Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan vauvaperheensä hylänneen miehen kanssa?

Vierailija
24.06.2019 |

Eli siis miehen, joka on jättänyt vaimonsa/avovaimonsa ja vauvansa/pienen lapsensa? Ja syynä ei ole ollut mikään kenenkään osapuolen alkoholismi tai väkivalta. Mies siis käytännössä hylännyt perheensä, jossa on pieni lapsi, koska ei ole kestänyt pikkulapsiarkea tai "rakkaus on kadonnut parisuhteesta vauva-aikana" eli mies ei ole kestänyt vauva-arkea. Miehen, joka ei ole mikään kaksikymppinen vaan ihan aikuinen ja koulutettu ihminen eli periaatteessa fiksu ja kypsä, mutta silti häipynyt ja hylännyt vaimonsa/avovaimonsa selviämään yksin rankasta pikkulapsiarjesta.

Alkaisitko seurustelemaan tällaisen miehen kanssa? Kun miehen erosta on melko vähän aikaa eli pari kuukautta - pari vuotta.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, eikä pidä sinun tai kenenkään muunkaan! Mies ei ota mitään vastuuta, kuka sellaista miestä tarvii?

Ap tässä. En ole ottamassa tuollaista miestä, olen perheellinen nainen joka ei etsi mitään seuraa. Ihan muusta syystä mietin tätä kysymystä nyt.

Ap

Vierailija
82/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään hyväksyttävää syytä sille että mies rikkoo pikkulapsiaikana perheensä. Paitsi tietenkin tuo että vaimo olisi alkoholisti tai nisti tms.

Se, että mies ei koskaan halunnut lasta ja toivoo joka päivä, ettei lasta olisi.

Eli että se lapsen äiti huijasi ja salaa jätti pillerit pois? Vai millaista tilannetta oikein tarkoitat?

Niin, että lapsen äiti huijasi, tai että ehkäisy petti eikä nainen suostunutkaan aborttiin. Aika mahdoton on muodostaa perhettä tilanteessa, jossa isä on sitä mieltä, ettei lapsen olisi koskaan pitänyt syntyä.

Tääkään ei kuitenkaan selitä sitä, että uus nainen on jo valmiina, mies häipyy sanomatta mitään ja näkee jo olemassa olevia lapsiaan joka toinen viikonloppu, ellei tule jotain muuta ja peruu nekin tapaamiset.

Okei? En puhu sinun panokaveristasi tai kenestäkään tietystä ihmisestä. Vastasn vain kysymykseen.

Kyllä aikuisen ihmisen pitää kantaa vastuu jos hänelle syntyy lapsi. Vaikka hän ei olisi ikinä lasta toivonut. Lapsen äitiä saa vihata, mutta lastaan ei saa hylätä. Vaikka äiti olisi kuinka mätä, lapsensa hylkäävä ihminen on vielä huonompi. Lapsiparka kun saa vanhemmikseen surkeimmat mahdolliset ihmiset.

Te idiootit, jotka panette mielisairaita ja sitoutumishaluisia naisia. Käyttäkää kumia. Mielisairaat ja sitoumishaluiset naiset saattavat saada päähänsä valehdella ehkäisystä.

Ja te idiootit, jotka valitatte kun nainen ei vahingon sattuessa teekään aborttia. Se on todennäköisempää kuin se, että nainen tekisi abortin. Eli käyttäkää kumia. Jos siitä huolimatta saatte lapsen, olette itse ottaneet sen riskin. Se ei ole vain naisen syy se on teidän oman riskinottonne tulos. Eikä varsinkaan lapsen syy.

Olikohan tällä tiedolla mitään vaikutusta siihen miten idiootit jatkossa toimivat? Ei varmasti. Toivottavasti edes vähän useampi mies ottaa vastuun raskaudenehkäisystä jos ei halua isäksi. Jos sen vastuun ehkäisystä jättää yksin naisen harteille niin sitten pitää elää lopputuloksen kanssa.

HUOMATKAA TÄMÄ VELAMIEHET Kondomit ovat hyviä, vasektomia (ja mahd. siittiöiden pakastaminen) paras ja halpa.

-eri

Eli sinusta on lapsen kehitykselle hyväksi, että hänen elämässään on vanhempi, joka ei haluaisi häntä olevan olemassa, ja joka olisi paljon mieluummin jäänyt lapsettomaksi? Kai ymmärrät, ettei tällaista tunnetta voi muuttaa, ja ettei se jää lapselta huomaamatta?

Vasektomiaa ei muuten Suomessa voi saada, ellei ole jo kolmikymppinen.

Ei ole mikään pakko harrastaa seksiä. Jos ei ole valmis vauva-arkeen niin kannattaa pitää ne housut jalassa.

Voitko vastata kysymykseen: onko lapsen kehitykselle hyväksi, että hänen elämässään on vanhempi, joka ei haluaisi häntä olevan olemassa, ja joka olisi paljon mieluummin jäänyt lapsettomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alkaisin. Olen vapaaehtoisesti lapseton. Minulta puuttuu tietynlainen empatiakyky (onneksi ja valitetttavasti) Pystyn jopa ymmärtämään miehen ratkaisua jollain tasolla. Emmehän tiedä halusiko hän todella perhe-elämää itse, vai suostuiko tai avautuiko tilanteeseen vaimon painostuksesta, kuten valitettavan usein tapahtuu.

Minäkin olen vela, mutta en huolisi miehiä jotka eivät huolehdi lapsistaan. Vaimoista ja avokeista voi erota tietenkin, mutta lapsista pitää huolehtia. Ihme luusereita jotka tekevät jopa lapsia toisen mieliksi, eikö omaa tahtoa, mielipidettä ja päätöksenteko kykyä ole. Tuommoiset painostamis höpinät ovat todella säälittäviä, aina on valinta ja voi lähteä sekä huolehtia itse ehkäisystä.

Vierailija
84/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä eläimiin sekaantuisin? Ei tuollainen mikään mies ole, vaan joku selkärangaton nilviäinen.

Vierailija
85/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alkaisin. Olen vapaaehtoisesti lapseton. Minulta puuttuu tietynlainen empatiakyky (onneksi ja valitetttavasti) Pystyn jopa ymmärtämään miehen ratkaisua jollain tasolla. Emmehän tiedä halusiko hän todella perhe-elämää itse, vai suostuiko tai avautuiko tilanteeseen vaimon painostuksesta, kuten valitettavan usein tapahtuu.

Minäkin olen vela, mutta en huolisi miehiä jotka eivät huolehdi lapsistaan. Vaimoista ja avokeista voi erota tietenkin, mutta lapsista pitää huolehtia. Ihme luusereita jotka tekevät jopa lapsia toisen mieliksi, eikö omaa tahtoa, mielipidettä ja päätöksenteko kykyä ole. Tuommoiset painostamis höpinät ovat todella säälittäviä, aina on valinta ja voi lähteä sekä huolehtia itse ehkäisystä.

Minä olen vela, ja kirjoitin aikaisemmin, että tällainen olisi ainoa lapsia hankkinut, jonka kanssa voisin seurustella. Minusta on ihan ymmärrettävää, että joku ei kestä lapsiperhe-elämää ja haluaa siitä pois. Enhän itsekään kestäisi, joten miksi tuomitsisin jonkun samasta teosta? Ei lapsellekaan ole hyväksi olla tuollaisen vanhemman kanssa.

Vierailija
86/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on tätä sorttia. Kolmas uusperhe jo kierroksessa, aina edellisen jättänyt lennosta. Joka kerta nämä naiset ovat ihan kauhian rakastuneita vaikka tietävät historiansa (pieni paikka), hohhoijaa...

Vierailija
87/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Läheisiä ihmisiä ei hylätä, tai jos hylätään niin ei seurustella minun kanssani.  Koskaan en aloita seurustelua miehen kanssa jolla on pitkän suhteen erosta aikaa alle 1.5v. 

Eri asia on, mikäli mies hoitaa/maksaa lasta 50/50, ja kaikki lapsen saamat tuet menevät puoliksi.

Ai niin joo, en seurustelisi ikinä miehen kanssa jolla on alle teini-ikäisiä lapsia.

Eli en.

Vierailija
88/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko naivi, tyhmä, idiootti vai kaikkea tuota?

Tottakaaaaaai vika on vaimonsa....Hei kamoon.Ota järki käteen.Mulk* mikä mulk*

Vierailija
89/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin miehen paluupostissa takaisin vaimonsa ja lapsensa luo. Jos se ei onnistu, niin vanhempiensa luo kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
90/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään hyväksyttävää syytä sille että mies rikkoo pikkulapsiaikana perheensä. Paitsi tietenkin tuo että vaimo olisi alkoholisti tai nisti tms.

Se, että mies ei koskaan halunnut lasta ja toivoo joka päivä, ettei lasta olisi.

Ja se laps vaan putkahti jostain ilman että miehellä oli mitään osuutta asiaan?

Ehkäisy voi pettää, ja sen jälkeen miehellä ei tosiaan ole enää mitään sanomista asiaan.

Haluaisitko sinä lapsellesi läsnäolevan isän, joka on koko sydämestään sitä mieltä, että lasta ei pitäisi olla olemasta? Niinpä.

Tunnen kaksi miestä jotka vahingon sattuessa ovat sanoneet etteivät lasta halua.

Kumpikin rakastaa lastaan syvästi eikä ikinä siitä luopuisi. Ovat joka päiväisessä elämässä mukana.

Joten miestä joka ei kykene luomaan omaan lapsessaan rakkaussidettä pitäisin tunneköyhänä ja kylmänä. Osaisiko se minuakaan aidosti rakastaa? Tuskin, en ainakaan lähtisi omia tunteita sellaisen kanssa laittamaan peliin.

Vierailija
91/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Muttei aina voi tietää, mitä kaikkea taustalla on. Ainoastaan parisuhteen osapuolet tietävät suhteen todelliset ongelmat. En silti lähtisi ottamaan riskiä ja alkaisi seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa. Eri asia, jos hän näkee lapsiaan säännöllisesti ja on niille läheinen hyvä vanhempi.

Vierailija
92/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs hyvä ystävä, joka jätti vaimonsa pikkulapsiaikaan. Mitä sitä suhdetta sivusta seurasin, niin ymmärrän miksi teki niin. Nainen oli todella tasapainoton sekopää ja miehen oli pakko pelastaa itsensä. Lasta tapaa mahdollisimman paljon.

Vierailija
93/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies selittäisi sinulle eronsa syyksi, että avovaimo vauvan synnyttyä nalkutti niin paljon että parisuhde oli todella ahdistava ja miehen oli siksi pakko ottaa ero?

Tekosyy. Laiskan äijän mielestä naisen puhe on aina nalkutusta. Faktahan on, että miehet ne vasta marisevatkin.

Vierailija
94/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin jos ei ole mitään viikko-viikko systeemiä tai vastaavaa. Kerran kuussa viikonlopuksi tuleva lapsi ok. Yh iskä ehdottomasti turn off.

Vierailija
95/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkaisi seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on lapsi toisen kanssa. Jos lapsia tehdään niin se on sitten mietitty niin tarkkaan ettei sitä eroa ole tulossa ainakaan kun lapsi on pieni.

Vierailija
96/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis kaksi kuukautta sitten lähtenyt perheestä, johon on syntynyt vauva? No enpä usko, että alkaisin seurustella, ihan siitä syystä että todennäköisesti hän palaa perheensä luo.

Jos kyseessä olisi ero muutaman vuoden takaa, voisin kyllä harkita. En silti muuttaisi yhteen, koska en jaksaisi mitään vuoroviikkolasta kodissani. Erillisissä asunnoissa asuen ja vuoroviikkosuhteessa voisin hyvinkin elää. Itse en lapsista välitä enkä niitä itselleni halua.

Vierailija
97/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Kun etsin parisuhdetta aikoinaan, niin en kelpuuttanut edes kunnollisia yh-isejä. Minulla ei itselläni ollut silloin lapsia.

Vierailija
98/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Kuvottavaa.

Vierailija
99/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eräs hyvä ystävä, joka jätti vaimonsa pikkulapsiaikaan. Mitä sitä suhdetta sivusta seurasin, niin ymmärrän miksi teki niin. Nainen oli todella tasapainoton sekopää ja miehen oli pakko pelastaa itsensä. Lasta tapaa mahdollisimman paljon.

Kaikki naiset ovat tasapainottomia sekopäitä synnytyksen jälkeen. Sitä ne hormonit tekevät. Tarkoitus on suojata vauvaa ja olemaan raskautumatta uudelleen.

Vierailija
100/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Yleensä nää jotka ei kestä lapsiperhearkea on sellasia jotka ei kestä sitä että lapsi onkin nyt kaiken keskipiste ja kukaan ei muista häntä. Säälittävä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä