Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietäisitkö sinä kodissasi huutavaa puolisoa?

Vierailija
16.01.2023 |

Sanoin jo aamulla, että minulle ei huudeta omassa kodissani.
Mikä tahansa palaute saa hänet huutamaan. Annoin lähtöpassit jo ties monennenko kerran.

Ei sitten mennyt kaaliin, että minulle ei huudeta.

Onko kyse keharista, kun ei hän älyä, että huutaminen ei käy?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palautetta annoit ja miten? Ei ole pakko tässä vastata. Entä jos tasavertaisesti keskustelee. Lähtöpassit sai hänet huolestumaan ja palaute? Huutamista parempi on keskustelu. On toki eri asunnotkin mahdolliset.

Vierailija
2/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla 2 keharia, jos lähtöpasseja jaetaan jatkuvasti, mutta oikeaa lähtöä ei tapahdu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia hän huutaa?

Meillä mies huusi minulle eilen, hän huusi alakerrasta yläkertaan, että "toisitko sieltä tasolta autonavaimet, niin siirrän auton katon lipan alta pois!". Ja minä huusin takaisin, että "odotas, mä tuon!"

Tällaista huutamista meillä on, ei sen vakavampaa. Mieheni on paras ystäväni.

Vierailija
4/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sanonut asiasta jo monta kertaa niin en ymmärrä miksi vielä olet hänen kanssaan?

- jos ei opi niin haluatko kuunnella huutoa loppuelämäsi?

- jos ei kunnioita sinua sen vertaa että olisi edes pyynnöstä huutamatta niin kannattaako jatkaa?

Miksi annat tulla takaisin? Mitä hyvää suhteessanne on ?

Vierailija
5/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle ei ole yksikään mies ikinä huutanut, eikä tule huutamaan. Sitä sain kuunnella ihan tarpeeksi lapsuuden kodissa.

Vierailija
6/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin hänelle, että mitä tahansa keskustelua käydään, niin hän kiihtyy nollasta sataan sekunnissa.

Mistään ei saisi puhua. No omassa kodissani puhun ja olen huomannut,että mies on kai joku sellainen, että ei kärsi puhua asioista.

Vierailija
7/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljumista en siedä, kuten ei Petterikään.

Vierailija
8/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aikuinen se sellainen on, joka ei pysty puhumaan asioista kiihtymättä?

Olen sanonut, että aina kun alat huutamaan, annan lähtöpassit.

Eipä ole ottanut kuuleviin korviinkaan. Sai lähteä taas matkaan.

Vierailija
9/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin hänelle, että mitä tahansa keskustelua käydään, niin hän kiihtyy nollasta sataan sekunnissa.

Mistään ei saisi puhua. No omassa kodissani puhun ja olen huomannut,että mies on kai joku sellainen, että ei kärsi puhua asioista.

Jos sitten asuu eri asunnoissa, ei enää riitele toisen kanssa. On vaarallista olla kiihtyvän kanssa. 

Vierailija
10/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aikuinen se sellainen on, joka ei pysty puhumaan asioista kiihtymättä?

Olen sanonut, että aina kun alat huutamaan, annan lähtöpassit.

Eipä ole ottanut kuuleviin korviinkaan. Sai lähteä taas matkaan.

Taas? Otat kuitenkin aina takaisin?

Vierailija
11/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin esimerkiksi siitä, että minun kotiini kun tulee vieraita (hänen sukulaisia), niin olis ihan asiallista kysyä minulta, että sopiiko tulla tänne. No hän ei ole kysynyt minulta, vaan niitä on pölähdellyt paikalle silloin, kun sukulaisille sopii.

Vierailija
12/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ihmiset huutavat joskus. Eri asia sitten, jos huutaminen on toistuvaa ja joka päiväistä. Meillä jompi kumpi huutaa ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Välillä menee kyllä kuukausia ilman mitään riitaa ja välillä riidellään joka viikko.

Vierailija
13/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia hän huutaa?

Meillä mies huusi minulle eilen, hän huusi alakerrasta yläkertaan, että "toisitko sieltä tasolta autonavaimet, niin siirrän auton katon lipan alta pois!". Ja minä huusin takaisin, että "odotas, mä tuon!"

Tällaista huutamista meillä on, ei sen vakavampaa. Mieheni on paras ystäväni.

No on siinä ystävä! Lötköttää itse sohvalla ja kinkkaat alas tuomaan avaimia, että herra suvaitsee mennä siirtämään auton.🤭

Vierailija
14/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joko siedät tai et. SInä päätät asian ihan itse.

Vierailija
15/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lähetin pois viime tiistaina, ja hän palasi lauantaina. Syy oli huutaminen. Kodissani ei kukaan huuda minulle.

Kuten edellä kerroin, sanoin tänä aamuna, että se huutaminen aiheuttaa lähtöpassit välittömästi, enkä siedä sitä.

Jo oli kurkku suorana taas huutamassa, joten sanoin ala vetää. Pois mun kodistani nyt. Vaikuttais joltain keharilta tuo, kun ei ota opikseen.

Täällä pärjää normaalilla keskustelulla, mutta agressiivinen huutaminen ei käy.

Vierailija
16/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ihmiset huutavat joskus. Eri asia sitten, jos huutaminen on toistuvaa ja joka päiväistä. Meillä jompi kumpi huutaa ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Välillä menee kyllä kuukausia ilman mitään riitaa ja välillä riidellään joka viikko.

Minä annan palautetta siitä, mitä voisi tehdä toisin. Toinen ei kestä mitään palautetta.

Voisiko syy olla joku sairaus?

Missä sairaudessa ei kestä mitään palautetta?

Vierailija
17/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei teillä ole yhteistä kotia jos on puoliso rinnalla? Miksi huutaa? Yleensähän huutaminen alkaa kun ei mene muuten sanoma läpi. Mikä ärsyttää puolisoasi niin että huutaa?

Vierailija
18/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sana ei tehoa, niin sitten ehkä nyrkki.

Vierailija
19/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että my way or highway.

Aika paljon ollutkin highwaylla, ei vaan ota opiksi.

Koti on minun, ja täällä minua ei moukuteta.

Siltikin aina vinkuu, kun pitää lähteä pois. Olisi ihmisiksi, niin ei tarvisi lähteä muualle.

Vierailija
20/89 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin esimerkiksi siitä, että minun kotiini kun tulee vieraita (hänen sukulaisia), niin olis ihan asiallista kysyä minulta, että sopiiko tulla tänne. No hän ei ole kysynyt minulta, vaan niitä on pölähdellyt paikalle silloin, kun sukulaisille sopii.

Ongelma ei ole huutaminen vaan kotiisi omin luvin ilmaantuvat sukulaiset. Sanot niille ja ukollesi että saa tulla erikseen kysymällä silloin kun myös sinulle sopii. Ihme ongelma ;D