Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tavallinen mies löytää nykyaikana jotenkin naisen?

Vierailija
26.06.2019 |

Aika vaikealta vaikuttaa.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä kysymyksissä naisella tarkoitetaan yleensä missiä tai some-tyrkkyä.

Vastaus AP:n kysymykseen on EI.

Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.

Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..

Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.

Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.

Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?

Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.

Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.

Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.

Näistä kommenteista näkee, että tässä on oikea kouluesimerkki tapauksesta, joka ajattelee itse olevansa "kunnon mies" mutta jonka kohdalla hälytyskellot soivat naisilla jo kaukaa. Ongelmasi ei ole keskinkertainen naama eikä naisten ylipaino vaan epämiellyttävä luonteesi. Puhut tosi rumasti ylipainoisista ("änkeä ruokaa naamaansa kuin virtahepo") ja ihmissuhteista ("- - olisin jo melkoinen kaataja"). Naiset arvostavat miehissä empatiaa ja kaihtavat tunnekylmyyttä.

NIIN TOTTA!

Se on jännä kun joku ilmoittaa olevansa kiltti, kunnollinen tai kelpo mies, mutta eipä tarvi vaivautua edes pintaa raaputtamaan niin seuraavassa kommentissa jo purskahtaa esille se toisten ihmisten, naisten, halveksunta.

Miksi olisin miehen kanssa, joka halveksii, jopa vihaa naisia?

Eri kommentoijana kun tulen keskusteluun, niin olen eri mieltä tuosta että ns faktan mainitseminen, eli että liika syöminen tekee lihavaksi, ei tee kenestäkään halveksivaa tai naisia vihaavaa ihmistä.

Enemmän tuo vaikuttaa omalta projektioltasi, halveksitko ja vihaatko sinä naisia? Siltä se vaikuttaa, projektointi paljastaa aina.

Faktan mainitseminen eli syö liikaa kaloreita niin lihot = naisten vihaaja???

enkä ole sama kommentoija

Eri kommentoijanapa joo. XD

Minä siis kommentoin tätä:

"Puhut tosi rumasti ylipainoisista ("änkeä ruokaa naamaansa kuin virtahepo") ja ihmissuhteista ("- - olisin jo melkoinen kaataja"). Naiset arvostavat miehissä empatiaa ja kaihtavat tunnekylmyyttä."

Kyllähän nuo puheet kertovat naisten halveksunnasta ja naisvihasta. Naiset ovat sinulle pelkkiä r*, eikö niin?

Muuten, oikea termi on projisointi.

Vierailija
62/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin hittoon se ap meni kun täällä olisi nyt naisia, joita kiinnostaisi kuulla ap:stä?

Se oli kyllä nopein ghoustaus ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä ilkeät miehet luulevat olevansa kilttejä ja tavallisia? Kun jo lyhyestä tekstistä näkee, etteivät ole tavallisia eikä kilttejä.

Vierailija
64/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tällä palstalla tavis / kiltti / kunnollinen = naisvihaaja, katkera, asberger, autisti.

En oikein ymmärrä minäkään.

Eka viesti voi kuulostaa normaalilta mutta toinen on jo jotain katkeruusoksennusta koko naissukukunnan päälle.

Vierailija
65/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisilla on varaa valita. Komealla miehelläkin on, mutta ei niin paljon kuin naisella. Naiset edellyttävät enemmän kuin miehet. Otetaan nainen ja mies, kumpikin erittäin hyvännäköisiä ja fiksuja. Kummallakin on aikaa perjantaina klo 18.00- klo 04.00 mennessä saada mahdollisimman monta ehdotusta, tapaamiseen, seksiin, tutustumiseen ynm. Käytössä Helsingin yöelämä. Takaan, että nainen voittaa 6-0.

Vierailija
66/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..

Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Onko se paino sitten lopulta niin tärkeä asia? Siis kaikista tärkein? Jos muuten olisi tosi mukava ja hauska ihminen, mutta hiukan ylimääräistä löytyisi, niin sitten on heti no no?

Lihavuus voi olla myös sairaus ja jotkut syövät suruunsa tai saadakseen turvallisuuden tunnetta. Jotkut lääkkeetkin lihottaa.

En nyt mitenkään sano, etteikö jokaisella saisi olla oikeus ihannoida haluamaansa kropan tyyppiä. Mutta on silti tyhmää nimitellä ylipainoisia suohirviöiksi.

Vierailija
67/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ylipainoinen ihminen tai hyvin hoikka ihminen aiheuttaa minussa väistämättä reaktion, että tuolla ihmisellä ei ole kovin hyvä olla itsensä kanssa. Samoin bodatut ja ns. fitness-ihmiset. Vääristynyt kehonkuva ja itsensä rankaiseminen ja rääkkääminen ei voi olla kovin tervettä. Luultavasti sama asenne on muillakin elämänalueilla.

En jaksaisi sellaista ruoan nyppimistä ja kaloreiden laskemista.

Mieluummin olen sitten se hiukan pullukka onnellinen suohirviö, joka voi syödä tyytyväisenä herkkuja kuten jäätelöä ilman tarkempaa miettimistä.

Vierailija
68/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletetaan, että sillä naisella on 80 kiloa ja 800 000 euroa. Miten menee miehillä, naiselle tuo raha on lieventävä asianhaara, koska se osoittaa joko tai sekä että kompetenssia ja riittävän hyvää sukutaustaa. 

Vierailija
69/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia saavat lähinnä elokuvatähdet, lentäjät, rock-muusikot. En ole itse ainakaan koskaan kuvitellutkaan saavani naista ja kohta olen 50v.

Vierailija
70/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen? Tarkoitit kauniin naisen?

Vierailija
71/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisilla on varaa valita. Komealla miehelläkin on, mutta ei niin paljon kuin naisella. Naiset edellyttävät enemmän kuin miehet. Otetaan nainen ja mies, kumpikin erittäin hyvännäköisiä ja fiksuja. Kummallakin on aikaa perjantaina klo 18.00- klo 04.00 mennessä saada mahdollisimman monta ehdotusta, tapaamiseen, seksiin, tutustumiseen ynm. Käytössä Helsingin yöelämä. Takaan, että nainen voittaa 6-0.

Tässä skenaariossa kumpikaan ei saanut haluamaansa. Nainen ei halunnut joutua kaikkien miesten kaatamaksi Helsingin yöelämässä.

Miehelle ei kelvannut mikään ehdotus, koska kukaan ei ollut photosopattu instabeibe eikä silikoninen p*rnotähti. Ehdotuksia muilta naisilta ei laskettu, koska mies oli "kiltti".

Otetaan Prisma, ja sieltä pariskunnat. Siinä skenaariossa on normaali elämä.

Vierailija
72/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia saavat lähinnä elokuvatähdet, lentäjät, rock-muusikot. En ole itse ainakaan koskaan kuvitellutkaan saavani naista ja kohta olen 50v.

Totta! Kävin tänään Prismassa ja katselin miehiä, jotka liikkuivat naisseurassa. Kaikilla oli kitara kädessä ja lentäjänlakki päässä. Jokaisella oli laatikkoleuka, ja he olivat uskomattoman komeita. :o

Heidän perässään käveli laumoittain tavallisen näköisiä miehiä, joilla oli kaljakori kädessä ja silmissä haikea katse. :(

Vierailija
73/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä skenaariossa kumpikaan ei saanut haluamaansa. Nainen ei halunnut joutua kaikkien miesten kaatamaksi Helsingin yöelämässä.

Miehelle ei kelvannut mikään ehdotus, koska kukaan ei ollut photosopattu instabeibe eikä silikoninen p*rnotähti. Ehdotuksia muilta naisilta ei laskettu, koska mies oli "kiltti".

Otetaan Prisma, ja sieltä pariskunnat. Siinä skenaariossa on normaali elämä.

Niin tämä. Volina aloitetaan aina niin että tavallinen mies ei voi saada tavallista naista ja sitten aletaan tykittämään esimerkkiä tyyliin otetaan kaunotar ja rikas laatikkoleukakalsarimallikirurgilentäjä. Koska jopa nää tajuaa ettei heidän höpinöitä voi soveltaa oikeaan elämään ja oikeisiin tavallisiin ihmisiin.

Vierailija
74/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Kävin tänään Prismassa ja katselin miehiä, jotka liikkuivat naisseurassa. Kaikilla oli kitara kädessä ja lentäjänlakki päässä. Jokaisella oli laatikkoleuka, ja he olivat uskomattoman komeita. :o

Heidän perässään käveli laumoittain tavallisen näköisiä miehiä, joilla oli kaljakori kädessä ja silmissä haikea katse. :(

On siinä mahtanut olla kassa-tädeillä perät märkänä kun kitarakäteiset laatikkoturvat ovat olleet maksuvuorossa. Varmasti ovat vatkanneet niissä tuoleissaan kuin merkeli.

Vierailija
75/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sätkäkonehipeillä kans riittää naisia. Sellaisilla Junon näköisillä. 

Vierailija
76/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko epätavallinen (siis en mahdollisuuksia parantavalla tavalla) ja minullekin löytyi viimein oma kulta, joten tavallisilla uskoisin olevan kohtuulliset mahdollisuudet.

Vierailija
77/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nähdä vaivaa. Liian vaikeaa nykyään. Ehkä kannattaisi mennä prideen. Sieltä voisi löytyä mies miehelle. On helpompaa nykysuomessa, eikä tarvitse pelätä metoota, niin kuin naisten kanssa pelehtiessä.

Vierailija
78/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.

Ei pelkkä urheilun harrastaminen ja lihakset tee sinusta automaattisesti haluttavaa ja poista kaikkia mahdollisia huonoja luonteenpiirteitäsi tai muuta sinua prinssiksi.

Lihaksikkuus on toki plussaa lösöyteen verrattuna mutta ymmärtänet mitä tarkoitan? Jos et, niin ei voi auttaa.

Varsinkin vanhemmat miehet luulevat monesti että pelkkä urheilun harrastaminen jotenkin oikeuttaa just siihen vähän parempaan ja nuorempaan naiseen. Ei oikeuta. Ja omakotitalon ja tulojen tuominen esiin heti kättelyssä, ei tehoa muihin kuin kullankaivajiin.

Lisäksi pyytäisin katsomaan peiliin ja arvioimaan kriittisesti tai jonkun tutun naisen avulla voisiko esim. hiuksille tehdä jotain - helposti voi, ovatko vaatteet kahta kokoa liian suuria jne. Me naiset upotamme kampaajiin, vaatteisiin, meikkeihin ja naamavoiteisiin rahaa, joten ihan pieni tsekkaus olisi paikallaan teillekin. Se henkinen puoli, arvot, keskustelutaito onkin sitten pidempi projekti.

Lihaksikkuus on jopa miinusta, jos sen muassa tulee yhtään kusta pääkoppaan. 

olipa taas kommentti. Kusta voi tulla missä kropassa vaan.

Vierailija
79/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ovat kaikkein suosituimpia.

Vierailija
80/177 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä urheilun harrastaminen ja lihakset tee sinusta automaattisesti haluttavaa ja poista kaikkia mahdollisia huonoja luonteenpiirteitäsi tai muuta sinua prinssiksi.

Lihaksikkuus on toki plussaa lösöyteen verrattuna mutta ymmärtänet mitä tarkoitan? Jos et, niin ei voi auttaa.

Varsinkin vanhemmat miehet luulevat monesti että pelkkä urheilun harrastaminen jotenkin oikeuttaa just siihen vähän parempaan ja nuorempaan naiseen. Ei oikeuta. Ja omakotitalon ja tulojen tuominen esiin heti kättelyssä, ei tehoa muihin kuin kullankaivajiin.

Lisäksi pyytäisin katsomaan peiliin ja arvioimaan kriittisesti tai jonkun tutun naisen avulla voisiko esim. hiuksille tehdä jotain - helposti voi, ovatko vaatteet kahta kokoa liian suuria jne. Me naiset upotamme kampaajiin, vaatteisiin, meikkeihin ja naamavoiteisiin rahaa, joten ihan pieni tsekkaus olisi paikallaan teillekin. Se henkinen puoli, arvot, keskustelutaito onkin sitten pidempi projekti.

Lihaksikkuus on jopa miinusta, jos sen muassa tulee yhtään kusta pääkoppaan. 

olipa taas kommentti. Kusta voi tulla missä kropassa vaan.

Todella hyvännäköiset miehet ovat monesti aika itserakkaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme