Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppisenä tyttömäisyys häviää vaikka pysyttelisikin hoikkana?

Vierailija
28.06.2019 |

Mikä ihme siinä on? Keski-iässä naiset muuttuu jotenkin romuluisiksi ja kulmikkaiksi vaikka eivät lihoisikaan. Mikä sen tekee? Täytän tänä vuonna 40 ja vaikka treenaan säännöllisesti ja syön terveellisesti niin silti ajoittain on humoristisesti sanottuna sellainen luuskamainen olo. Mitä sille voi tehdä?

Kommentit (418)

Vierailija
101/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi tehdä.

Hyväksy vaan tosiasia, että ikäännyt koko ajan lisää.

Millään treeneillä ei vanhenemista voi estää.

Olet turhamainen ikäiseksi naiseksi, unelmoit jostakin ikuisesta nuoruudesta.

Vierailija
102/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin Tiia 39 v joka rupsahti jo vuosia sitten . Ota Facebookiin kaikki kuvat vain siitä osasta lärviä josta ei valtavat uurteet näy. Esim täysin ryppyinen otsa on ulkona kuvista :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystähän hoikka kannattaa olla lähinnä silloin nuorena, ja iän kertyessä lihottaa se 5-10 kiloa, jotta terävät kulmat pehmenevät ja kasvoista lähtee kolhous.

Musta nainen kaunistuu kun kasvoista lähtee "lapsen" pyöreys. Silmäkulmiin ilmestynyt pikku rypyt. Keski-iässä nuoruudesta lähtien jatkunut liikuntaharrastus kantaa hedelmää. Samoin jos ei ole polttanut ja viina maistunut liian hyvin.

Vierailija
104/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on näkyny kyl aina verisuonet😂😂😂luulin et se on hyvä, lääkärit on kehunut lol

Ne tykkää, kun sulle saa pistettyä rokotukset ja kanyylit helposti.

Vierailija
105/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisuus on kyllä naisilla se suurin syy siihen miksi saattaa karkottaa miehiä. Itselleni se on ainakin ensimmäinen kriteeri mitä tulee ulkonäköön. Naiset eivät tätä

Tosiasiaa useinkaan suostu tunnustamaan. Jos mies on itse hoikka ja haluaa hoikan naisen niin se on jokin ihme rikos nykyään jos ylipainoinen ei kelpaa. En ymmärrä.

Vierailija
106/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan esim. sitä että jalat ja kädet on jotenkin isot, polvet muhkuraiset, lantio kulmikas, olemus vähemmän lennokas. Ehkä olen itse vain liian tarkkasilmäinen.

Jos kämmenet ja jalkaterät ovat alkaneet kasvamaan yhtäkkiä nelikymppisenä, niin mene lääkäriin. Eräällä tuttavallani oli tuota, ja syy oli aivokasvain. Kämmenten ja jalkaterien lisäksi hänellä kasvoivat mm. poskipäät ja muutenkin luusto alkoi joistakin paikosta kasvaa. Pituuskasvua hänellä ei ollut.

En kuvaillut itseäni. Omalla kohdalla muutokset liittyvät lähinnä kävelytyyliin ja ryhtiin. Ap

Vierailija
107/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumpeenkukkia kirjoitti:

Omalta kohdaltani voin todeta, että näytän nyt yli 4-kymppisenä paremmalta kuin esim 2-kymppisenä. Olin pitkään lapsenpyöreä vaikken ole ylipainoinen ollut koskaan. Ulkonäköni on parempi nyt ”kolhona” keski-ikäisenä :D

Tuosta on keskusteltu useaan otteeseen, ja se on tullut selväksi että naisilla ja miehillä on TÄYSIN erilaiset käsitykset tässä.

Miehet juuri suosivat niitä "vauvanpyöreitä" nuoria naisia, naisiin iskee korkeat poskipäät ja terävämmät piirteet.

Ei nelikymppinen mies katsele lapsenpyöreitä nuoria naisia. Luulen että vaistomaisesti etsii itsensä kanssa samanikäistä kumppania.

Vierailija
108/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärestä häipyi tyttömäisyys raskauden myötä, vaikkei se kauheesti lihonnutkaan. Semmonen lapsen ohuus ja tikkumaisuus vaihtui loivempiin kaariin. Kasvojen sirous säilyi, mutta ilme jotenkin vakavoitui.

Vierailija
109/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärestä häipyi tyttömäisyys raskauden myötä, vaikkei se kauheesti lihonnutkaan. Semmonen lapsen ohuus ja tikkumaisuus vaihtui loivempiin kaariin. Kasvojen sirous säilyi, mutta ilme jotenkin vakavoitui.

Tän oon muuten huomannut useassa naisessa. Ei tietenkään kaikissa. Joillain, varsinkin hoikilla, raskaudet muuttaa kehoa niin että ilme ei ole enää sama kuin ennen raskauksia. 

Vierailija
110/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin mun yhtä työkaveria pitkään tyttömäisenä. Se oli pieni ja hoikka ja just sellanen rinnaton mitä täällä kuvailtiin. Vasta kun tukka alkoi harmaantumaan, se tyttömäisyys hävisi.

Vierailija
111/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38v ja koen enemmän olevani naisellinen kuin tyttömäinen. Pituutta 163cm, painoa 63kg. 20 vuotta sitten olin 52 kiloinen laihaläski ja koitin laihduttaa alle 50 kilon. En onneksi onnistunut. Ehkä silloin olin tyttömäinen kun olin niin hoikka. Nyt olisin varmaan tosi järkyttävän näköinen jos painaisin 50 kiloa.

Tällä hetkellä olen paljon tyytyväisempi kroppaani kuin 20 vuotta sitten ja objektiivisesti se on myös parempi. Nuorena en harrastanut mitään liikuntaa enkä syönyt terveellisesti, nyt olen jo vuosia treenannut salilla 4-5 kertaa viikossa ja syönyt hyvin. Nyt se näkyy lihaksikkaana mutta naisellisena vartalona.

Mulla on itseäni nuorempia kavereita, jotka eivät pidä terveydestään kunnolla huolta (mm liikunta, ruokavalio, alkon käyttö) ja heistä näkee, että ikääntyminen tulee aikanaan muuttamaan heidän ulkonäköään isosti, ellei elämäntavat muutu. Mutta en silti ymmärrä apn teoriaa romuluisuudesta.

Vierailija
112/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä onkaan kulmikas ja romuluu?? Kuvaa?? Huippumalli? Ne onkaan ainaki kulmikkaita Kait... 😁Ehkä Ä just se hoikkuus?? Ku iho ohenee nii hoikkuus tottakai korostaa kulmikkuutta ja luita

😁

Vierailija
113/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keski-ikäisen naisen täytyis hakea jotain tyttömäistä hempsankeikkuutta?

Eihän kukaan puhu ton ikäsestä miehestä että, aah onpas pysynyt poikamaisena.

Vierailija
114/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäis olla yli nelikymppisenä enää tyttömäinen🤔 kannattaa hyväksyä oma ikä niin pääsee paljon helpommalla. Kukaan meistä ei nuorru

Vierailija
115/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaikka julkkisista teistä sitten on tyttömäinen? Mä en oikein ymmärrä tuota määritelmää. 

Vierailija
116/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ihon alla ja kimmoisuus häviää.

Vierailija
117/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua vanhentua tyttömäiseti vaan arvokkaasti karismaani kantaen. Tässä esimerkiksi nainen jossa ei ole pätkääkään tyttömäisyyttä mutta joka näyttää aivan uskomattomalta: 

https://www.google.com/search?q=Sarita+Choudhury&source=lnms&tbm=isch&s…:

Vierailija
118/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän oon muuten huomannut useassa naisessa. Ei tietenkään kaikissa. Joillain, varsinkin hoikilla, raskaudet muuttaa kehoa niin että ilme ei ole enää sama kuin ennen raskauksia. 

No ei kai kun ne sa.atanan kakarat huutaa koko ajan.

Vierailija
119/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystähän hoikka kannattaa olla lähinnä silloin nuorena, ja iän kertyessä lihottaa se 5-10 kiloa, jotta terävät kulmat pehmenevät ja kasvoista lähtee kolhous.

Musta nainen kaunistuu kun kasvoista lähtee "lapsen" pyöreys.

Entä vaalea?

Vierailija
120/418 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan oikeasti tajua mitä tarkoitan? Totta kai saa näyttää ikäiseltään, mutta mietin että mikä sen tekee. Jotain kolhoa naisten olemukseen tietyssä iässä ilmaantuu.

Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat. Näen päivittäin +40 vuotiaita naisia, jotka kärsii samasta ilmiöstä. He työskentelevät kovaa salilla, mutta mikään ei auta. Seinä on jo tavoittanut, eikä siitä enää ulos pääse :/

Jokin vain muuttuu. Hormonitasot, estrogeenit droppaa ja se tyttömäisyys on mennyttä.

Tyttömäisyys on mennyttä mutta eivät lihakset ja kunto. Ei ole helppoa pitää itseään kunnossa nelikymppisenä. Mutta ei sitä vaikeutta kannata liioitellakaan. Se vaatii vain vähän motivaatiota ja itsekuria tehdä jotain joka ei ole aina hauskaa. Lihomista voi torjua ja laihduttaakin tarkkailemalla syömistään. Ei se nyt vaadi mitään askeettista elämää että jättää herkut vähemmälle ja muutenkin välttää ylensyömistä. Kannustimena toimii peili ja lahjaksi saamani verenpainemittari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi