Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin tapailemaan miestä, joka oli pudottanut reippaasti rimaa löytääkseen seuraa

Vierailija
23.06.2019 |

Itsetuntoni on laskenut huomattavasti tämän seurauksena. En haluaisi kokea olevani toiselle vain joku paremman puutteessa, ei minulla niin rautainen itsetunto ole, päinvastoin. Aina kun kyseenalaistan miehen tunteet minua kohtaan hän väittää muka niin paljon tykkäävänsä minusta, mutta kaikki hänen käytöksensä viittaavat siihen, etten ole hänelle juuri sitä mitä hän oikeasti haluaisi. Sanoihan hän itse, että joutui pudottamaan vaatimuksiaan, kun huomasi, ettei seuraa niin helposti löydykään.

En vaan tiedä, kannattaako tätä jatkaa. Tykkään miehestä, mutta en vaan halua tuntea tällaista huonommuutta. Ei se kai olisi liikaa vaadittu, että tuntisimme toisiamme kohtaan samoin.

Onko tällaista suhdetta järkeä jatkaa?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin vastauksen: ei kannata jatkaa. 

Vierailija
2/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat miehelle. Ensin ei kelpaa tasokkaille naisille ja sitten kun laskee rimaa, niin alempitasoiset naiset antaa lemput. Seuraus se, ettei mies saa ketään.

Vierailija
4/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat miehelle. Ensin ei kelpaa tasokkaille naisille ja sitten kun laskee rimaa, niin alempitasoiset naiset antaa lemput. Seuraus se, ettei mies saa ketään.

No voi voi. Haluaisitko itse olla kumppanillesi se "alempitasoinen kun ei saanut tasokasta" vai?

Vierailija
5/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi se on kuitenkin niin vaikeaa olla jatkamatta? Minä kun en missään tapauksessa vain tyytynyt häneen.

ap

Vierailija
6/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mitä? Please kerro miten ja missä vaiheessa tapailua mies kertoi että on laskenut rimaa?

Vierailija
7/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Myös "alempitasoinen" nainen saa toivoa ja odottaa hyvää kohtelua. Ap antoi ymmärtää, että mies kohtelee häntä huonosti. 

"Laskin rimaa ja nyt tyydyn sinuun" - tuon kertominen toiselle ei ole hyvää käytöstä myöskään. 

Vierailija
8/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Miksi se on kuitenkin niin vaikeaa olla jatkamatta? Minä kun en missään tapauksessa vain tyytynyt häneen.

ap

Selkäytimessäsi tiedät että tasosi on miestä alempana etkä saisi vastaavaa jos tämä ei hetkellisesti laskisi rimaansa.

Vierailija
9/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin turnoffeja. Sama kun Tinderissä tulee yhtäkkiä hiljaisuus (joku kiinnostavampi kierroksessa) kunnes taas muina miehinä palataan asiaan. Juna menee tosi nopeesti, miehet ei aina tajua sitä

Vierailija
10/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Haluaisitko itse olla kumppanillesi se "alempitasoinen kun ei saanut tasokasta" vai?

Tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Naiset tunnistavat tasoajattelun jo paljon aiemmin kuin miehet. Mies on vain tehnyt virheen, jota nainen ei koskaa tee, että on mennyt horisemaan jotain ääneen. Tason hakeminenhan on vain päästä realistiselle kohdalle niin miehen kuin naisen kohdalta. Aika törkeää, jos nainen tuossa vaiheessa jättää miehen.

Vierailija
11/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kertominen sinulle on oikeasti henkistä väkivaltaa. Lopettaisin suhteen itse ihan jo sen vuoksi. Lisäksi asia vaivaisi minua aina vuosienkin päästä.

Olen kokenut nuorena hiukan samantyyppisen seurustelun ja vaikka menimme naimisiin asti ja olin itse aina onnellinen, lopulta mies alkoi pettää...

Helpompi sinun on nyt erota. Usko itseesi. Älä tee virheitä joita itse tein. Olet arvokas ja hyvä ihminen ja nainen. Tsemppiä!

Vierailija
12/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies on laskenut rimaa? Vertaatko itseäsi hänen exiinsä?

Vierailija
13/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Selkäytimessäsi tiedät että tasosi on miestä alempana etkä saisi vastaavaa jos tämä ei hetkellisesti laskisi rimaansa.

Vai olisiko pikemminkin niin, että ap virheellisesti näkee miehen itseään parempana? 

Henkisesti väkivaltaiset ihmiset käyttävät tuollaisia alistamiskikkoja ("Laskin rimaa ja tyydyin sinuun") saadakseen toisesta yliotteen. Itsevarmuudesta, röyhkeydestä ja välinpitämättömyydestä voi tulla vaikutelma, että kyseessä on hyvinkin tasokas ihminen, vaikka ei oikeasti välttämättä ole. 

Vierailija
14/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että mies on laskenut rimaa? Vertaatko itseäsi hänen exiinsä?

Tuskin sillä mitään tasokkaampaa exää on, jos kerran on joutunut laskemaan rimaa. Mikäli tasokkaampia on saanut (,ellei jokin ole olenaisesti hänen "tasossaan" muuttunut esim. vamma tai työttömyys) tuskin rimaa olsisi laskenut

Vierailija
15/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vai olisiko pikemminkin niin, että ap virheellisesti näkee miehen itseään parempana? 

Henkisesti väkivaltaiset ihmiset käyttävät tuollaisia alistamiskikkoja ("Laskin rimaa ja tyydyin sinuun") saadakseen toisesta yliotteen. Itsevarmuudesta, röyhkeydestä ja välinpitämättömyydestä voi tulla vaikutelma, että kyseessä on hyvinkin tasokas ihminen, vaikka ei oikeasti välttämättä ole. 

Paljon mahdollista tämäkin. Narsisti/sosiopaatti on taitava muovaamaan toisen havaitsemaa todellisuutta.

Jokatapauksessa jos suhteessa tuntuu pahalta niin en ymmärrä miksi roikkua siinä.

Vierailija
16/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan vakiovastaus miehille on aina "laske rimaa". Nyt sitten kun mies laskee rimaa, ei sekään kelpaa.

Taas nähtiin se, miten paljon painoarvoa naisten antamille neuvoille kannattaa antaa.

Vierailija
17/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyseinen mies ei vaikuta erityisen älykkäältä tai sosiaalisilta taidoiltaan taitavalta. Älykästä olisi ollut jättää kertomatta tuo riman alentaminen koska on itsestään selvää että se loukkaa nykyistä kumppania. Vaikuttaa että mies on sosiaalisilta taidoiltaan lapsen tasolla ja aiheuttaa ihan itse oman jätetyksi tulemisensa.

Vierailija
18/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tekee noin

Vierailija
19/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan vakiovastaus miehille on aina "laske rimaa". Nyt sitten kun mies laskee rimaa, ei sekään kelpaa.

Taas nähtiin se, miten paljon painoarvoa naisten antamille neuvoille kannattaa antaa.

No sitä rimaa ei pidä laskea siten, että kokee tyytyvänsä johonkuhun paremman puutteessa, vaan niin että aidosti kokee sen toisen olevan ihan yhtä hyvä kuin se mitä piti aiemmin parempana. Vai itsekö tosiaan haluaisit olla joku johon tyydytään kunnes löytyy parempi? (tämän toisen silmissä parempi, ei välttämättä kaikkien muiden)

Vierailija
20/141 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Parisuhteessa pitäisi tuntea itsensä rakastetuksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä