hyvä kun selvisi:)
Terveisin: Se salapoliisi, joka veikkasi, että joko töissä tapahtunu jotain tai onnettomuus, johon mies osallisena.
Mutta uskottomuutta en epäillyt ollenkaan, koska tämä mies vaikutti surulliselta. Ja edelleen, niitä lööppejä lukeneena, oon sitä mieltä, että ei ne pettäjät heti alussa rakkaudenhuumassa oo masentuneita, pikemminkin hilpeitä. Ei siinä muiden tunteilla oo mitään väliä, jos voi pettää. Se on niin raukkamaista, ei väliä onko lapsia, avioliitto yms, jos pettämään pystyy. Ja sen vielä tästä ketjusta sanon, että kaikki miehet ei oo sikoja, vaikka moni niin luulee. Sekä naisissa että miehissä on semmosia, jotka voi pettää, mutta kaikki ihmiset ei ees pysty niin julmaan tekoon. Eikä ne pettäjät varmasti ainakaan ekojen kk aikana ees mitään kadu, ehkä sitten myöhemmin saattavat katua, kun huomaavat, ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolella mua kyllä kuvittaa semmonen :(
Siis kuvottaa, tuli painovirhepaholainen :)
Miehesi on Hulk, siksi repeytyneet farkut. Vai oletko tohtorska Jekyll?
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan niin että kerron asian jos syy on sellainen joka ei ole hänelle liian henkilökohtainen.
Ap
Tässä kohdassa tiesin että ap ei anna minkäänlaista selitystä. Tapahtumapaikkana Porvoo.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastin ne revenneet, veriset farkut kuitenkin uudestaan. Taskuissa oli takkuista lampaanvillaa. Miehen oli myös ostettava uudet kumisaappaat matkalla.
Olisiko se rikkonut vanhat saappaat kun on laittanut lampaan takajalat niihin?
ap
Voi että, jos miehesi on löytänyt nätin lampaan, viehkosilmäisen, tuuheaturkkisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkastin ne revenneet, veriset farkut kuitenkin uudestaan. Taskuissa oli takkuista lampaanvillaa. Miehen oli myös ostettava uudet kumisaappaat matkalla.
ap
Voi että, jos miehesi on löytänyt nätin lampaan, viehkosilmäisen, tuuheaturkkisen.
Miten romanttista!
Miehesi on pettänyt sinua. Tiedän kokemuksesta, kun käytös muuttuu, toinen nainen on ollut munan täytteenä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi outo juttu myös ilmeni kun hän palasi matkalta.
Löysin seuraavana päivänä roskiksesta hänen farkut, joita hän on pitänyt, ja toinen lahje oli ihan riekaleina alhaalta ja siinä oli ihan kuin olisi ollut verta..
Unohdin asian kokonaan, nyt palasi mieleen.Ap
Kuule ap, se on tosi normaalia perheissä, että farkut veressä ja rikki!
Onko sulla joku oc näiden provojen vääntämiseen? Kymmenes kommmennti jo niin hc, että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Eihän ne naisetkaan koskaan ole pettureita ja perhe on tärkeintä maailmassa. Sitten vaan joskus jotenkin kännissä ajautuu tilanteeseen, ettei osaa sanoa ei. Ihan vaan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on ihana!
:D
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi hyvänen aika. Anna olla jo! Älä yritä jatkaa tarinaa enempää, olisit panostanut tuohon loppuun eilen, niin ei tarvitsisi paikkailla tarinaa enää tänään . Seuraavalla kerran sitten uusi yritys. 0p.
Vierailija kirjoitti:
ap
Varmaan huomaat itsekin, että satusi ei mene läpi. Uskoisit jo itsekin. Huoh.. niin väsynyttä..
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.
Ap
Jos hän ei ole pettävää sorttia niin siksi se työmatkalla tapahtunut pettäminen ottaakin nyt koville.
Jos pidempään jatkuu, on hänet saatava puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.
Mutta aion selvittää asian kyllä...
Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.Ap
Niin mitäs sitä keskustelmaan kun voi tonkia toisen tavarat ja arvailla sen perusteella
Jättäkää tää tarina jo.
Tosin se mua mietityttämään, että olikohan se äijä fiitannut ovuloivan naisen kanssa... tuskin.
Tämä oli ihan tylsä lopetus! Miksi kukaan ei enää panosta provoihin? Minusta olisi ihan hauska lukea jotakin provoja, vaikka tietäisin ne provoiksi, jos ne olisivat laadukkaita. Kuten esim. vuosia sitten se ketju, jossa vaimo tai tyttöystävä varjosti miestään valeasussa oliko se nyt Turkuun. Tahdon lisää sellaisia!
Jokuhan voisi vaikka tehdä tunnukset tänne, ja joka viikko kirjoittaa vaikka perjantaisin yhden hyvän provon, niin että kaikki tietävät ketjun olevan provo, ettei ketju täyty provon huutelijoista. Nimimerkki vaikka Provoilija, Provo tarinat ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.
Mutta aion selvittää asian kyllä...
Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.Ap
Millä oikeudella sä tongit toisen puhelinta? Sulla ei ole myöskään oikeutta penkoa hänen tavaroitaan. Se, että mies ei kerro sulle syytä ei oikeuta sua tuollaiseen tekoon.
Se syy ei välttämättä selviä sulle koskaan , jos kyseessä on pettäminen. Sä et voi tietää onko se pettänyt vai ei. Luultu luotettavakin ihminen voi pettää erilaisten tilanteiden takia. Pettäminen ei ole aina niin mustavalkoista. Kukaan ei voi vannoa, mitä toinen tekee. Vain yksi ihminen sen tietää ja se on miehesi.Pettäminen on sangen yksinkertaista: joko petetään tai ei. Tarkoitus pyhittää keinot, mielelläni maksaisin pienet rapsut jostain puhelimen tonkimisesta kuin eläisin lopun ikääni epävarmuudessa.
Tarkoitus ei pyhitä mitään, rikoksen sinä teet tonkiessasi toisen puhelinta. Joko sitä loukataan yksityisyyttä tai sitten ei, hyvin yksinkertaista. Subjektiiviisesti voit olla mitä mieltä tekojesi pyhyydestä, mutta se on aivan toinen asia.
Ap , miksi keksit tällaisiä satuja ja et edes viitsi vaivautua panostamaan yhtään?