Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua uuden miesystävän kaveriporukan kanssa saunaan.

Nakke
22.06.2019 |

Onko tuollainen aikuisten pariskuntien kimppasaunominen jotenkin hyvinkin yleistä?
Tultiin eilen mun miesystävän kaveripariskunnan kutsumana heidän mökille. Täällä on kolme muutakin pariskuntaa. Eilen suurin osa saunoi, mutta jotenkin kai ehkä erissä, en tiedä. Itse en saunonut, eikä kaksi muutakaan naista, kun oltiin kuitenkin vähän laittauduttu juhannusta varten kotona. Nyt saunaa on lämmitetty jo tovi ja tajusin saunomisjärjestelyistä puhuttaessa, että kimppasauna on suunnitteilla! En tunne täältä oikein kuin tuon mökin omistajapariskunnan ja miehen kanssa en ole päässyt nyt kahden kesken juttelemaan. Nolottaa kieltäytyä kimppasaunasta, mutta en haluaisi raskaus- ja hätäsektioarpea mennä tuonne esittelemään. Enkä koe muutenkaan alastomuutta vieraiden tai puolituttujen edessä luontevana. Hitto. Miten ei tällänen oo tullut ton miehenkään kanssa puheeksi ollenkaan!? Se on siis nähnyt kai alasti koko kaveriporukkansa naiset. Ja nyt tuntuu olettavan, että tää on mulle ihan fine... Mitä teen?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et mee tai meet pyyhe päällä, elä tee asiasta ongelmaa

Vierailija
42/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätät vain saunan väliin. Tuskin kukaan edes huomaa ettet ole siellä. Ei ne sekasaunat mitään pakollisia ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pippelit näkemättä. Itse menisin katsomaan.

Vierailija
44/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meinaako että bambu(mikälie)mökissä kukaan ei näe tikkuisia lankkuja kun teepaidan ottaa päältä pois?

Vierailija
45/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain ettet halua tulla. Ei todellakaan tarvi mennä jos siltä tuntuu, vain koska tuntee ryhmäpainetta osallistua. En itsekään menisi. Ilmottaisin eka miehelle etten ole tulossa ja sitten muille ja jos kyselisivät niin sanoisin joko etten tällä kertaa aio osallistua...siinähän sitten pohtivat että onko menkat vai mitkä tai sitten jos olisi teidossa että tästä on tulossa joka kertainen tapa samalla porukalla, niin sanoisin vain että olen liian ujo enkä halua tulla. Mutta en päästäisi omaa miestäni sekasaunaan kyllä muutenkaan, mutta oonkin tällainen tiukksi :D

Vierailija
46/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä roikkuvissa pi(i)p peleissä ole mitään nähtävää :D Erikoisesti miehet aina kuvittelee että se on naisille joku ihana lahja heiltä jos vähän pipulia vilauttaa...

Vierailija
47/122 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon aina yksin. Haluan olla yksin saunassa ja rentoudun niin.

Meillä kotona kaikki saunoo yksin.

Ollaankin outoja.

Älä sauno ollenkaan tai menet kun muut on saunoneet.

Vierailija
48/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saunonut kimppasaunoissa tai edes samaa sukupuolta olevien ystävien kanssa. Koskaan ei asia ole kenellekkään ollut ongelma. Mä en tajua mitä hauskaa on hikoilla persposket kiinni toisissaan ja kun osa haluaa lisää löylyä ja osalla on jo tukalaa.

Jos sä ap et halua saunaan, niin sanot vaan että nyt ei huvita.

Saunon harvoin ja mieluiten yksin tai korkeintaan oman miehen kanssa.

Vierailija
49/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt eilen enää kirjoittamaan, mutta muutaman vastauksen sain luettua ennenkuin sivut alkoi jumittaa.

Tilanne meni ihan hyvin, oltiin keittiössä, kun mies tuli mun taakse seisomaan ja otti halaukseen, kyseli, mistä keittiössä jutellaan. Mies kertoi, että kohta on sauna ja kysyi, mennäänkö kahdestaan vai porukassa ja sanoin, että kahdestaan.

Mentiinkin sitten ensin, eikä ollut edes tunnetta, että pitäisi hopusti saunoa. Sanoin saunassa miehelle, että en välitä kimppasaunoista. Niillä on kuulemma vähän sekalainen seurakunta: kaikki ei sauno kimpassa, suurin osa kyllä, osa alasti, osa pyyhkeissä, osa uikkareissa ja tilanteen mukaan. Nyt paikalle sattui vain kimppasaunovaa väkeä, mutta pyyhkeissä oli osa edellisenä iltana ollut, mieskin kuulemma, mutta en sitten tiedä. Yks paikalla olevista miehistä on kuulemma tuijottelija.

Toinenkin pariskunta saunoi kaksin meidän jälkeen, vaikka saunoivat kimpassa eilen. Sitten saunoi se kimppa ja myöhemmin yöllä vielä miehet keskenään.

Tuntuu ainakin nyt rennolta ja vaivattomalta kaveriporukalta, vaikka eilen jo mietin, että mitä tästä tulee. Ollaan oltu ton miehen kanssa yhdessä vasta syyskuulta ni suuri osa toistemme kavereista on vielä vieraita, vaikka olis ohimennen nähtykin ja siksikin tietysti vähän heräs jotain jännityksiä.

Ap

Vierailija
50/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua mitä hauskaa on hikoilla persposket kiinni toisissaan ja kun osa haluaa lisää löylyä ja osalla on jo tukalaa..

Kyse ei ole niinkään hauskuudesta, vaan äärimmäisen kiihottavasta jutusta nähdä tuttuja naisia intiimissä oloasussa.

M31

Vierailija
51/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärsinkö oikein, että miehesi sitten kuitenkin halusi ängetä sinne kimppasaunaan alastomien naisvartaloiden joukkoon?

Vierailija
52/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sittenkään nakke kirjoitti:

En päässyt eilen enää kirjoittamaan, mutta muutaman vastauksen sain luettua ennenkuin sivut alkoi jumittaa.

Tilanne meni ihan hyvin, oltiin keittiössä, kun mies tuli mun taakse seisomaan ja otti halaukseen, kyseli, mistä keittiössä jutellaan. Mies kertoi, että kohta on sauna ja kysyi, mennäänkö kahdestaan vai porukassa ja sanoin, että kahdestaan.

Mentiinkin sitten ensin, eikä ollut edes tunnetta, että pitäisi hopusti saunoa. Sanoin saunassa miehelle, että en välitä kimppasaunoista. Niillä on kuulemma vähän sekalainen seurakunta: kaikki ei sauno kimpassa, suurin osa kyllä, osa alasti, osa pyyhkeissä, osa uikkareissa ja tilanteen mukaan. Nyt paikalle sattui vain kimppasaunovaa väkeä, mutta pyyhkeissä oli osa edellisenä iltana ollut, mieskin kuulemma, mutta en sitten tiedä. Yks paikalla olevista miehistä on kuulemma tuijottelija.

Toinenkin pariskunta saunoi kaksin meidän jälkeen, vaikka saunoivat kimpassa eilen. Sitten saunoi se kimppa ja myöhemmin yöllä vielä miehet keskenään.

Tuntuu ainakin nyt rennolta ja vaivattomalta kaveriporukalta, vaikka eilen jo mietin, että mitä tästä tulee. Ollaan oltu ton miehen kanssa yhdessä vasta syyskuulta ni suuri osa toistemme kavereista on vielä vieraita, vaikka olis ohimennen nähtykin ja siksikin tietysti vähän heräs jotain jännityksiä.

Ap

Hienostihan tuo meni. Hyvä, että miehesi kunnioitti toivettasi ja sekin oli tietty sulle kiva, että toinenkin pariskunta saunoi kaksin, ettei sulle tullut fiilistä, että vain te jotenkin eristäydyitte tms. Nuo saunomistyylit on kaveriporukoissa niin omansa, ettei niihin ole tarvettakaan sopeutua siinä vaiheessa, kun ei kunnolla edes tunne k.o. ihmisiä. Eikä välttämättä koskaan.

Vierailija
53/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärtänyt oikein.

Eilen ei ollut kimppasaunassa, mut edellisenä iltana joo.

Tai miesten kesken saunoivat yöllä kyllä, mut sekasaunassa ei ollut eilen. Mutta olisi mennyt, jos minäkin olisin, kun kerta kysyi, että kahdestaan vai porukalla.

Ap

Vierailija
54/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet saunaan pyyhkeen kanssa ja loppujoukossa naisten kanssa päättymään. Tuskin miehesi on edes ajatellut, että olet noin estoinen, jos on aiemmin viettänyt aikaa toisenlaisen naisten kanssa.

Pidän itseäni hyvinkin estottomana, mutta mihinkään yhteissaunoihin en mene minäkään. Kuten tuossa edellä joku jo mainitsikin, niin myös minun suloni ovat vain oman mieheni katseille tarkoitettu.

Miten voit pitää itseäsi hyvinkin estottomana jos jo sekasauna ahdistaa? Mimmonenhan se estoinen ihminen sitten on? Ymmärräthän, ettet voi pitää itseäsi "hyvinkin estottomana" jos estosi estävät mailman luonnollisimman asian eli alastomuuden? Sillä et ole, ja se on ihan fine, mutta älä silti valehtele itsellesi.

Menepä jollekin ulkomaalaiselle ehdottamaan sekasaunaa. Eivät taatusti suostu. Kerran vein italialaisia naisia yleiselle saunavuorolle. He menivät vessaan vaihtamaan uimapuvut ja tulivat sieltä pyyhkeisiin kääriytyneinä saunaan. Uikkarit siis pyyhkeen alla. Ja ihan naistensauna oli.

Vierailija
55/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa pervoilua

Vierailija
56/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukkaan mahtuu aina ilonpilaaja?

Vierailija
57/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä roikkuvissa pi(i)p peleissä ole mitään nähtävää :D Erikoisesti miehet aina kuvittelee että se on naisille joku ihana lahja heiltä jos vähän pipulia vilauttaa...

Tämä on niin totta, naisia ei vois vähempää kiinnostaa tuntemattomien misten sukupuolielimet, mutta jostain syystä miesten on vaikea tajuta tätä. Moni tuntuu ajattelevan, että naiset nauttii ”pippeleiden” näkemisestä yhtä paljon kuin suurin osa heteromiehistä nauttii naisten alastonkuvista (ja siksi pommittaa dick picejä), mutta asiahan ei näin ole. Miehet, vaikka se oma muna onkin niin kallisarvoinen asia, niin naisia kiinnostaa nähdä se yhtä paljon kuin peräpukamanne. Eli ei yhtään.

Vierailija
58/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tää saunakulttuuri muutenkin, kun kaikki ei edes tykkää saunoa. Itse en sauno edes kotona, koska tulee huono olo siellä. En tajua miten joku olisi ilonpilaaja, outo tms jos ei halua sekasaunaan tai saunaan ylipäätään :D ne menee ketkä haluaa, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
59/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä opiskelu-, järjestö- ja harrastusporukoissa sekasaunominen on yleistä ja täysin normi. Minullekin sekasaunominen vieraampien ikäisteni kanssa on täysin normaalia enkä empisi.

Mutta: mieheni koki samalla tavalla järkyttävänä, kun ensi kerran kaverin mökille mentäessä ymmärsi, että oltiin menossa toisen pariskunnan kanssa yhtä aikaa saunaan. Hän kertoi tämän minulle ja menimmekin sitten pariskuntina erikseen. Minulle se oli oudompaa kuin sekasaunominen, mutta mukisematta toki suostuin.

Toivottavasti tekin selvisitte tästä ilman konfliktia!

Vierailija
60/122 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jätät vain saunan väliin. Tuskin kukaan edes huomaa ettet ole siellä. Ei ne sekasaunat mitään pakollisia ole. 

Eikä edes kovin yleistä, en ole ikinä moista puuhaa nähnyt vaikka kova saunoja olenkin.