Päädyin tapailemaan miestä, joka oli pudottanut reippaasti rimaa löytääkseen seuraa
Itsetuntoni on laskenut huomattavasti tämän seurauksena. En haluaisi kokea olevani toiselle vain joku paremman puutteessa, ei minulla niin rautainen itsetunto ole, päinvastoin. Aina kun kyseenalaistan miehen tunteet minua kohtaan hän väittää muka niin paljon tykkäävänsä minusta, mutta kaikki hänen käytöksensä viittaavat siihen, etten ole hänelle juuri sitä mitä hän oikeasti haluaisi. Sanoihan hän itse, että joutui pudottamaan vaatimuksiaan, kun huomasi, ettei seuraa niin helposti löydykään.
En vaan tiedä, kannattaako tätä jatkaa. Tykkään miehestä, mutta en vaan halua tuntea tällaista huonommuutta. Ei se kai olisi liikaa vaadittu, että tuntisimme toisiamme kohtaan samoin.
Onko tällaista suhdetta järkeä jatkaa?
En tiedä oliko tarkoituksesi vastata ap:n aloitukseen vai kommentoida yleisesti, mutta ap:n tapauksessa tämä A-B -hienosäätö ei ilmeisesti ole toiminut. Mies on todennut sen ääneenkin, ja aloittajan mukaan osoittaa sen toistuvasti käytöksellään. Eli ilmeisesti mies ei ole sopeutunut siihen, että on joutunut muuttamaan kriteerejä. Sellainenhan varmasti näkyy suhteessa. -eri