Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.

Nakke
22.06.2019 |

Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi enkä mene. Yksin saunominen on minulle ylellisyyttä, josta en tingi. Nämä höpinät maailman luonnollisimmasta asiasta voi jättää omaan arvoonsa, etenkin silloin, kun ideaa yritetään puoliväkisin myydä.

Vierailija
22/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) älä mene saunaan B) ehdota naisten ja miesten saunaa C) mene saunaan uikkareissa tai pyyhe päällä D) sauno kun muut ovat lopettaneet

Meidän kaveripiirissä sekasaunotaan, mutta ei kukaan ajattele mitään erityistä, jos joku ei halua mukaan tai saunoo uikkareissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.

Tuo nyt vähän on, että haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille... Kiva tieytysti, jos seurasi ymmärsi valintasi. - Muia kuienkin yleisemmin kakkua ei voi samanaikaisesti sekä syödä että säästää.  

Mistä herkusta puhut? Eikös asian pitänyt olla niin, että alasti kimpassa saunomisessa ei ole mitään eroottista tai seksuaalista? No, kukaan ei tietty usko tuota, mutta niin sanotaan, jotta sinne saunaan alasti yhdessä päästäisiin. 

Vierailija
24/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että Suomessa kimppasaunomisen oletetaan olevan kaikille ok. Itse en menisi mistään hinnasta. En koe kieltäytymistä myöskään mitenkään vaivaannuttavana. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee ja toisten tulee sitä kunnioittaa.

Mä en kyllä tiedä, missä oletetaan, kun se on täällä kuitenkin aika harvinaista.

Vierailija
25/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen sekasaunoihin aina mielelläni, koska haluan nähdä vieraiden naisten alapäitä sekä rintoja.

Niin, tai menisit, jos sua sellaisiin kutsuttaisiin.

Vierailija
26/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos. Kun uimahallin saunaankin meno ventovieraiden kanssa ahdistaa, vaikka ovatkin samaa sukupuolta. Ei sekasaunoja mulle vaikka kaikilla olisi uikkarit päällä.

Vierailija
27/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ollut samassa tilanteessa. Tein niin että jätin bikinin alaosan päällä ja mulla oli pyyhe koko ajan käden ulottuvilla niin että kun lähdin uimaan tai muuten saunasta ulos pidin pyyhettä rintojen edessä. Vähän nuijaa kun muille tilanne oli näköjään ihan ok. Mutten kehdannut ainoana jättää saunaa kokonaan väliinkään.

Tuo nyt vähän on, että haluan herkkuja mutta en halua jakaa niitä muille... Kiva tieytysti, jos seurasi ymmärsi valintasi. - Muia kuienkin yleisemmin kakkua ei voi samanaikaisesti sekä syödä että säästää.  

Mistä herkusta puhut? Eikös asian pitänyt olla niin, että alasti kimpassa saunomisessa ei ole mitään eroottista tai seksuaalista? No, kukaan ei tietty usko tuota, mutta niin sanotaan, jotta sinne saunaan alasti yhdessä päästäisiin. 

Valitettavasti voin kuvitella pienessä mielessäni tilanteen, jossa yksi eritavoin käyttäytyvä nainen (tai mies) joka haluaa käyttäytyä sekasaunassa eri tavoin kuin muut saattaa joutua muiden tai jonkun tai joidenkin ääliöiden maalitauluksi, josta ei seuranne mitään hyvää. Fiksussa porukassa jokainen osaa kunnioittaa muiden valintoja ja päätöksiä; vähemmän fiksusta löytyy heitä, jotka esimerkiksi muutaman saunaoluen jälkeen löytävät itsestään sen "moraalipoliisin" joka saattaa esimerkiksi yrittää riisua väkisin sekasaunassa "puolipukeisen" tai v-tuilla hänelle (/heille), joka poikkeava "yhteisistä säännöistä" - ymmärärämättä itse omaa typeryyttään.     

Vierailija
28/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.

Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.

Miten voit pitää itseäsi hyvinkin estottomana jos jo sekasauna ahdistaa? Mimmonenhan se estoinen ihminen sitten on? Ymmärräthän, ettet voi pitää itseäsi "hyvinkin estottomana" jos estosi estävät mailman luonnollisimman asian eli alastomuuden? Sillä et ole, ja se on ihan fine, mutta älä silti valehtele itsellesi.

En ole edellinen, mutta sinähän se ahdasmielinen olet, jos estottomuudelle on mielestäsi välttämätön kriteeri tykätä olla alasti vieraiden edessä.

Minäkään en ole edellinen, mutta onhan tuo nyt selvää estoisuutta, jos tässä maassa saunoessa alastomuuden näkeminen tai näyttäminen ahdistaa.

Vierailija
29/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.

Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.

Miten voit pitää itseäsi hyvinkin estottomana jos jo sekasauna ahdistaa? Mimmonenhan se estoinen ihminen sitten on? Ymmärräthän, ettet voi pitää itseäsi "hyvinkin estottomana" jos estosi estävät mailman luonnollisimman asian eli alastomuuden? Sillä et ole, ja se on ihan fine, mutta älä silti valehtele itsellesi.

En ole edellinen, mutta sinähän se ahdasmielinen olet, jos estottomuudelle on mielestäsi välttämätön kriteeri tykätä olla alasti vieraiden edessä.

Minäkään en ole edellinen, mutta onhan tuo nyt selvää estoisuutta, jos tässä maassa saunoessa alastomuuden näkeminen tai näyttäminen ahdistaa.

Jatkan tähän vielä, että eihän sinne saunaan tarvitse mennä, jos ei halua, mutta ei siitä myöskään pidä numeroa tehdä.

Vierailija
30/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkanne menee nyt juhannuskimppasaunaan ja sinä kuulut porukkaan.

Piste.

Vierailija
31/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sheivata karvat, ettei puoliso joudu noloon asemaan.

Vierailija
32/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukkanne menee nyt juhannuskimppasaunaan ja sinä kuulut porukkaan.

Piste.

Nämä "piste"-retoriikkaa käyttävät määräilijät keskustelupalstoilla ovat aina yhtä huvittavia (:

Vierailija
33/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miesseurue katsoisikin intiimejä paikkojasi, myös sinä voit tehdä samaa.

Vierailija
34/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perinne. Turha anal-ysoida pidemmälle.

Vierailija
35/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiihottuvat tilanteesta, jossa oma kulta nakuilee vieraiden miesten silmien alla.

Vierailija
36/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskallettava astua epämukavuusalueelle ja eiköhän se sauna lopulta ole mukavuusalue myös Ap:lle...

Vierailija
37/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisilla on oikeus laskea katseensa navan alle ja ihailla miesten herääviä komistuksia...!

Vierailija
38/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan varmasti jokainen mies arvioi jokaisen naisen joka saunaan tulee. Turha väittää muuta.

Vierailija
39/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naisilla on oikeus laskea katseensa navan alle ja ihailla miesten herääviä komistuksia...!

Eikös kyse ollutkaan saunomisesta? Minua ei ainakaan kiinnosta nähdä kenenkään heräävää komistusta.

Vierailija
40/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan varmasti jokainen mies arvioi jokaisen naisen joka saunaan tulee. Turha väittää muuta.

Miehenä voin paljastaa katseeni kohteet järjestyksineen. Teekkarikulttuuriin on onneksi kuuluneet kimppasaunat.

1. Alapää

2. Rinnat

3. Uudestaan alapää