En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.
Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?
Kommentit (122)
Jos haluat saunaan, menet uikkareissa. Jos et halua saunaan, et mene ollenkaan.Mikä tässä on nyt niin mutkikasta?
Jos haluat saunaan, menet uikkareissa. Jos et halua saunaan, et mene ollenkaan.Mikä tässä on nyt niin mutkikasta?
Mitä ihmettä te kuvittelette siellä kimppasaunassa tapahtuvan?! Minä olen aina käynyt niissä vain saunomassa, ei ole kiinnostusta tuijotella pilluja ja palleja. Aikuiset ihmiset.
Virallisesti "vain saunotaan", mutta epävirallisesti "nautitaan myös näkymistä täysin rinnoin".
Aikuiset fiksut ihmiset ymmärtää, ettei kaikki halua syystä tai toisesta sekasaunaan tai jos tulee sinne pyyhkeessä niin sekin on ok. Itse olen saanut moitteet kanssasaunojalta, kun naisten saunavuorolla laitoin bikinit uimaan mentäessä. Miehet kuitenkin katteli viereiseltä terassilta.
Kimppasauna on ihan ok mutta meillä kyseinen toimenpide tehdään aina uikkarit päällä sillä kaikki alastomana menee jo liian pitkälle.
En ole koskaan kimppasaunonut, ei todellakaan vedätä mennä tirkisteltäväksi. Kaveri- ja opuskeluporukalla on onnistunut ihan mainiosti naisten ja miesten erilliset saunavuorot.
Jos alastomuus on jollekin luonnollista ja ok, niin hänelle on kai yhtä ok, että on kimppasaunassa yksin alasti muiden ollessa uikkareissa? Mikä ihmeen pakko kaikkien olla alasti, eikö jokainen päätä itse, miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää pippelit näkemättä. Itse menisin katsomaan.
Ei niissä roikkuvissa pi(i)p peleissä ole mitään nähtävää :D Erikoisesti miehet aina kuvittelee että se on naisille joku ihana lahja heiltä jos vähän pipulia vilauttaa...
Tämä on niin totta, naisia ei vois vähempää kiinnostaa tuntemattomien misten sukupuolielimet, mutta jostain syystä miesten on vaikea tajuta tätä. Moni tuntuu ajattelevan, että naiset nauttii ”pippeleiden” näkemisestä yhtä paljon kuin suurin osa heteromiehistä nauttii naisten alastonkuvista (ja siksi pommittaa dick picejä), mutta asiahan ei näin ole. Miehet, vaikka se oma muna onkin niin kallisarvoinen asia, niin naisia kiinnostaa nähdä se yhtä paljon kuin peräpukamanne. Eli ei yhtään.
No ei se ihan noinkaan mene. Ei minuakaan tuntemattoman tyypin kuvat innosta, mutta opiskeluaikoinani vilkaisin kyllä aina tuttujen miesten jalkoväliin sekasaunassa. Ihan vain vertailumielessä😊 ja myönnän muutamasta kiihottuneenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.
Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.
Sama juttu. En ole estoinen vaan ihan kokeilunhaluinen vaikka en halua mennä kaikki leikkausarvet näytillä uppo-oudon porukan kanssa saunaan. Ne ei oo yhtään nättiä katsottavaa. Varsinkaan se kylkiluusta vatsan yli lantioon menevä, joka tuli kolarista.
Vierailija kirjoitti:
Ja aivan varmasti jokainen mies arvioi jokaisen naisen joka saunaan tulee. Turha väittää muuta.
Ja aivan varmasti jokainen nainen arvioi jokaisen miehen joka saunaan tulee. Turha väittää muuta.
Näin muuten tapahtuu myös kadulla, vaikka kaikilla olisi talvitakki päällä.
"Kiitos, mutta en välitä kimppasaunomisesta. Menkää te muut vain. Minä voin saunoa vaikka sitten lopuksi erikseen, kun muut ovat jo lopetelleet."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.
Tuo nyt vähän on, että haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille... Kiva tieytysti, jos seurasi ymmärsi valintasi. - Muia kuienkin yleisemmin kakkua ei voi samanaikaisesti sekä syödä että säästää.
"haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille"? Eipä selvemmin voi sanoa että menee itse sekasaunaan kyyläämään muiden vartaloita. Ap:n huoli lienee enemmän siinä että kieltäytymällä jättäytyy pois porukasta, ei siitä että jää tis*, per* ja kyr* näkemättä. Kuinkahan montaa naista oikeasti kiinnostaa kaveriporukan miesten katselu alastomana. Itseä ei ainakaan.
Minä saunon aina yksin. Ei ole kukaan vielä hernettä nokkaan vetänyt.
Miehenä menisin muuten mielelläni tiirailemaan tissejä ja peppuja, mutta kun mulla tahtoo ottaa eteen niin helposti, että voisi tulla aika kiusallista.
No ei se ihan noinkaan mene. Ei minuakaan tuntemattoman tyypin kuvat innosta, mutta opiskeluaikoinani vilkaisin kyllä aina tuttujen miesten jalkoväliin sekasaunassa. Ihan vain vertailumielessä😊 ja myönnän muutamasta kiihottuneenikin.
Wtf, no et säkään kyllä ihan tavallisimmasta päästä ole. Kukaan täysjärkinen ei vertaile kaverien varustuksen kokoa, täysin moukkamaista hommaa. Meillä kyllä opiskeluajan sekasaunoista pari läheistä miespuolista kaveria kertoi jälkikäteen kuinka epämiellyttävää/tungettelevaa oli kun yksi porukan naispuolisista "huomaamattomasti" vilkuili jalkoväliin. Ei ollut mikään positiivinen kokemus se.
Duunporukassa aina mennään kimppasaunaan eikä kellään mitään vaatteita ole.
Älä sitten myöskään pillitä kun et pääse saunan jälkeiseen ryhmåseksiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Wtf, no et säkään kyllä ihan tavallisimmasta päästä ole. Kukaan täysjärkinen ei vertaile kaverien varustuksen kokoa, täysin moukkamaista hommaa. Meillä kyllä opiskeluajan sekasaunoista pari läheistä miespuolista kaveria kertoi jälkikäteen kuinka epämiellyttävää/tungettelevaa oli kun yksi porukan naispuolisista "huomaamattomasti" vilkuili jalkoväliin. Ei ollut mikään positiivinen kokemus se.
Aika neitimäiset puheet näillä ”miehillä.”
Vierailija kirjoitti:
Duunporukassa aina mennään kimppasaunaan eikä kellään mitään vaatteita ole.
Älä sitten myöskään pillitä kun et pääse saunan jälkeiseen ryhmåseksiin mukaan.
Meillä firman sekasauna päättyy huppelissa saunaklonkun pelaamiseen. Uusin työntekijä saa/joutuu ekana klonkuksi lauteiden alle.
Itse katselen sekasaunassa innolla miesten kaluja, osalla selvästi meinaa stondaa.
Miehen kaverilla ihan hervottoman iso lerssi joka kiihottaa. Hk sininen levossa, muttei ihan yhtä paksu.