Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.

Nakke
22.06.2019 |

Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huomannut että sekasaunaa alasti kannattaa yleensä 80% miehistä, 100% yleensä mielummin kun oma nainen ei ole mukana. Sitten sinkkunaiset tai muuten vain hyvin huomionhakuiset, tai iäkkäät naiset.

Fiksu ihminen osaa laskea nää faktat yhteen.

Sivistyneemmissä seurueissa on joko naisten ja miesten vuorot erikseen tai sitten pariskunnat / perheet omilla vuoroilla.

Itse en sekasaunaan alasti mene. En tykkää jos avomiehenikään menee ja olen sen hänelle kertonut. ylläolevista syistä. En kuitenkaan häntä ole vahtimassa enkä kieltämässä mutta en sitä arvostakkaan.

Aika tarkkoja prosentteja, tuo 100% on myös erittäin ehdoton luku. Voin kertoa prosenttilaskusi olevan pielessä, sillä minuun ei vaimoni mukana olo ei vaikuta asiaan pätkääkään. Menen ainoastaan saunomaan ja sillä ei ole merkitystä ketä siellä on ja mitä päällä tai ilman. Luulen, että monet ihmiset jotka tekevät näin luonnollisista asioista numeron, ovat itse lukossa olevia piilopervoja.

Vierailija
122/122 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunominen kovassa lärvässä on aina vähän kyseenalaista. Osa jätkistä kun heiluu ympäriinsä stondis päällä itse asiaa enää tajuamattakaan. Jos on naisia mukana niin osa miehestä siirtyy istumaan alemmille lauteille, että on herkut edessä kun kääntyvät katsomaan taakse. Sitten jos sattuu vaikka kumartumaan pestessä niin eikös sieltä heti parrua ole tarjolla takaapäin. Selän pesukin kääntyy rintojen ja haarovälin jynssäämiseksi sienellä. Känninen sekasaunonta kääntyy ryhmäseksiksi alta aikayksikön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla