En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.
Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?
Kommentit (122)
Niinno ei kai siinä, otat isomman korin kaljaa vaan mukaan ja juttelet muiden puhdistautumiskieltäytyjien kanssa parvella tai erillisessä tilassa sillävälin kun muut saunoo.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta mietin, että mitäs jos haluat kuitenkin saunoa, mutta et sekasaunassa? Menetkö sitten lopuksi, kun on jo yö ja kiuas on sammunut?
En menisi kimppasaunaan. Kyllä siellä vaan toisia kyylätään. Enemmän tai vähemmän. Ei kiinnosta tuollainen itsensäpaljastelu jollekin naapurin Penalle. Ja itsekkään en niitä ryttypalleja halua nähdä.
No itse menin uimapuvussa saunaan. Ei kai kukaan sua alasti sinne voi pakottaa eikä pakko ole yhdessä saunoa jos ei halua.
Et mene piste. Jos tuntee olonsa epämukavaksi, on ihan sama vaikka olisi photoshopatun mallin vartalo, kyse on psyykkisestä asiasta ja jokaisella on oikeus omaan vartaloonsa ja sen näyttämiseen tai näyttämättömyyteen.
Joskus on vain mentävä epämukavuusalueelle.
Minua kiihottaa tilanteet, joissa avokkini nakuilee vieraiden miesten kanssa. Avokki tämän tietää ja sekasaunoo alasti myös ilman minua. Tapahtui pitkän kaavan mukaan viimeksi juhannuspäivänä mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.
Tuo nyt vähän on, että haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille... Kiva tieytysti, jos seurasi ymmärsi valintasi. - Muia kuienkin yleisemmin kakkua ei voi samanaikaisesti sekä syödä että säästää.
Mitä helevetin herkkuja? Mikä sun mielestäsi on se sekasaunomisen idea sitten oikeasti, mukaviaton alasti hilluminen jotta saat materiaalia omiin sessioihisi?
Tämä(kin) sauna sijainnee porvoossa, mutta kerronpa silti sekasaunomista hysteerisesti pelkääville trolleille, että ei, kenenkään ei ole pakko mennä saunaan. Ihan samalla tavalla kuin kenenkään ei ole pakko mennä vaikkapa huviveneilemään, ei ole pakko käyttää keltaisia housuja, eikä ole pakko ottaa koiraa.
Noin.
Me kaveriporukalla sekasaunojat oikeasti kunnioitamme toisten päätösiä, oletamme automaattisesti että uusi ihminen ei varmaankaan halua saunoa sekaporukassa, ja jos joku alkaa seukkaamaan tällaisen henkilön kanssa jota sekasaunominen epäilyttää ja ahdistaa, niin luultavasti tämä kaveimmekin jää itse myös pois, ja saunoo sitten siinä jossain välissä sen siippansa kanssa. Meillä on myös ollut nainen mukana, joka on halunnut sekasaunaan tula, mutta niin että muuta ovat ilman vaatteita ja hän pyyhkeen kanssa. Se oli jo vähän hassua, mutta käytyään kerran noin, ja huomattuaan että me vain istumme lauteilla ja saunomme ja puhelemme, tuli hän ensimmäisen vilvoittelutauon jälkeen itsekin ilman sitä pyyhettä. Eli kyllä, saunaseuralla on väliä. Kukaan ei myöskään peseydy toisten edessä, vaan jokainen pesee itsensä sitten jossain välissä yksin saunassa ollessaan. Suihujakin yleensä on vain yksi, jos on suihkua ollenkaan, ja tilassa jossa saunan puolella pestään myös, tulee helposti liian kuuma pestä jos muut istuvat lauteilla löylyä heitellen.
No menitkö saunaan AP? Jos menit, niin osallistuiko kaikki saunojat "junaan"?
Olin juuri itse kimppasaunassa, en tiennytkään asian liittyvään seksiin....
Tyrant kirjoitti:
Taisitte olla vesilinjalla? Kyllähän jos kuppia otetaan ja kimppasaunaan mennään, niin väistämättä yksi asia johtaa toiseen...
Kyllä vahvasti vaikuttaa siltä, että sekasaunojilla on enemmän ongelma se, että joku ei halua tulla heidän kanssaan saunaan...
"estoisuus" "joskus pitää tulla epämukavuusalueelle"
Miksi?
Ja kyllä se on niin, että naiset saunoo, miehet tiirailevat tissit ym. Ja kyllä se sellaisen hymähdyksen irrottaa jonkun naisen väite, että "ei ne miehet siellä katso" Kyllä ne katsoo :D :D ja tarkkaan...ja nauravat vielä naisten tyhmyydelle....
Tyrant kirjoitti:
Jaa, no uutisia sinulle, kyllä se liittyy. Ihan niillä kaksikymppisillä kuin seksittömästä suhteesta vuosia kärsineillä kuusikymppisilläkin, ja kaikilla siitä välistä. Eikä tässä nyt puhuta mistään pikkulapsiperheen perhesaunomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vain mentävä epämukavuusalueelle.
Esimerkiksi keuhkotähystys syövän poissulkemiseksi on sellainen tilanne. Kimppasauna vapaa-ajalla vieraassa porukassa ei ole.
Älä mene. Helppo ratkaisu. Uskomatonta, että tarvitsee vauvapalstalta kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä(kin) sauna sijainnee porvoossa, mutta kerronpa silti sekasaunomista hysteerisesti pelkääville trolleille, että ei, kenenkään ei ole pakko mennä saunaan. Ihan samalla tavalla kuin kenenkään ei ole pakko mennä vaikkapa huviveneilemään, ei ole pakko käyttää keltaisia housuja, eikä ole pakko ottaa koiraa.
Noin.
Me kaveriporukalla sekasaunojat oikeasti kunnioitamme toisten päätösiä, oletamme automaattisesti että uusi ihminen ei varmaankaan halua saunoa sekaporukassa, ja jos joku alkaa seukkaamaan tällaisen henkilön kanssa jota sekasaunominen epäilyttää ja ahdistaa, niin luultavasti tämä kaveimmekin jää itse myös pois, ja saunoo sitten siinä jossain välissä sen siippansa kanssa. Meillä on myös ollut nainen mukana, joka on halunnut sekasaunaan tula, mutta niin että muuta ovat ilman vaatteita ja hän pyyhkeen kanssa. Se oli jo vähän hassua, mutta käytyään kerran noin, ja huomattuaan että me vain istumme lauteilla ja saunomme ja puhelemme, tuli hän ensimmäisen vilvoittelutauon jälkeen itsekin ilman sitä pyyhettä. Eli kyllä, saunaseuralla on väliä. Kukaan ei myöskään peseydy toisten edessä, vaan jokainen pesee itsensä sitten jossain välissä yksin saunassa ollessaan. Suihujakin yleensä on vain yksi, jos on suihkua ollenkaan, ja tilassa jossa saunan puolella pestään myös, tulee helposti liian kuuma pestä jos muut istuvat lauteilla löylyä heitellen.
Miksi ette sitten voi peseytyä muiden nähden?😂
Ilmoittaisin vain etten halua tulla sekasaunaan, en halua saunoa vieraiden naistenkaan kanssa, mutta siksi en tuskin tuollaiseen reissuun lähtisikään. Mutta jos joku utelisi miksi en tule sekasaunomaan, niin sanoisin vain etten halua. Siinäpä sitten ihmetelkööt, jos ei tule mitään syytä mieleen miksi joku ei halua...avartaa maailman katsomustakin :)
Ja jos joku alkaisi vi**uilemaan, niin sanoisin etten tule, kun en halua nähdä juuri tätä kyseistä henkilöä alasti.
Ei todellakaan tarvi tehdä jotain sellaista mitä ei halua, vaikka kaikki muut tekisivätkin.
Mun täytyy nyt taas jälleen kerran ihmetellä tätä asiaa. Omassa kaveriporukassa yleensä kaikilla naisilla bikinit päällä. Äijät nyt on miten on, mutta nekin yleensä jossain uimahousuissa. Jos nakuna, ketään ei kiinnosta. Kukaan ei pakota saunaan eikä ketään kiinnosta tuleeko saunaan vai ei ja missä varustuksessa. Kukaan ei supata, jos joku ei tule saunaan. Kukaan ei myöskään oleta, että kimppasaunassa ollaan alasti. Mutta jos joku olisi, niin omapahan on asiansa.
Millaissa porukoissa oikein liikutte, kun saatte tästä ongelman aikaiseksi?
Niinpä mutta miehen penis on katsomisen arvoinen vain täydessä erektiossa. Onhan se muuten onnettoman näköinen ruttukasa tai pikkukikuli. Jotenkin hyvin huvittava ja pieni ilman erektiota.