Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli eilen lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (116)
Sama. En kiinnosta edes kilttimiehiä.
Ollessani vielä teini kaikki sanoivat, että pojat jahtaavat vielä sen ikäisinä sitä luokan yhtä ja kauneinta tyttöä mutta iän myötä aikuistuvat ja huomaavat ne toisetkin tytöt.
No ei sit vissiin mennytkään niin. Olen jo 25. Varmaan sama tilanne viidenkin vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat varmaan turhan ulkonäkökeskeiseltä.
Perustelisitko tätä? Miltä näyttää ihminen joka on "turhan ulkonäkökeskeinen"?
Vierailija kirjoitti:
Ollessani vielä teini kaikki sanoivat, että pojat jahtaavat vielä sen ikäisinä sitä luokan yhtä ja kauneinta tyttöä mutta iän myötä aikuistuvat ja huomaavat ne toisetkin tytöt.
No ei sit vissiin mennytkään niin. Olen jo 25. Varmaan sama tilanne viidenkin vuoden päästä.
Niin no minä (eli aloittaja) olen nyt sen 30 v ja tosiaan tilanne edelleen tämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no minä (eli aloittaja) olen nyt sen 30 v ja tosiaan tilanne edelleen tämä...
Näytit ehkä siltä, että olet varmasti vakaassa parisuhteessa?
(En tosin tiedä miltä sitten näyttäisit tai miltä näyttäisit jos olisit ’etsimässä vakaata parisuhdetta’ - yhden illan panojen etsijältä et ehkä haluakaan näyttää)
Tai sitten vaan ne kaikki ukot oli varattuja / etsimässä erilaista naista / toivoivat että olisit sinä mennyt juttelemaan ?
Miksi miesten pitäisi tehdä aloite?
Ja jännä että huomasit vain ne komeimmat miehet. Oletko varma ettet töninyt "hyypiöitä" pois kun hamuilit sitä investointipankkiiria?
Vierailija kirjoitti:
Ja jännä että huomasit vain ne komeimmat miehet. Oletko varma ettet töninyt "hyypiöitä" pois kun hamuilit sitä investointipankkiiria?
Aloitteen teko nyt vaan on homma joka kuuluu miehille, niin naisten ei tarvitse. T: feministit
Hirveetä ulinaa, se on ihan normaalia ettei ne hyvännäköiset kiinnostu, koska itse olet alemmalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mies on nössö eikä yhtään seksikäs jos se ei "ota" naista vaan makaa lahnana odottaen, että nainen on se aktiivinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Komeat=investointipankkiireita? Vähemmän komeat eivät voi olla investointipankkiireita? En edes usko että mitkään pankkiirit käyvät nuorisobaareissa. Ihan pöydässä tuli istuttua ja katseltua ohi käveleviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on nössö eikä yhtään seksikäs jos se ei "ota" naista vaan makaa lahnana odottaen, että nainen on se aktiivinen osapuoli.
Hyvin mahdollista. Sitten on harmillista ettei ap kelpaa niille komeille uroksille jotka hän huomasi.
Hymyile kutsuvasti myös sille pohjasakalle äläkä anna katseesi vain lipua heidän ohi.
Se on suurimmaksi osaksi omasta asenteesta kiinni.
Nuorempana kuljin naama mutrulla ja aina silloin tällöin joku pokaili. Nyt vähän vanhempana olen oppinut hyväksymään itseni, kääntänyt suuta ylöspäin ja ollut avoimella mielellä liikenteessä. Pokailijoita riittää baareissa ja myös normielämässä; kaduilla, kaupoissa, töissäkin.
En varmasti ole vanhentuessa ainakaan kaunistunut mutta asenteeni on muuttunut. Uskon että siinä on syy.
Olisitko vahingossa laittanut päällesi samanlaisen näymättömyysvittan kuin Harry Potter?=
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat=investointipankkiireita? Vähemmän komeat eivät voi olla investointipankkiireita? En edes usko että mitkään pankkiirit käyvät nuorisobaareissa. Ihan pöydässä tuli istuttua ja katseltua ohi käveleviä miehiä.
Vaatteet ja tyyli tekevät miehen.
Tunnen alle kolmekymppisiä lakimiehiä, miksi pankkiala olisi eri asia? Mahdoton ajatus että 25-vuotias olisi jo käynyt koulunsa? 18-vuotiaana lukiosta ja 23-vuotiaana KTM.
Kaikki eivät venytä opiskelujaan tyyliin 6 vuotta lukiossa, pari vuotta chillailua ja siitä ammattikorkeaan.
>istuu pöydässä paikallaan juoman kanssa
>valittaa kun miehet eivät lähesty
99% kerroista kun kysyt naiselta että saisiko tähän istua niin vastaus on negatiivinen tai saat jonkin selityksen.
Ei miehenä kiinnosta lähestyä pöydässä istuvaa naista kun oletusarvoisesti hän ei ole kiinnostunut.
En myöskään halua häiritä turhaa. Mene AP itse puhumaan ihmisille.
Olen kohta 50 ja niin näkymätön että usein ihmiset törmäävät minuun kun eivät huomaa. No, siihen olen jo tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi 30+ ja tylsä pukeutuminen?
Painoindeksi 22, pukeutuminen kieltämättä tylsää kun vertaa suurimpaan osaan baarin muista naisista (=tissitoppia ja minihametta). Itsellä baarissa joku juhlavampi t-paita ja tiukat mustat farkut.
Miehet eivät enää uskalla lähestyä naisia, kun toisaalta #metoo ja toisaalta kokemus siitä, että naisille kelpaa vain "pankkiirilääkäri".
Eli jos haluat saada miehen, niin tee itse ne aloitteet.