Voiko tavallinen mies löytää nykyaikana jotenkin naisen?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Minä en löytänyt naista edes pitkänä, komeana ja treenattuna nuorena miehenä...Tai olisin kelvannut joillekin ylipainoisille/yyhoille, mutta en koskaan niille joista itse olin kiinnostunut.
Sittemmin olen jättäynyt pois sekä parisuhde -että työmarkkinoilta, ja väittäisin että syynä on naisettomuus. Nykyään lähinnä pelaan tietokoneella ja elän sossun tuella. Ikää 33 vuotta. Koko viime yönkin olen pelannut, ehkä joskus aamukasilta nukkumaan.
No nyt!
Mullakaan ei ole ollut onnea rakkaudessa. Mies, johon olen rakastunut, ei rakasta minua ja on juuri löytänyt naisen, eli minulla ei ole mitään saumaa. Soitanko työnantajalle tänään, vai pitääkö välttämättä jättää irtisanoutumisilmoitus kirjallisena?
Tarviiko siihen ilmoittaa syytä? Se on tietysti miehettömyys.
OIKEESTI UKOT ette te voi olla noin onnettomia, että ensin äidin pitää pitää teistä huolta ja katsoa, että lähdette aamulla kouluun, ja sitten vastuu siirtyy naiselle, joka huolehtii, että meette töihin! Tajuatteko ollenkaan, mitä tuollainen kertoo teistä? VÄTYKSET!
Väittäisin, että syy ei ole naisettomuus vaan luuserius. Jos jonkun tilanne oikeasti olisi tuo niin juttelemaan ammattilaiselle ja työkkäristä valmentaja.
Ei elämänhallinnan puute ja omat valinnat voi aina olla jonkun muun vika.
Voi jättihuokaus.
No provohan toi nyt toivotttavasti onkin, mutta silti. Samaa laulua täällä lauletaan joka päivä.
Mieheni, joka luonnollisesti on laatikkoleuka-kalsarimalli-kirurgi-astronautti sanoo, että anna periksi vain.
Toisaalta, hmm, hän on nyt varattu eikä tarvi enempää naisia, eli jäin vähän epäilemään tuota hänen sanomaansa. Hän on poissa markkinoilta, niin ehkä siellä olisi tilaa toisille miehille. En ole varma. Tätä täytyy miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kysymyksissä naisella tarkoitetaan yleensä missiä tai some-tyrkkyä.
Vastaus AP:n kysymykseen on EI.
Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..
Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.
Se on toki sinun oikeus.
Löysin hyvän tavallisen naisen kohta 10 vuotta sitten. Naimisissa ollaan, omakotitalo ja kaksi lasta. Tiedä sitten oliko 10v sitten jotenkin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..
Tai 25-vuotiasta nättiä naista kun itse on 35-40-vuotias tavallinen mies, koska "haluaisin joskus lapsia ja puolisoonkin olisi kiva tutustua vuosia ennen perheen perustamista". Ei tajuta, että tuossa iässä suurella osalla se juna meni jo ja pitäisi ottaa nainen lähempää omaa ikäluokkaa ja edetä suhteessa ideaalia nopeammin, jos niitä lapsia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.
Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.
Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.
Jossain oli todettu, että naiset laittavat miehen kasvot etusijalle sekä seksi- että seurustelusuhteissa. Miehet taas haluavat naiselta hyvän vartalon seksiin, mutta kauniit kasvot suhteeseen.
Ja niiden kasvojen edelle naiset laittavat luotettavuuden, ystävällisyyden, kyvyn huolehtia itsestään ja naisestaan (ammatti, herrasmies, asenne), hyvät tavat, siisteyden, päihdeongelmattomuuden, hyvät seksitaidot (toisen huomioiminen) jne.
Mitä miehet laittavat kasvojen ja vartalon edelle?
Lämpimän luonteen ja sen, ettei nainen ole liian tyhmä omaan keskustelutasoon nähden. Vai kuinka monella miehellä näet Prismassa jonkun uberkissan? Enemmänkin pariutuneet naiset ovat varsin tavallisen näköisiä ja yksin olevat naiset useammin hyvännäköisiä. Tavallisilla lienee rima alempana.
Pitäisikö tuohon lisätä vielä sekin, ettei nainen saa olla liian fiksu ja kompetentti miehen tasoon nähden. Jossain oli tutkimus, että miehet suhtautuivat aika aggressiivisen negatiivisesti naiseen, jonka ulkonäkö on heikko mutta on älykäs ja nokkela.
Kun otetaan pois liian älykkäät naiset, ylipainoiset naiset, liian kauniit naiset niin jäljelle jääneet ovat aika pitkälti jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.
Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.
Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?
Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.
Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.
Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.
Etkö ymmärrä, että meille lievästi yöipainoisille naisille on kyllä miehiä, jotka hyväksyvät meidät tällaisenaan? Laihduttamiselle tarvittaisiin siis jokin muu motivaatio kuin sinun miellyttämisesi. Itsekin olen lievästi ylipainoinen ja minulla on salilla käyvä mies.
Voi luoja, kun löytäisikin tavallisen miehen!
Ei alkoholiongelmaa, ei persoonallisuushäiriöitä, ei naistenkaatajaa, ei rikollista (doh), ei sossupummia, ei miestä, jolla on suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään.
Tavallinen ihana mies, joka etsii kainaloonsa lempeää ja hyvää naista. Täällä olisi yksi niin hellyydenkipeä. Ei välttämättä tarvisi asua yhdessä, molemmilla voisi olla oma talous, omat harrastukset. Ei ikinä tarvisi kyllästyä toiseen kun nähtäisiin aina kun haluttaisiin ja käytäisiin yökylässä.
Heräisin ja halaisin sinua, olisit silmissäni ihanan näköinen tukka pörrössä. Jos aamulla olisi aikaa, ehkä muutakin. Juotaisiin yhdessä kahvia, katsottaisiin silmiin, hymyiltäisiin kun elämä olisi niin mallïllaan ja vieressä. luotettava, uskollinen, ihana ihminen ja edessä aurinkoinen kesäpäivä.
Tavallista, tavallista, onnellista elämää.
Ei tämmöistä tapahdu. Ei niitä ole. Ei löydy. :( t. Nainen. Tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet taitavat olla jotenkin masokisteja tai sitten tosiaan se on vaan parasta, että nainen on nätti katsella ja saa tehdä siihen tarpeensa, koska kun miettii niin aika moni hoikka ja vartalostaan huolehtiva nainen on kireä kuin viulunkieli ja kontrolloimassa miestä monessa asiassa ja sängyssäkin miettii enemmän oman vatsamakkaransa sisäänvetämistä kuin nautintoa.
Moni runsaampi taas on rennompi ja osaa nauttia ja tuottaa nautintoa.
Valitettavasti minä en pidä runsaista naisista. Ei kiinnosta, ja jos tämä olisi minun päätettävissäni, niin todellakin päättäisin että pidän rumista ja lihavista. Tuli tässä mieleen että luulen että naiset päättäisivät toisin, sillä tutkitustikkin muiden naisten suosiota nauttiva mies on viehättävämpi. Onko kyse naisten keskinäisestä kilpailusta, vai onko mies naiselle statuselementti, vai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai 25-vuotiasta nättiä naista kun itse on 35-40-vuotias tavallinen mies, koska "haluaisin joskus lapsia ja puolisoonkin olisi kiva tutustua vuosia ennen perheen perustamista". Ei tajuta, että tuossa iässä suurella osalla se juna meni jo ja pitäisi ottaa nainen lähempää omaa ikäluokkaa ja edetä suhteessa ideaalia nopeammin, jos niitä lapsia haluaa.
Ei tämä nykyään niin epärealistista ole, kun nuoret miehet eivät halua sitoutua eivätkä halua myöskään lapsia. Toki kannattaisi olla vähän jotain muuta kuin tavallinen, vaikkapa lääkäri. Tavallinen 35-40v suomalainen mies ei ole kyllä useinkaan mikään saalis, joten jos on normaalipainoinen, käy salilla, pitää vaatekaapin ajan tasalla ja kuluttaa aikaa kirjojen eikä netin ja videopelien parissa, niin on jo aika epätavallinen viiteryhmässään.
Tuossa toisessa ketjussa miehiä pyydettiin nimeämään mielestään tavallisen näköisiä naisia. Mainittiin mm. Winona Ryder ja Jennifer Aniston 😂
On tosiaan hämmästyttävää, ettei tavallisia naisia riitä kaikille 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nykyään niin epärealistista ole, kun nuoret miehet eivät halua sitoutua eivätkä halua myöskään lapsia. Toki kannattaisi olla vähän jotain muuta kuin tavallinen, vaikkapa lääkäri. Tavallinen 35-40v suomalainen mies ei ole kyllä useinkaan mikään saalis, joten jos on normaalipainoinen, käy salilla, pitää vaatekaapin ajan tasalla ja kuluttaa aikaa kirjojen eikä netin ja videopelien parissa, niin on jo aika epätavallinen viiteryhmässään.
Ensisynnyttäjien keski-ikä taitaa olla nykyään kolmekymmentä tai vähän ylikin. Ei ne 25-vuotiaat naisetkaan vielä mieti mitään perheunelmia. Pääosa kuitenkin taitaa tilastojenkin mukaan seurustella suurinpiirtein omanikäisten (0-5 vuotta vanhemman) kanssa. Toki poikkeuksiakin on, mutta yleensä näissä se reilusti vanhempi mies taitaa olla todella komea ja hänellä on elämä muutenkin mallillaan. Itse tunnen vain yhden yli 40-vuotiaan miehen jolla todella olisi mahdollisuuksia saada minkäikäinen nainen vain ja olen työni puolesta paljon tekemisissä korkeastikoulutettujen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista noin puolet on ylipainoisia (miehistä vielä useampi), joten asettamalla tämän vaatimuksen rajaat joka toisen naisen pois mahdollisista kumppaneista. Tähän sinulla on täysi oikeus, mutta älä itke, miksei kumppania löydy. On myös totta, että ylikilot voi laihduttaa, mutta jos ylipaino ei itseä häiritse, ei jonkun täysin ulkopuolisen mielipide motivoi tähän.
Itse asiassa tällä palstalla jo normaalipainon ylärajoilla ollaan näita "suohirviöitä" eli rajaus sulkee pois enemmän kuin puolet naisista. Palstalta olen oppinut, että naisen BMI:n tulee olla reilusti alle 20 tai muuten ollaan liian lihavia. (Miehellä se koripallo siinä vatsalla on vain lihasta ja pelkästään eduksi :).
Jännä juttu, miten tämä maa on täynnä suohirviönaisia ja supertreenattuja komeita miehiä....
Jep. Ja kaveri luulee olevansa hetero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet taitavat olla jotenkin masokisteja tai sitten tosiaan se on vaan parasta, että nainen on nätti katsella ja saa tehdä siihen tarpeensa, koska kun miettii niin aika moni hoikka ja vartalostaan huolehtiva nainen on kireä kuin viulunkieli ja kontrolloimassa miestä monessa asiassa ja sängyssäkin miettii enemmän oman vatsamakkaransa sisäänvetämistä kuin nautintoa.
Valitettavasti minä en pidä runsaista naisista. Ei kiinnosta, ja jos tämä olisi minun päätettävissäni, niin todellakin päättäisin että pidän rumista ja lihavista. Tuli tässä mieleen että luulen että naiset päättäisivät toisin, sillä tutkitustikkin muiden naisten suosiota nauttiva mies on viehättävämpi. Onko kyse naisten keskinäisestä kilpailusta, vai onko mies naiselle statuselementti, vai jotain muuta.
En minäkään pidä juuri yhtäkään miestä kiinnostavana. Koska se kiinnostus syntyy yhteydestä. Ja se yhteys sitten syntyy jollain mystisellä tavalla, kun syntyy. Minulla ei onneksi ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa toisessa ketjussa miehiä pyydettiin nimeämään mielestään tavallisen näköisiä naisia. Mainittiin mm. Winona Ryder ja Jennifer Aniston 😂
Niinpä. Joku vuosi sitten jamppa kirjoitti valitettavan tosissaan Kirsten Dunstin näköiseen tyytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä ymmärrät, että sinun impotenssisi on tasan sinun ongelmasi, ei naisten.
Sinun kaltaisesi mies ei kelpaa, koska sinun kanssasi ei voi hankkia perhettä. Olisit lapsellinen ja yökkisit puolisosi raskausvartalolle.
Muuta itseäsi, tai ole ilman.
Ei sitä kannatakaan hommata naista, jos ei pysty kiihottumaan elävästä ja tavallisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sinä noista nimesit? Tutkitustihan naiset sanoo että miehistä 80% on keskimääräistä rumempia. Myös miehen viehättävyys nousee jos nainen saa tietää hänen varakkuudestaan. Sama ilmiö toistuu myös kun muut naiset ovat miehestä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sinä noista nimesit? Tutkitustihan naiset sanoo että miehistä 80% on keskimääräistä rumempia. Myös miehen viehättävyys nousee jos nainen saa tietää hänen varakkuudestaan. Sama ilmiö toistuu myös kun muut naiset ovat miehestä kiinnostuneita.
Mitä yrität viestittää?
selventäisitkö hieman miten sinä vertaat noita asioita keskenään? Tuotahan naiset sanoo että ei pidä tyytyä. Eri