Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?

Vierailija
01.07.2019 |

Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.

Kommentit (1055)

Vierailija
141/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousujen näkyminen läpi on minusta se pahin. Ja tuot näkee PALJON. Oli se sitten siksi että väri loistaa läpi vaaleista housuista tai alushousujen saumat näkyy.

Jotkut stringit ei vielä ole niin pahat, mutta usein ne alushousut on ne perus hipsteri malliset jotka menee pakaran poikki ja yleensä vielä vähän uppoaa pakaraan.

Vierailija
142/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten työpaikassa, jossa esimies joutui huomauttamaan asiallisesta pukeutumisesta muutamalle tytölle. Tulivat varastotyöhön tissit pursuen. Työpaikka ei ole paljastelupaikka. Moka on mielestäni kävellä bikineissä kauppaan tai kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olkaimeton paita/tuubitoppi ja olkaimelliset rintaliivit, joiden olkaimet tietenkin näkyy kokonaan D'': pahin vielä jos ne on valkoiset ja kauhtuneet.

Vierailija
144/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan erittäin mauton, tyylitön ja huoramainen pukeutuja niin kerronpa mitä on itsellä tänään päällä.

Mustat pitkät hiukset lyhyellä otsatukalla

Violettia luomiväriä paljon ja isot kissarajaukset ja tekoripset

Violetti huulipuna

Musta toppi

Nahkatakki

PVC kynähame

Korsetin näköinen vyö.

Verkko stay upit

Maiharit

Vierailija
145/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikaisista Janita Lukkarisen kirkkoasu:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

No nyt on paha. Ja kengätkin kahta numeroa liian pienet. Ois ihan sievä nainen, mutta miksi tekee itsestään noin halvan näköisen?

Vierailija
146/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen " nyt lähdetään lomalle"-look jota näkee usein +50 naisilla eli beiget caprit, beiget ihan pienellä korolla varustetut sandaalit joissa beiget tai valkoiset polvisukat, löysä valkoinen t-paita jonka helma tungettu tiukasti housuihin, beige olkalaukku ja lippis.

Mikä tuossa oli se paha tyylimoka? Sukat sandaaleissa, paita housun sisällä, beige väritys? 

Vierailija
147/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan erittäin mauton, tyylitön ja huoramainen pukeutuja niin kerronpa mitä on itsellä tänään päällä.

Violetti huulipuna

Musta toppi

Nahkatakki

PVC kynähame

Korsetin näköinen vyö.

Verkko stay upit

Maiharit

Lähinnä kuulostat mielikuvituksettomalta hevarilta tai gootilta, joka kuvittelee olevansa tosi edgy ja erilainen. Ihan peruslookki.

Vierailija
148/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeaikaisista Janita Lukkarisen kirkkoasu:

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

Nuo kengät on ainakin 2 numeroa liian pienet. Ja tuo asu kyllä sopii vain baariin.

On se asukin pari numeroa liian pieni, aika turvonnut täti on.

solumyrkyt turvottavat, et näköjään sitä tiedä.

Vierailija
149/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen " nyt lähdetään lomalle"-look jota näkee usein +50 naisilla eli beiget caprit, beiget ihan pienellä korolla varustetut sandaalit joissa beiget tai valkoiset polvisukat, löysä valkoinen t-paita jonka helma tungettu tiukasti housuihin, beige olkalaukku ja lippis.

Mikä tuossa oli se paha tyylimoka? Sukat sandaaleissa, paita housun sisällä, beige väritys? 

Varmaankin tuo ikä. Itse olen 50+ enkä ole kenenkään ikäiseni nähnyt pukeutuvan tuolla tavalla.

Vierailija
150/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondatut hiukset + punainen huulipuna + 1 kg maskaraa ripsissä.

Vierailija
151/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan kiinnitä huomiota ihmisten pukeutumisiin, mutta yhden kerran tunnustan, kun jäin tuijottamaan. Kaunis nuori nainen, jolla oli korkokengissä vihreät nilkkasukat. Tosin taisin vain hymyillä moiselle asuvalinnalle, mutta jos se nyt olisi se tyylimoka sitten.

Vierailija
152/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violetti huulipuna

Musta toppi

Nahkatakki

PVC kynähame

Korsetin näköinen vyö.

Verkko stay upit

Maiharit

Lähinnä kuulostat mielikuvituksettomalta hevarilta tai gootilta, joka kuvittelee olevansa tosi edgy ja erilainen. Ihan peruslookki.

En kuvittele olevani erilainen, tuo onkin mun peruslookki. Välillä saa vain niin huonoa palautetta, että ajattelin ehkä kuuluvani tyylimokien listalle.

Vierailija
153/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit, ehdottomasti.

Vierailija
154/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä loppupeleissä on väliä?

Nyt ei olla vielä loppupeleissä, ainakaan tähän ketjuun kirjoittavat.

Vierailija
155/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään liian tiukat trikoo vaatteet, makkarat tursuaa.

Vierailija
156/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tänne on jo tullut tällainen vastaus, mitä aion sanoa. Katsotaan, en jaksa kaikkia välilehtiä lukea läpi. 

Mutta siis surullisin tyylimoka omaan silmään on aina massan mukana kulkeminen, oli se tyyli, mikä tahansa. Mennään jokaisen villityksen perässä ja pakko näyttää samalta, kuin ruuhkabussissa joka toinen muukin takkeineen, kenkineen, laukkuineen. Missä oma persoona, oma tyyli? Liekö niitä ollenkaan. Ei ainakaan ole rohkeutta omaa persoonaa ilmaisevaan tyyliin. 

Vierailija
157/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä monen pyllyä kutittaa ja hiertää. Hankkikaa elämä!!!

Vierailija
158/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian ohuet housut, että takamus ja alushousut kuultaa läpi.

Tämä, mutta ongelma on usein se että hirveän iso osa naisten vaatteista on nykyään liian ohuita ja läpikuultavia. Mulle tulee usein kuuma, joten en halua pukea useaa paitaa päällekäin, mutta tosi monista vaatteista näkyy läpi, enkä tykkää esitellä rintsikoitakaan, joten ärsyttää.

Vierailija
159/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caprit, ehdottomasti.

Tätä mä ihmettelen, koska mitä ihmettä helteellä pitää saa pukea päälle, jos reidet eivät ole edustuskelpoiset shortseihin, ja pitkillä housuilla tulee kuuma??? Tai jos ei halua pitää mekkoja/hameita. Olen normaalipainoinen, mutta en tykkää näytellä selluliittireisiäni, joten mielestäni caprit suojaa hyvin ne kohdat jaloissa, joista niin moni ulkopuolinenkin järkyttyy vauva.fi:ssä.

Vai onko näissä kyse aina trikoocapreista?

t. N25

Vierailija
160/1055 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän