Miksi nelikymppisenä tyttömäisyys häviää vaikka pysyttelisikin hoikkana?
Mikä ihme siinä on? Keski-iässä naiset muuttuu jotenkin romuluisiksi ja kulmikkaiksi vaikka eivät lihoisikaan. Mikä sen tekee? Täytän tänä vuonna 40 ja vaikka treenaan säännöllisesti ja syön terveellisesti niin silti ajoittain on humoristisesti sanottuna sellainen luuskamainen olo. Mitä sille voi tehdä?
Kommentit (418)
No, mä olen 51v käyn salilla ja aina olen ollut pitkäsäärinen ja hoikka, mutta tämä naama alkaa roikkua vaikka kroppa ok. Nyt tavoitepaino on isompi koska vanhuus ja hoikkuus ei ole hyvä. Teen isoilla painoilla jotta lihakset pysyy niin näyttää paremmalta. Eniten ajattelen terveyttä ja hyvä lihaskunto on siinä kaiken tärkeintä ja tietysti vyötäröhoikkuus. Välillä tietty viduttaa ( turhamaisuus) kun kroppa parempi kun monella nuorella, mutta naama on kun jollain vidun mursulla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan esim. sitä että jalat ja kädet on jotenkin isot, polvet muhkuraiset, lantio kulmikas, olemus vähemmän lennokas. Ehkä olen itse vain liian tarkkasilmäinen.
Ehkä olet palstamies, joka jälleen kerran solvaa naisia ja luulee näyttävänsä hyvältä.
Hei te kaikki nuorekkaat ja tyttömäiset nelikymppiset ja yli! Tee pieni testi: Nipistä vähän aikaa toisen käden kämmenselästä, että saa syntymään pienen harjanteen. Kuinka nopeasti harjanne katoaa, kun päästät irti? Siinä näkyy ihon ikääntyminen, kollageenin muuttuminen ym.
Sitten voit pyytää jotain teiniä näyttämään kuinka kauan hänen harjanteensa kestää. Tai (luvan kanssa) kokeilla joltain alta kymmenvuotiaalta. Tulet hämmästymään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan oikeasti tajua mitä tarkoitan? Totta kai saa näyttää ikäiseltään, mutta mietin että mikä sen tekee. Jotain kolhoa naisten olemukseen tietyssä iässä ilmaantuu.
Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat. Näen päivittäin +40 vuotiaita naisia, jotka kärsii samasta ilmiöstä. He työskentelevät kovaa salilla, mutta mikään ei auta. Seinä on jo tavoittanut, eikä siitä enää ulos pääse :/
Jokin vain muuttuu. Hormonitasot, estrogeenit droppaa ja se tyttömäisyys on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaikki nuorekkaat ja tyttömäiset nelikymppiset ja yli! Tee pieni testi: Nipistä vähän aikaa toisen käden kämmenselästä, että saa syntymään pienen harjanteen. Kuinka nopeasti harjanne katoaa, kun päästät irti? Siinä näkyy ihon ikääntyminen, kollageenin muuttuminen ym.
Sitten voit pyytää jotain teiniä näyttämään kuinka kauan hänen harjanteensa kestää. Tai (luvan kanssa) kokeilla joltain alta kymmenvuotiaalta. Tulet hämmästymään.
Tämä on ihan humpuukitesti, kai tuo nyt kaikilla alle 60-70-vuotiailla häviää ihan välittomästi. Kerran kokeiltiin kolmen 3x ikäisen naisen kanssa, ja kaikilla se hävisi heti kun otteen vapauttaa. Ja ainakin itselläni vieläkin, juuri täytin 40 (muita koe-eläimiä ei nyt saatavilla).
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut mitenkään mollata naisia. Olenhan nelikymppinen nainen itsekin, ja kuten sanoin, olen huomannut tällaista kehitystä itsessäni. Halusin vain keskustella ilmiön syistä ja siitä voiko sille tehdä mitään.ap
Katso vaikka www.cityklinikka.fi Erilaiset laitehoidot, laser- ja ultrahoidot tekevät ainakin ihosta ihmeen paljon nuoremman näköisen. Hiuksia saa kasvamaan lisää, veltostumista korjattua, rasvaa imettyä ym. ym.
Miksi kukaan nelikymppinen haluaisi olla tyttömäinen? Olen aikuinen ja haluan näyttää naiselta, en tytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan oikeasti tajua mitä tarkoitan? Totta kai saa näyttää ikäiseltään, mutta mietin että mikä sen tekee. Jotain kolhoa naisten olemukseen tietyssä iässä ilmaantuu.
Tiedän tarkalleen mitä tarkoitat. Näen päivittäin +40 vuotiaita naisia, jotka kärsii samasta ilmiöstä. He työskentelevät kovaa salilla, mutta mikään ei auta. Seinä on jo tavoittanut, eikä siitä enää ulos pääse :/
Jokin vain muuttuu. Hormonitasot, estrogeenit droppaa ja se tyttömäisyys on mennyttä.
Tai sitten vaan työskentelevät salilla terveytensä ylläpitämiseksi.
Se seinä on sun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen 51v käyn salilla ja aina olen ollut pitkäsäärinen ja hoikka, mutta tämä naama alkaa roikkua vaikka kroppa ok. Nyt tavoitepaino on isompi koska vanhuus ja hoikkuus ei ole hyvä. Teen isoilla painoilla jotta lihakset pysyy niin näyttää paremmalta. Eniten ajattelen terveyttä ja hyvä lihaskunto on siinä kaiken tärkeintä ja tietysti vyötäröhoikkuus. Välillä tietty viduttaa ( turhamaisuus) kun kroppa parempi kun monella nuorella, mutta naama on kun jollain vidun mursulla.
Onneksi käytöksesi on vidun nuorekasta. Viddu!
Mutta onko Viddusi kuin tytöllä?
Miksi te vastaatte näin älyttömään ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan esim. sitä että jalat ja kädet on jotenkin isot, polvet muhkuraiset, lantio kulmikas, olemus vähemmän lennokas. Ehkä olen itse vain liian tarkkasilmäinen.
Jos kämmenet ja jalkaterät ovat alkaneet kasvamaan yhtäkkiä nelikymppisenä, niin mene lääkäriin. Eräällä tuttavallani oli tuota, ja syy oli aivokasvain. Kämmenten ja jalkaterien lisäksi hänellä kasvoivat mm. poskipäät ja muutenkin luusto alkoi joistakin paikosta kasvaa. Pituuskasvua hänellä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Häviää samantien. Aika surkea testi. Olen sentään 41 ja elastisuus on hävinnyt kaikkialta muulta jo yli 10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kämmenet ja jalkaterät ovat alkaneet kasvamaan yhtäkkiä nelikymppisenä, niin mene lääkäriin. Eräällä tuttavallani oli tuota, ja syy oli aivokasvain. Kämmenten ja jalkaterien lisäksi hänellä kasvoivat mm. poskipäät ja muutenkin luusto alkoi joistakin paikosta kasvaa. Pituuskasvua hänellä ei ollut.
Sillä planeetalla, jolla tän ketjun ap ja ruokkija asuu ei varmaan ole lääkäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviää samantien. Aika surkea testi. Olen sentään 41 ja elastisuus on hävinnyt kaikkialta muulta jo yli 10v sitten.
Mullakin häviää. N51
Se sun oma olo sen tekee, kyynistyminen, ehkä väsyminen helpommin. Et ehkä tiedä kaduntallaajien ikää, voit luulla monia nuoremmiksi. Mä tunnen monia 40 täyttäneitä, joita voi sanoa jopa tyttömäisiksi. Eivät ole menettäneet omaa tyyliään ja pitävät itsensä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan ole romuluinen tai kulmikas. En kyllä tyttömäinenkään, mutta miksi edes pitäisi kun ikää on 44.
Ikäisesi ja vanhemmatkin alkaa vasta olla naisellisia naisia isolla N:llä.
Nuorista puuttuu sitä jotain mikä viehättää aikuista miestä, en osaa selittää mikä se juttu on, sen vaan tuntee.
Rumaa ei ole olemassakaan, jokaisessa on jotain kaunista iästä riippumatta, pois lukien nuoret lapsenkasvoiset joita kuolaa jotkut pervopentit.
Mahtavaa. Mä muutuin suoraan lapsenkasvoisesta mummoksi. Multa jäi puuttumaan välistä se upea aikuinen naisellinen nainen. Parikymppisenä mulle jopa sano yks mies suoraan, ettei pysty oleen mun kaa, kun näytän niin lapselliselta. Itse ei ollut juuri mua vanhempi.
En tiedä YHTÄKÄÄN 40 v täyttänyttä jota parikymppiseksi luultaisiin!
Vaikka itseltäni on kysytty Alkossa paperit 40-vuotiaana niin ei nyt kusi päähän noussut vaan näytän ehkä muutaman vuiden ikäistäni nuoremmalta- minulla ei ole vielä harakanvarpaita silmäkulmissa eikä otsassa juonteita ja olen luomu. Mutta hymyilen paljon - siinäkö syy sitten..?
Painovoimasta. Toiseen kuvaan se on vaikuttanut 25 vuotta pidempään.