Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lasten lähivanhempana: 11-vuotias on yhä unessa kello 13.30

Vierailija
23.06.2019 |

Eikö nyt sen vertaa voi lasten eteen tehdä, että katsoo, etteivät valvo liian myöhään, tai toissaalta repiä ylös esim. kymmeneltä? Ihan ihmeellistä välinpitämättömyyttä taas.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täysin kelvoton isäksi, mutta ei edes itse tajua sitä. Hänen syynsä, jos lapsi ei opi yhteiskunnan rytmiin ja pärjää.

Ap

Vierailija
2/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lomalla ei saisi nukkua pitkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täysin kelvoton isäksi, mutta ei edes itse tajua sitä. Hänen syynsä, jos lapsi ei opi yhteiskunnan rytmiin ja pärjää.

Ap

Missä lapsen äiti on, eikö hän voi auttaa?

Vierailija
4/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lomalla ei saisi nukkua pitkään?

Lapsen ei ole tervettä nukkua puoli kahteen.

Ap

Vierailija
5/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä lapsen äiti on, eikö hän voi auttaa?

Tässä näin, mutta asun eri osoitteessa.

Ap

Vierailija
6/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset saa kesälomalla valvoa vähän pidempään ja nukkua niin pitkään kuin huvittaa. Mitäs se haittaa. Kyllä kouluarkena ehtii ryymeissä elellä.

Valvomiseen on se sääntö, että kun työhön nousevat lähtee nukkumaan, niin muut myös hiljenee. Lukea saa tai katsella telkkua tai nettiä. Iltaisin ei sillokn kuljeskella ulkona. Aamuisin herätän vain, jos on joku meno.n

Vierailija
7/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin nukkuu. :/

Ap

Vierailija
8/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset saa kesälomalla valvoa vähän pidempään ja nukkua niin pitkään kuin huvittaa. Mitäs se haittaa. Kyllä kouluarkena ehtii ryymeissä elellä.

Valvomiseen on se sääntö, että kun työhön nousevat lähtee nukkumaan, niin muut myös hiljenee. Lukea saa tai katsella telkkua tai nettiä. Iltaisin ei sillokn kuljeskella ulkona. Aamuisin herätän vain, jos on joku meno.n

Hyvä kasvattaja ei opeta lapsia lorvimaan.

Ap

Vierailija
9/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusvkl, varmaan univelkaa. Meilläki meni 12-vuotiaalla puoli yhteen, sitten herätin.

Vierailija
10/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten olisi pitänyt herätä ennen 10? Eikö nukkuminen ole kasvavalle lapselle tärkeämpää kuin se milloin se tapahtuu?

En saa millään kiinni ajatuksestasi aloituksen suhteen.

Vierailija
11/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää, äitihullu.

Vierailija
12/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit tarvitsevat enemmän unta. Itsekin saatoin tuossa iässä nukkua iltapäivään ja olen ihan hyvin sopeutunut yhteiskunnan rytmiin. 

Ihan turhaan yrität katkerana kaivaa jotain haukuttavaa eksästäsi.

Vierailija
13/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ihmetellä miksi erositte.

Vierailija
14/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin saa lomalla valvoa ja nukkua pidempään mutta ei sentään iltapäivään, tuossa menee helposti päivärytmi sekaisin.

Lapset olivat siskoni luona viikonlopun ja siellä oli valvottu aamukuuteen, siinä en näe mitään tolkkua, lapset kuitenkin vasta 10 v. molemmin puolin.

Vierailija
15/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menee päivärytmi sekaisin ja antaa oikeutuksen lapselle olla yhteiskunnallinen nolla.

Ap

Vierailija
16/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menee päivärytmi sekaisin ja antaa oikeutuksen lapselle olla yhteiskunnallinen nolla.

Ap

Siis sitten aikuisena. On myös signaali siitä, että vanhempi ei välitä lapsestaan.

Ap

Vierailija
17/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa lapsuutta kun mietin, niin sain/olisin saanut nukkua lomalla niin pitkään kun halusin, paitsi jos oli jotain tärkeää menoa. Alle 13-vuotiaana ei kerennyt nukkua myöhään kun piti lähteä kavereiden kanssa puuhaamaan ulos jo aamulla 7-8 aikoihin. Teini-ikäisenä rytmi muuttui toisinpäin, olin myöhään ulkona kavereiden kanssa ja nukuin pitkään. Eikö se mene lähes kaikilla näin? Olen syntynyt 90-luvun alkupuolella.

Vierailija
18/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi välittää lapsestaan, niin katsoo, että tällä on terve päivärytmi, mutta eihän täälläkään ole paikalla ketään, joka oaisi tai eds välittäisi kasvattaa lapsiaan.

Ap

Vierailija
19/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoida lapsesi itse jos ei miehen panos kelpaa. Mutta ei, siihen sä olet ihan liian laiska. Nalkuttaa milloin kenestäkin tällä palstalla, siihen sinusta on.

Vierailija
20/72 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. 11-vuotias ei ole teini edes. Tutkimusten mukaan säännöllinen vuorokausirytmi on yllättävän tärkeä. Tunninkin heitolla on fysiologisia seurauksia. Esim. aineenvaihduntaan, mikä voi johtaa lihomiseen. Ei pieni juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän