Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tavallinen mies löytää nykyaikana jotenkin naisen?

Vierailija
26.06.2019 |

Aika vaikealta vaikuttaa.

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vielä kelpasin naisille, mutta tämän ikäisenä kysyntä on hyvin vähäistä. Useamman vuoden ollut sinkkuna ilman mitään naiskuvioita. Ilmeisesti itseni ikäiset naiset etsii komeampia nuorempia tai sitten hyvätuloisempia miehiä.

Kaikki naiset ilmeisesti joille kelpaisin on sitten varattuja ja vapaana on vain niitä joiden vaatimuksia en täytä. No eipä voi mitään, perhekin jäi perustamatta siinä samalla. Nyt voi katkeroitua yksiööni.

M37

Vierailija
122/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, kun löytäisikin tavallisen miehen!

Ei alkoholiongelmaa, ei persoonallisuushäiriöitä, ei naistenkaatajaa, ei rikollista (doh), ei sossupummia, ei miestä, jolla on suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään.

Tavallinen ihana mies, joka etsii kainaloonsa lempeää ja hyvää naista. Täällä olisi yksi niin hellyydenkipeä. Ei välttämättä tarvisi asua yhdessä, molemmilla voisi olla oma talous, omat harrastukset. Ei ikinä tarvisi kyllästyä toiseen kun nähtäisiin aina kun haluttaisiin ja käytäisiin yökylässä.

Heräisin ja halaisin sinua, olisit silmissäni ihanan näköinen tukka pörrössä.  Jos aamulla olisi aikaa, ehkä muutakin. Juotaisiin yhdessä kahvia, katsottaisiin silmiin, hymyiltäisiin kun elämä olisi niin mallïllaan ja vieressä. luotettava, uskollinen, ihana ihminen ja edessä aurinkoinen kesäpäivä.

Tavallista, tavallista, onnellista elämää.

Ei tämmöistä tapahdu. Ei niitä ole. Ei löydy.  :(   t. Nainen. Tavallinen.

Vaikutti jo hyvältä, mutta kahvinjuontiin tyssäsi. Pahus vieköön.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun kaltainen vammanen pas ka luuseri.

Vierailija
124/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa ketjussa miehiä pyydettiin nimeämään mielestään tavallisen näköisiä naisia. Mainittiin mm. Winona Ryder ja Jennifer Aniston 😂

On tosiaan hämmästyttävää, ettei tavallisia naisia riitä kaikille 😂

Ja viime vuonna oli ketju johon naiset laittoi taviksen näköisiä miehiä niin kaikki oli jotain 9/10 komistuksia.

On tosiaan hämmästyttävää, ettei tavallisia miehiä riitä kaikille.

Vierailija
125/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena vielä kelpasin naisille, mutta tämän ikäisenä kysyntä on hyvin vähäistä. Useamman vuoden ollut sinkkuna ilman mitään naiskuvioita. Ilmeisesti itseni ikäiset naiset etsii komeampia nuorempia tai sitten hyvätuloisempia miehiä.

Kaikki naiset ilmeisesti joille kelpaisin on sitten varattuja ja vapaana on vain niitä joiden vaatimuksia en täytä. No eipä voi mitään, perhekin jäi perustamatta siinä samalla. Nyt voi katkeroitua yksiööni.

M37

Semmosta se nyt vaan on. 

t. Perheetön nainen 45 v. kaksiostaan

Vierailija
126/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, kun löytäisikin tavallisen miehen!

Ei alkoholiongelmaa, ei persoonallisuushäiriöitä, ei naistenkaatajaa, ei rikollista (doh), ei sossupummia, ei miestä, jolla on suuruudenhulluja kuvitelmia itsestään.

Tavallinen ihana mies, joka etsii kainaloonsa lempeää ja hyvää naista. Täällä olisi yksi niin hellyydenkipeä. Ei välttämättä tarvisi asua yhdessä, molemmilla voisi olla oma talous, omat harrastukset. Ei ikinä tarvisi kyllästyä toiseen kun nähtäisiin aina kun haluttaisiin ja käytäisiin yökylässä.

Heräisin ja halaisin sinua, olisit silmissäni ihanan näköinen tukka pörrössä.  Jos aamulla olisi aikaa, ehkä muutakin. Juotaisiin yhdessä kahvia, katsottaisiin silmiin, hymyiltäisiin kun elämä olisi niin mallïllaan ja vieressä. luotettava, uskollinen, ihana ihminen ja edessä aurinkoinen kesäpäivä.

Tavallista, tavallista, onnellista elämää.

Ei tämmöistä tapahdu. Ei niitä ole. Ei löydy.  :(   t. Nainen. Tavallinen.

Vaikutti jo hyvältä, mutta kahvinjuontiin tyssäsi. Pahus vieköön.

M37

Ehkä kannattaisi laskea rimaa, jos se tyssää kahvinjuontiin.

Vierailija
127/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Jos mies on 37 vuotias "tavallinen mies" ja ei ole parisuhteessa , ole ollut 1- useammassa pitkässä parisuhteessa elämänsä aikana, eikä noin 1-2 vuoden sisällä löydä yhtä, niin silloin mies ei ole tavallinen, vaan jotain perustavanlaista on pielessä: pershäiriöinen, luonnevikainen tms

Sori, mutta näin on....

Vierailija
128/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä kysymyksissä naisella tarkoitetaan yleensä missiä tai some-tyrkkyä.

Vastaus AP:n kysymykseen on EI.

Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.

Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..

Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.

Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.

Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?

Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.

Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.

Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.

Etkö ymmärrä, että meille lievästi yöipainoisille naisille on kyllä miehiä, jotka hyväksyvät meidät tällaisenaan? Laihduttamiselle tarvittaisiin siis jokin muu motivaatio kuin sinun miellyttämisesi. Itsekin olen lievästi ylipainoinen ja minulla on salilla käyvä mies.

Tiedämme kyllä, että miehet eivät aseta naisille yhtä kovia vaatimuksia kuin naiset miehille. Nauti tilanteestasi! :)

Vierailija
129/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa toisessa ketjussa miehiä pyydettiin nimeämään mielestään tavallisen näköisiä naisia. Mainittiin mm. Winona Ryder ja Jennifer Aniston 😂

Ja viime vuonna oli ketju johon naiset laittoi taviksen näköisiä miehiä niin kaikki oli jotain 9/10 komistuksia.

Kuka täällä tämän vinkuminen aloitti, sinä vai av mammat, Jonne? Ei täällä kukaan nainen ole valittanut että tavis- miehiä ei riitä kaikille.Sinä olet valittanut, että tavis- mies ei löydä tavis- naista, jolla tarkoitat alle 25- vuotiasta hoikkaa, kaunista missimalli- instabeibiä.

Meille tavis- naisille kelpaa tavis - mies eli oman tasoisemme.Sinulle ei.

Vierailija
130/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..

Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.

Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.

Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?

Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.

Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.

Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.

Miten selität sen, että jotkut tunkevat naamaansa kaikenlaista, mutta eivät siltikään liho. Ja jotkut eivät tunge kaikenlaista tai maksimissaan saman määrän kuin se, joka ei liho. 

Kun painoin 55 kg, olin jatkuvasti päänsäryssä ja väsynyt ja nivelet lonksuivat ja polvea särki niin, että juokseminen ei onnistunut. Kun painan 80 kg, ei ole särkyjä ja pysyn toimintakykyseinä ja jaksan urheilla ja tehdä työtä paremmin. Ideaalia olisi varmaan jotain tuosta välistä, mutta ei ole onnistunut. 

Mitä selittämistä tuossa on?

Kukaan ei liho syömättä. Piste. Vain sillä on merkitystä tässä asiassa.

Vierailija
131/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todella moni nainen on paremman näköinen kuin aniston, wynona ja dunst. Nuo toki ovat keskivertoa paremmat.

Vierailija
132/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Mun kokemukset on kyllä ihan päinvastaisia. Olen 163 cm ja 50 kg. Eipä ole markkinoita meikäläisellä. Tsekkaa vaikka joku iskuri, kaikki miehet siellä etsivät povekasta, kurvikasta, rehevää jne. naista. Okei, toi palvelu on ehkä enemmän panoseuran etsijöille, mut kyllä siellä on kohtuullisesti myös niitä, jotka etsii ihan seurustelukumppania. Joten jonkinlaisen suuntiman tuo kyllä antaa. Yhdessäkään ilmoituksessa EI haettu siroa/pienikokoista naista. Tämä on ihan kova ja kylmä fakta.

Vierailija
133/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä sinä noista nimesit? Tutkitustihan naiset sanoo että miehistä 80% on keskimääräistä rumempia. Myös miehen viehättävyys nousee jos nainen saa tietää hänen varakkuudestaan. Sama ilmiö toistuu myös kun muut naiset ovat miehestä kiinnostuneita.

Mitä yrität viestittää?

Jos et ymmärrä, niin viestini ei koske sinua.

Vierailija
134/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Jos mies on 37 vuotias "tavallinen mies" ja ei ole parisuhteessa , ole ollut 1- useammassa pitkässä parisuhteessa elämänsä aikana, eikä noin 1-2 vuoden sisällä löydä yhtä, niin silloin mies ei ole tavallinen, vaan jotain perustavanlaista on pielessä: pershäiriöinen, luonnevikainen tms

Sori, mutta näin on....

Olen ollut viimeksi 12v pitkässä suhteessa, mutta nyt jo useamman vuoden sinkkuna.

M37

Vierailija
135/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.

Mun kokemukset on kyllä ihan päinvastaisia. Olen 163 cm ja 50 kg. Eipä ole markkinoita meikäläisellä. Tsekkaa vaikka joku iskuri, kaikki miehet siellä etsivät povekasta, kurvikasta, rehevää jne. naista. Okei, toi palvelu on ehkä enemmän panoseuran etsijöille, mut kyllä siellä on kohtuullisesti myös niitä, jotka etsii ihan seurustelukumppania. Joten jonkinlaisen suuntiman tuo kyllä antaa. Yhdessäkään ilmoituksessa EI haettu siroa/pienikokoista naista. Tämä on ihan kova ja kylmä fakta.

Minä pidän kaltaisistasi naisista, mutta netissä saan heti kuulla että pidän lapsista ym. Enää en pistä mihinkään ilmoitukseen että haen kaltaistasi. Tämäkään asia ei ole niin yksiselitteinen.

Vierailija
136/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä tämän vinkuminen aloitti, sinä vai av mammat, Jonne? Ei täällä kukaan nainen ole valittanut että tavis- miehiä ei riitä kaikille.Sinä olet valittanut, että tavis- mies ei löydä tavis- naista, jolla tarkoitat alle 25- vuotiasta hoikkaa, kaunista missimalli- instabeibiä.

Meille tavis- naisille kelpaa tavis - mies eli oman tasoisemme.Sinulle ei.

Hetikö meni herne nenään kun naisten vastaavassa ketjussa oli vastaavat vastaukset kuin miehillä?

Juurihan todistit omilla esimerkeilläsi, että naisilla sekä miehillä on yhtä vääristynyt käsitys siitä mikä on tavis. Ainakin vastakkaisen sukupuolen mielestä.

Vierailija
137/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en löytänyt naista edes pitkänä, komeana ja treenattuna nuorena miehenä...Tai olisin kelvannut joillekin ylipainoisille/yyhoille, mutta en koskaan niille joista itse olin kiinnostunut.

Sittemmin olen jättäynyt pois sekä parisuhde -että työmarkkinoilta, ja väittäisin että syynä on naisettomuus. Nykyään lähinnä pelaan tietokoneella ja elän sossun tuella. Ikää 33 vuotta. Koko viime yönkin olen pelannut, ehkä joskus aamukasilta nukkumaan.

Omaa elämääsihän tuolla kavennat. Hassua, että vaikutat suorastaan kerskuvan sillä. Ei ikinä matkoja, retkiä, festareita/konsertteja/keikkoja, kavereita  joiden kanssa nauraa ja iloita mutta myös jakaa huolet ja surra; ei koskaan ihmistä, jonka vierestä herätä aamulla, joka hoivaisi kun iskee miesflunssa, joka antaisi hellyyttä ja seksiä; ei koskaan kotia, johon on kiva tulla töistä enemmän tai vähemmän väsyneenä, jossa viihtyy ja on mukavaa, jossa on kiva puuhastella yhdessä puolison kanssa...

Vain vuodesta toiseen samanlaisina kulkevat päivät kun selkä kumarassa hakkaat näppistä vuorokauden- ja vuodenajasta riippumatta.

Vierailija
138/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos sinulla ei ole naista riesana. Mitään hyötyä et siitä naisesta saa. Harmia senkin edestä.

M. 48

Vierailija
139/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taitavat olla jotenkin masokisteja tai sitten tosiaan se on vaan parasta, että nainen on nätti katsella ja saa tehdä siihen tarpeensa, koska kun miettii niin aika moni hoikka ja vartalostaan huolehtiva nainen on kireä kuin viulunkieli ja kontrolloimassa miestä monessa asiassa ja sängyssäkin miettii enemmän oman vatsamakkaransa sisäänvetämistä kuin nautintoa. 

Moni runsaampi taas on rennompi ja osaa nauttia ja tuottaa nautintoa. 

Valitettavasti minä en pidä runsaista naisista. Ei kiinnosta, ja jos tämä olisi minun päätettävissäni, niin todellakin päättäisin että pidän rumista ja lihavista. Tuli tässä mieleen että luulen että naiset päättäisivät toisin, sillä tutkitustikkin muiden naisten suosiota nauttiva mies on viehättävämpi. Onko kyse naisten keskinäisestä kilpailusta, vai onko mies naiselle statuselementti, vai jotain muuta.

Ymmärrän tuon täysin ja hyväksyn täysin, koska olen itsekin sitä mieltä, että kyse on niin syvällä olevista tekijöistä, ettei niitä voi tietoisella päätöksellä muuttaa. Jos ylipaino tuntuu vastenmieliseltä niin ei sitä pysty muuttamaan puoleensavetäväksi päättämällä, että "alan tykätä ylipainoisista". Keho ei toimi niin, ne hormonit eivät lähde liikkeelle, joita tarvitaan, jotta voisi ihastua ja kokea seksuaalista halua.

Ja ihan sama pätee muihinkin ominaisuuksiin. Pituus, hiukset, ulkonäkö... Jos jokin asia on vastenmielinen tai sellainen, ettei sitä kerta kaikkiaan pysty tuntemaan haluttavana, niin ei se muuksi muutu päättämällä "alentaa rimaa" tai "antamalla tilaisuus".

Vierailija
140/177 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin viisi vuotta sitten elää ilman naisia. Se oli ainakin minulle paras päätös mitä olen elämässäni tehnyt. Jokaisessa suhteessa nainen on kaatanut ksikki huolensa minun niskaan, sekä purkanut esimerkiksi pahaa mieltään minuun. Tuo on tosi kuormittavaa ja ei mitenkään hyväksyttävää. Nyt ei ole huolia, eikä kukaan syyttele omasta tilanteestaan minua. Ehkä sitten vanhempana joskus viidenkymmen hujakoilla voin harkita parisuhdetta, jospa olisi eri ääni kellossa. M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan