Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entisen säädön välttely työpaikalla

Vierailija
24.06.2019 |

Tilanne; oli säätöä erään ”herrasmiehen” kanssa. Tapailua, suhteilua, vaiheilua, miksi sitä nyt haluaa nimittää. Väitti että olen jotenkin erityinen ja että meillä olisi jotain erityistä ja tuntui että olikin, mutta tietäähän sen mitä kliseitä nämä lauseet on. Tätä säätöä kesti noin kahdeksan kuukautta tai ylikin. Lopulta kaikki päättyi, mukana oli miehellä muitakin virityksiä, asiat jäi puhumatta, mies vain viestitteli ettei pysty mihinkään ja se tavallinen tarina, eikä mitään selityksiä päälle, kasvotusten ei ehtinyt mukamas asiaa selvittää. Asiat minun puolelta nyt näennäisesti hänen suuntaansa muka hyvin, en anna hänelle sitä iloa että näkisi että sattuu. Ensin kyllä annoin tulla mitä ajattelin.

Nyt on tilanne se että hän tulee työpaikalleni työasioissa kuluvalla viikolla. Minulla olisi ehkä mahdollisuus välttää kohtaaminen. Olisiko parasta mennä toiseen työpisteeseen / etätoimistolle / minne vaan työpäiväksi? Sillä pelkään että pahoitan mieleni koska kyseessä on sellainen ns ”mukava seuramies” ja oloni on nyt semi-ok asian suhteen. En halua riskeerata että hän tai joku muu kuvittelee/näkee mitään. Ja haluan vain jatkaa matkaani. Mitä tekisitte minuna?

Eikä mitään kuittailua miksi läksit. Mies piiritti ehkä puoli vuotta ennen tätä. Olisi pitänyt kieltäytyä kunniasta silti, tiedän kyllä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi paikalla.

Vierailija
2/3 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla minäkään jos mitenkään pystyn välttämään. En haluaisi antaa vaikutelmaa fiiliksistäni ollenkaan, haluaisin vaan poistaa itseni mistään yhtälöstä, kun mies oli muka sitä mieltä että entiseen tapaan pidetään vielä yhteyksiä, eipä ole juuri mitään kuulunut kun en ole itse yhteillyt omasta aloitteesta, ja halusi pitää minut edelleen lähellä ja kaikkea sanomaansa on tarkoittanut. Tuo taisi olla täyttä soopaa enkä halua siksi joutua tilanteeseen jossa hän näkee miltä minusta tuntuu. Jos hän haluaa nähdä hän saa itse luvan nähdä vaivaa, mitä hän tuskin tulee tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään olisi paikalla. Tuollaiset tekstarilla suhteen epämääräisesti päättäjät ja ämpyilijät ansaitsevat vain menon raketilla kuuhun ilman paluuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän