Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko seurustelemaan vauvaperheensä hylänneen miehen kanssa?

Vierailija
24.06.2019 |

Eli siis miehen, joka on jättänyt vaimonsa/avovaimonsa ja vauvansa/pienen lapsensa? Ja syynä ei ole ollut mikään kenenkään osapuolen alkoholismi tai väkivalta. Mies siis käytännössä hylännyt perheensä, jossa on pieni lapsi, koska ei ole kestänyt pikkulapsiarkea tai "rakkaus on kadonnut parisuhteesta vauva-aikana" eli mies ei ole kestänyt vauva-arkea. Miehen, joka ei ole mikään kaksikymppinen vaan ihan aikuinen ja koulutettu ihminen eli periaatteessa fiksu ja kypsä, mutta silti häipynyt ja hylännyt vaimonsa/avovaimonsa selviämään yksin rankasta pikkulapsiarjesta.

Alkaisitko seurustelemaan tällaisen miehen kanssa? Kun miehen erosta on melko vähän aikaa eli pari kuukautta - pari vuotta.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan alkaisi! Miksi kerjätä itselleen ongelmia kelpuuttamalla häiriintyneen yksilön kun ihan normaalejakin miehiä on saatavilla!?

Vierailija
122/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en missään nimessä ottaisi. Joku täällä jankutti, että entä jos ei ole halunnut sitä lasta eikä kykene tuntemaan sitä kohtaan mitään. Mutta en minä halua sellaista kumppania, joka ei tunne omaa jälkeläistään kohtaan mitään, oli lähtökohdat ihan mitkä tahansa. Ei se ole minun tyyppiseni ihminen silloin.

Tämä on aivan toinen asia. Totta kai jokainen seurustelee sellaisen kanssa, joka vastaa omaa tyyppiä. Mutta kun tässä ketjussa on väitetty, että perheestä ei saa lähteä missään tilanteessa. Seksistä pitää rankaista lapsiperhe-elämälle, lapsen edusta viis.

Kukas sen muka kieltää ja mitenköhän tämä lähteminen konkreettisesti estetään? Kyllä tässä taitaa kuitenkin olla kyse siitä, etteivät kaikki vaan pidä tai arvosta ihmisiä jotka toimivat tietyllä tavalla. Mutta kun pitäisi saada dumpata vaimot ja vauvat miten huvittaa, eikä kenelläkään saisi olla siihen edes mielipidettä. Ei se taida ihan niinkään mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ottaisi kumppania joka on eronnut lapsen saankin jälkeen. Kai se järkikin sanoo että silloin pysytään yhdessä. Ja jos ei pysy yhdessä niin silloin se ihminen ei tule koskaan olemaankaan yksiavioinen. Kiertäkää kaukaa! Toki muutama poikkeus (lesket jne)

Vierailija
124/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ottaisi kumppania joka on eronnut lapsen saankin jälkeen. Kai se järkikin sanoo että silloin pysytään yhdessä. Ja jos ei pysy yhdessä niin silloin se ihminen ei tule koskaan olemaankaan yksiavioinen. Kiertäkää kaukaa! Toki muutama poikkeus (lesket jne)

No jos nainen on esim yh niin se on ymmärrettävää. Voi olla vahinkoraskaus vaikka festareilta yms. Mutta pidän tuollaisia "miehiä" ällöttävinä jotka jättää pienen lapsen ja äidin oman onnensa nojaan, ei vastuuta ei selkärankaa. Hyi että.

Vierailija
125/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsensa hylkäävä mies on alinta pohjasakkaa, enkä seurustele sellaisen kanssa.

Että mieluumin raiskaajan tai sarjamurhaajan kanssa?

Siellä pohjasakassa nämä mainitutkin lilluvat.

Vierailija
126/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Törmäsin deittaillessa tällaiseen tapaukseen. Pari oli naimisissa ja molemmat lapset suunniteltuja ja toivottuja. Kakkosen raskausaikana mies ilmeisesti kyllästyi, seksiä oli liian vähän ja vaimolla vaikea synnytys. Muutti pois ja jätti ex-vaimon yksinhuoltajaksi. Elää sinkkuelämää, on siivonnut someistaan kaikki lasten kuvat pois. Taustalla ei mitään muuta kuin kyllästyminen... Ei vaan voi käsittää. Kuvittelisi että etenkin pieni poika kaipaa isäänsä ja kuka voi vaan hylätä omat lapset jotta saa bilettää ja matkustella. Ikää +35v..

Vierailija
127/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alkaisin. Olen vapaaehtoisesti lapseton. Minulta puuttuu tietynlainen empatiakyky (onneksi ja valitetttavasti) Pystyn jopa ymmärtämään miehen ratkaisua jollain tasolla. Emmehän tiedä halusiko hän todella perhe-elämää itse, vai suostuiko tai avautuiko tilanteeseen vaimon painostuksesta, kuten valitettavan usein tapahtuu.

Minäkin olen vela, mutta en huolisi miehiä jotka eivät huolehdi lapsistaan. Vaimoista ja avokeista voi erota tietenkin, mutta lapsista pitää huolehtia. Ihme luusereita jotka tekevät jopa lapsia toisen mieliksi, eikö omaa tahtoa, mielipidettä ja päätöksenteko kykyä ole. Tuommoiset painostamis höpinät ovat todella säälittäviä, aina on valinta ja voi lähteä sekä huolehtia itse ehkäisystä.

Minä olen vela, ja kirjoitin aikaisemmin, että tällainen olisi ainoa lapsia hankkinut, jonka kanssa voisin seurustella. Minusta on ihan ymmärrettävää, että joku ei kestä lapsiperhe-elämää ja haluaa siitä pois. Enhän itsekään kestäisi, joten miksi tuomitsisin jonkun samasta teosta? Ei lapsellekaan ole hyväksi olla tuollaisen vanhemman kanssa.

Jos sinulla olisi lapsi josta et huolehdi ja pakenisit kun et kestänyt olisit samalla viivalla vastaavan tempun tehneen miehen kanssa. Lapsettoman ei tarvitse kestää sellaista mitä ei edes ole ja me jotka sitä lasta ei haluta niin silloin asiat hoidetaan niin ettei sitä velvollisuutta tule. Aikuisuuteen kuuluu vastuu. Minusta ei ole mitään ymmärrettävää, että lapsi siitetään ja sitten itketään kun ei ole kivaa ja nostetaan kytkintä. Ja pahimmillaan syytellään vielä toista osapuolta.

Vierailija
128/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saiko kysymys innostuksensa samasta jutusta minkä itse luin, mutta siitä ainakin tuli ihan sama kysymys mieleen. Oli nuori äiti, kolme lasta ja mies vain yhtäkkiä häipyi kolmannen raskauden aikana ja vaihtoi toiseen naiseen. Raskaus tai vauva eivät kiinnostaneet synnytyksen jälkee kään. Vanhempia lapsia isä otti joskus viikonloppuisin, mutta sekään ei ollut koskaan varmaa.

Kuka haluaa tuollaisen miehen ja tuollaisessa tilanteessa? Joo-o, varmaan on kerrottu, että entinen vaimo on hullu ja valittava eukko eikä seksiäkään ole, sehän nyt on itsestäänselvää. Mies kuitenkin meni naimisiin ja teki kolme lasta sen hullun akan kanssa. Ei pitäis uskoa mitään, mitä lapsensa hylännyt ukko yrittää selitellä! Jos se voi jättää lapsensa eikä ole pätkääkään kiinnostunut omasta vauvastaan, niin se voi jättää uudenkin naisen just silloin kun vähiten odottais.

Yks tuttu pariskunta erosi raskausaikana. Miestä ei lapsi kiinnostanut, koska hän ei ole siihen mitään tunnesidettä pystynyt rakentamaan. Haloo! Se on aikuisen tehtävä pitää yhteyttä ja rakentaa tunneside, ei pienen vauvan tai jo isomman lapsen.

Tuossa tapauksessa taisi olla vielä se mies joka sen kolmannen lapsen halusi, mikä tekee tilanteesta vielä erikoisemman.

Ihmettelen kyllä sitä uutta naistakin ihan todella. Minkälainen nainen lähtee tuollaiseen mukaan ja näin edesauttaa perheen rikkoutumista. Mitä ylipäätään kukaan voi nähdä miehessä joka on valmis rikkomaan perheensä tilanteessa missä on kaksi lasta ja vaimo raskaana.

Vierailija
129/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte minkä takia ero on tullut? Kannattaa pitää mielessä että siihen eroon liittyy se toinenkin osapuoli ja syyt eroon voi olla ihan mitä tahansa

Vierailija
130/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte minkä takia ero on tullut? Kannattaa pitää mielessä että siihen eroon liittyy se toinenkin osapuoli ja syyt eroon voi olla ihan mitä tahansa

Ihan sama miksi on eronnut. Lasten hylkääminen kertoo tarpeeksi.

Vierailija
131/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
132/147 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies selittäisi sinulle eronsa syyksi, että avovaimo vauvan synnyttyä nalkutti niin paljon että parisuhde oli todella ahdistava ja miehen oli siksi pakko ottaa ero?

Näin pienen lapsen isänä on pakko kysyä, että miten äidistä eroaminen liittyy lapsen hylkäämiseen? Eiväthän ne ole ollenkaan sama asia.

Vierailija
133/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään hyväksyttävää syytä sille että mies rikkoo pikkulapsiaikana perheensä. Paitsi tietenkin tuo että vaimo olisi alkoholisti tai nisti tms.

Se, että mies ei koskaan halunnut lasta ja toivoo joka päivä, ettei lasta olisi.

Eli että se lapsen äiti huijasi ja salaa jätti pillerit pois? Vai millaista tilannetta oikein tarkoitat?

Niin, että lapsen äiti huijasi, tai että ehkäisy petti eikä nainen suostunutkaan aborttiin. Aika mahdoton on muodostaa perhettä tilanteessa, jossa isä on sitä mieltä, ettei lapsen olisi koskaan pitänyt syntyä.

Tääkään ei kuitenkaan selitä sitä, että uus nainen on jo valmiina, mies häipyy sanomatta mitään ja näkee jo olemassa olevia lapsiaan joka toinen viikonloppu, ellei tule jotain muuta ja peruu nekin tapaamiset.

Okei? En puhu sinun panokaveristasi tai kenestäkään tietystä ihmisestä. Vastasn vain kysymykseen.

Kyllä aikuisen ihmisen pitää kantaa vastuu jos hänelle syntyy lapsi. Vaikka hän ei olisi ikinä lasta toivonut. Lapsen äitiä saa vihata, mutta lastaan ei saa hylätä. Vaikka äiti olisi kuinka mätä, lapsensa hylkäävä ihminen on vielä huonompi. Lapsiparka kun saa vanhemmikseen surkeimmat mahdolliset ihmiset.

Te idiootit, jotka panette mielisairaita ja sitoutumishaluisia naisia. Käyttäkää kumia. Mielisairaat ja sitoumishaluiset naiset saattavat saada päähänsä valehdella ehkäisystä.

Ja te idiootit, jotka valitatte kun nainen ei vahingon sattuessa teekään aborttia. Se on todennäköisempää kuin se, että nainen tekisi abortin. Eli käyttäkää kumia. Jos siitä huolimatta saatte lapsen, olette itse ottaneet sen riskin. Se ei ole vain naisen syy se on teidän oman riskinottonne tulos. Eikä varsinkaan lapsen syy.

Olikohan tällä tiedolla mitään vaikutusta siihen miten idiootit jatkossa toimivat? Ei varmasti. Toivottavasti edes vähän useampi mies ottaa vastuun raskaudenehkäisystä jos ei halua isäksi. Jos sen vastuun ehkäisystä jättää yksin naisen harteille niin sitten pitää elää lopputuloksen kanssa.

HUOMATKAA TÄMÄ VELAMIEHET Kondomit ovat hyviä, vasektomia (ja mahd. siittiöiden pakastaminen) paras ja halpa.

-eri

Ihan ohiksena, mutta itse olen sanonut etukäteen jokaiselle seksikumppanilleni, että jos ehkäisy pettää ja tulen raskaaksi niin en tee aborttia. Silti jokainen heistä on halunnut seksiä. 

Miehet eivät yleensä usko mitä naiset sanovat, siksi haluavat seksiä tuossakin tilanteessa. Samasta syystä avioero tulee yleensä miehelle yllätyksenä, vaikka nainen on jo parikin vuotta erosta puhunut.

Vierailija
134/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tasapainoinen ja koulutettu, hyvässä ammatissa oleva yh. Olen nykyisin uudessa parisuhteessa ja mieheni ei käsitä miksi minut ja lapseni hylättiin. Mitään suurempia ongelmia ei ollut mutta lasten isä lähti pikkulapsiaikana työkaverin matkaan. Muutti pois toiseen kaupunkiin. Että kyllä näitä tapahtuu. Ei muuta selitystä kuin että rakkaus loppui.

Vierailija
135/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on 5 lapsen äiti, nuorin vasta 8kk ja niin vaan häneltäkin mies lähti aivan yllättäen. Surullista.

Vierailija
136/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta näitä juttuja. Eli jos nainen jättää salaa pillerit pois yms, niin mitäs läksit?

Eli jos ens kerralla vetäsen salaa kumin pois ja heitän siemenet sisään, niin voivoi, mitäs aloit, oisit pitäny housut jalassa...

Vierailija
137/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta näitä juttuja. Eli jos nainen jättää salaa pillerit pois yms, niin mitäs läksit?

Eli jos ens kerralla vetäsen salaa kumin pois ja heitän siemenet sisään, niin voivoi, mitäs aloit, oisit pitäny housut jalassa...

Mun täytyy naisena sanoa, etten ikinä, ikinä luottaisi ehkäisyä vain toisen varaan. Pysyy mysteerinä, miksi miehet edelleen tekevät niin.

Vierailija
138/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkaisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa.

Nuorena minua yritti iskeä ihan tosissaan työkaveri, jolla oli vauva ja pari isompaa lasta (kaikki alle kouluikäisiä).

Sinkkuna olisi ollut ihan ok tapaus, mutta ei tuommoisessa tilanteessa.

Mies tajusi itsekin kun muistin häntä vaimon ja lasten olemassaolosta. Sanoi, että tarvitsi sen muistutuksen. Kiitti myöhemmin.

Vierailija
139/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska taidat olla vielä teini, niin tässä seksivalistusta sinulle.

Mikään ehkäisy ei ole 100% luotettava.

Pillerit, kondomi, kierukka, mikä vaan ehkäisy voi pettää vaikka sitä käytettäisiin oikein ja tunnollisesti.

Vierailija
140/147 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eräs hyvä ystävä, joka jätti vaimonsa pikkulapsiaikaan. Mitä sitä suhdetta sivusta seurasin, niin ymmärrän miksi teki niin. Nainen oli todella tasapainoton sekopää ja miehen oli pakko pelastaa itsensä. Lasta tapaa mahdollisimman paljon.

Kaikki naiset ovat tasapainottomia sekopäitä synnytyksen jälkeen. Sitä ne hormonit tekevät. Tarkoitus on suojata vauvaa ja olemaan raskautumatta uudelleen.

Tämä nainen oli sitä jo ennen lapsen syntymää, kun he seurustelivat. Käytös meni jo todella rankan henkisen väkivallan puolelle. Mies oli eron jälkeen todella rikki. Ei todellakaan heru sympatiaa tuolle exälleen.

Taisit löytää ihan oikean narskun. Onnea.

Niillä tuppaa eksät olemaan hulluja ja tasapainottomia.

Kohta olet itsekin hullu ja tasapainoton eksä, ja miehellä ihana uusi täydellinen nainen kainalossa.

Oikeasti kannattaa juosta, jos uusi rakas haukkuu eksäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi