Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli perua miehen matka ja lähteä reissuun yksi lasten kanssa

Vierailija
24.06.2019 |

Eli tilanne tämä, olin varannut ja maksanut meidän perheen yhteisen lomareissun, joka on nyt viikonloppuna. Oltiin sovittu miehen kanssa että hän siirtää minulle oman osuutensa matkasta ym kuluista viime perjantaina kun hänellä on palkka päivä.
Minä siis hoidan meillä vuokran ja laskujen maksut ym ja mies siirtää tietyn osan palkastaan aina minun tilille. Tähän asti on toiminut hyvin, mutta nyt kun kävin vilkaisemassa pankkitilin saldoa, yllätys oli aika suuri. Summa ei todellakaan täsmännyt sitä mitä olisi pitänyt.
Soitin miehelleni töihin ja kysyin, että onko hän muistanut siirtää tililleni rahaa. Vastasi, että kyllä hän perjantaina siirsi 150e! Siis tuo ei kata edes hänen vuokra osuuttaan. En saanut ensin sanaa suustani, kun en ollut varma laskeeko mieheni leikkiä, mutta ei, hän oli tosissaan. Ilmoitin, että jos torstai-iltaan mennessä ole sovittua summaa tilillä, lähden yksin lasten kanssa ja hän saa pakata kimpsunsa ja kampsunsa sillä aikaa ja etsiä toisen asunnon.
Kiehun raivosta, tätä reissua on odotettu erittäin paljon ja nyt tuo samperin ukko tekee näin. Hän oli kuulemma luullut siirtäneensä jo tämän summan ja laittanut tämän 150e extraa. Sitten kun kysyin voiko hän nyt siirtää niin sanoi että oli ostanut autoon sitä ja tätä ja sitten oli ostanut itselleen tuota ja tätä. Oli kuulemma ihmetellyt tilinsä saldoa, mutta ei ollut älynnyt että ei ole siirtänyt minulle rahaa. Minun siivellä hän ei reissuun lähde. Onneksi minulla on sentään sen verran matkakassaa, että voin lähteä yksin lasten kanssa. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa, ottaisitteko miehen siipeilemään lomalle mukaan vai jättäisittekö rannalle ruikuttamaan?
Pahoittelut sekavasta tekstistä ja kirjoitusvirheistä. Olen niin raivona etten edes jaksa välittää kirjoitusvirheistä.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi naiset ottavat puolisokseen näitä miesvauvoja, ap tehnyt omansa kanssa vielä neljä lasta??!! Ja jälkikäteen itketään kuinka ihan kaiken joutuu itse tekemään, mies ei tee mitään. Kuka niitä luuserimiehiä pakottaa naimaan, saati passaamaan lasten lisäksi? Ehkä vilkaisu peiliin auttaisi selvittämään ongelmien lähteen?

Jos ois olemassa "kunnollisia" miehiä, niin ei tarviis tyytyä luuserimiehiin. En oo vaan vielä yhtään ei-miesvauvaa tavannu. Aina jotkin perusasiat ei oo hallussa.

Vierailija
102/104 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeasti noin tarkka kun kyseessä on lasten isä?? Ymmärtäisin jos ei olisi lasten isästä kysymys mutta.. Meillä reissut maksaa se kumman tilillä nyt sillä hetkellä on enemmän rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites matka meni ap?

Vierailija
104/104 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeasti noin tarkka kun kyseessä on lasten isä?? Ymmärtäisin jos ei olisi lasten isästä kysymys mutta.. Meillä reissut maksaa se kumman tilillä nyt sillä hetkellä on enemmän rahaa.

Onnistuu, jos molemmilla on samanlainen rahankäyttö. Ei onnistu suhteessa, jossa toinen humputtaa kaikki rahansa ja siirtyy sitten puolison lompakolle. Ei voi tuhlata ja olettaa, että toinen maksaa kaikki laskut.