Perheellinen nainen, mitä miettisit jos joku nainen lähestyisi sua ja väittäisi seurustelevansa miehesi kanssa?!!
Siis kysyn että tekeekö jotkut tällaisia källejä kiusallaan vai onko "ei savua ilman tulta"?
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen iloinen tarinastasi "Karmakostonainen", ja varsinkin siitä, että saitte ongelmanne ratkaistua ja rakkaus voitti. Ymmärrän hyvin, että perheenisiä jahtaava väliintunkeutuja herättää negatiivisia tunteita. Silloin ei luonnollisesti tunnu yhtään pahalta, jos hän saa pienen näpäytyksen. Minustakin se on ihan oikein.
Kummallista miten paljon tuota vierasta naista on täällä puolustettu. Puolustatteko te kotiinne yöllä tunkeutuvaa murtovarastakin ja säälitte hänen tunteita, ettei hän vaan saa mitään traumaa murtokeikastaan? Niimpä niin, oudolta kuulostaa.
Ja että sitä väliintunkeutujaa olisi jotenkin vahingoitettu.Hänkö itse ei sitten vahingoittanut sitä perhettä, minkä yritti rikkoa?
Tottakai varattuun sekaantuminen on AINA moraaliton teko. Ei vielä ihastuminen, mutta aktiiviset teot suhteen virittelyn suuntaan. Ne on tietoisia valintoja. Siinä ei ole mitään puolustelemista.
Vähintäänkin varattuun sekaantujan pitää ymmärtää, että hän valitsee suhteen, johon kuuluu kolme ihmistä. Ja juuri se kolmas on usein arvaamaton tekijä, joka voi aikaansaada monenmoista. Siihen pitää varautua jos tuon valinnan tekee. Turha märistä jälkikäteen ja leikkiä herkkää.
Tsemppiä ap ja kaikkea hyvää elämäänne!
Puolustatteko te kotiinne yöllä tunkeutuvaa murtovarastakin ja säälitte hänen tunteita, ettei hän vaan saa mitään traumaa murtokeikastaan? Niimpä niin, oudolta kuulostaa.
Jos minun mieheni alkaa varastaa ja pantata minun omaisuuttani (yksin tai yhdessä jonkun toisen naisen kanssa), en todellakaan sääli hänen tunteitaan ja välitä vaikka saisi traumojakin. Lähdöt saisi mokoma huoraaja heti. Jos en tuntisi sitä naista, en välittäisi tutustuakaan. Häntä ei olisi minulle olemassa. Jos kostonhimo iskisi, huoraavalle miehelleni voisin jonkun pikku kepposen järjestää.Vaikka 40 vuotta pitäisi äijän jaksaa sua höylätä ja jos ressukalla ajatuksissakaan vilahtais koskaan kukaan muu, niin johan saisi kiukkuisen suomonsterin kimppuunsa hirmuisine kostoineen? Elätköhän ihan reaalimaailmassa?
Kuis sattuikin; 42 vuotta on ressukka jo jaksanut minua höylätä 😁 Mutta jos lähtis huoraamaan se olisi hänen päätöksensä. Hirmuisesti en kostaisi, mutta jonkun pikku kepposen voisin tehdä ihan tässä reaalimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittavatko nämä joku naiset...
a) hyvää hyvyyttään
b) epätoivoissaan, kun mies ei jätäkään vaimoaan
c) Alkushokissa, kun toiselle naiselle on vasta selvinnyt, että miehellä on toinenkin (tai ensimmäinen, tai viides.)
tai d) kostaakseen miehelle, joka ei jätä vaimoaan
d. kaiketi se yleisin syy
Kosto miehelle, joka ei jätä vaimoaan
Ja toiseksi, myös yritys saada miehen liitto rikotuksi, jolloin on toivoa, että vaimo jättäisi miehen ja toiselle naiselle avautuisi näin sauma saada mies omakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittavatko nämä joku naiset...
a) hyvää hyvyyttään
b) epätoivoissaan, kun mies ei jätäkään vaimoaan
c) Alkushokissa, kun toiselle naiselle on vasta selvinnyt, että miehellä on toinenkin (tai ensimmäinen, tai viides.)
d. kaiketi se yleisin syy
Kosto miehelle, joka ei jätä vaimoaan
Ja toiseksi, myös yritys saada miehen liitto rikotuksi, jolloin on toivoa, että vaimo jättäisi miehen ja toiselle naiselle avautuisi näin sauma saada mies omakseen
Olen kerran nimettömänä käräyttänyt yhden huoripukin, joka veti siipeen jokaista nuorta naista meidän firmassa luvaten niille kuita ja tähtiä taivaalta.
Ei, en halunnut miestä omakseni, mulla oli jo oma mies. Mutta otti niin päästä kuunnella niitä nuorten naisten itkua ja katsella "perhe on paras" teatteria. Niin kerroin vaimolle,missä mennään.
Ei ollut ääliö tehnyt avioehtoa. Luotti pikkuvaimon viattomuuteen.
Saisin hysteerisen kohtauksen. Itkisin ja rääkyisin. Repisin hiukset päästäni. Anelisin ja konttaisin, että mies ei jättäisi minua. Ehkä jopa yrittäisin killittää itseäni.
Revisiitä kirjoitti:
Mä, ikävä kyllä, tuhoaisin sen naisen elämän. Kertoisin nimettömänä sen työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, facebook-kavereille, lapsille ja lemmikkieläimille. Eläisin kotona mieheni kanssa kuin en tietäisi mitään. Mies jättäisi hyvin pian hysteerisesti elämänsä siruja kokoon keräävän letukan ja meidän rakkauselämä kukoistaisi pikku syrjähypyn jälkeen parempana kuin ikinä. Edessä on vielä lasten rippijuhlat, häät, lastelasten syntymät, yhteinen vanhuus ja hautapaikka. Se toinen nainen menettää kaiken. Eikä mua kaduta.
Ja missähän maailmassa elät jos kuvittelet, että kenekään maailma hajoaa sirpaleiksi sen vuoksi että työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, fb-kavereille joku tulee kertomaan jostain salasuhteesta? :D Ei ketään voisi vähempää kiinnostaa loppujenlopuksi-ihmisillä on omiakin ongelmia. Itsehän jättäisin sen petturimiehen mikäli suhde osoittautuisi todeksi.
Olisi kyllä outo juttu. Kysyisin naiselta pari lisätietoa ja ilmoittaisin sitten palaavani asiaan. Juttelisin mieheni kanssa ja keskustelun lopputuloksesta riippuen ilmoittaisin sitten naiselle että kiitos ilmoituksesta, mies on nyt vapaa, tai kysyisin että miksi hän keksii tällaista.
Luotan mieheeni sataprosenttisesti ja tunnen hänet niin hyvin kuin toisen voi tuntea, mutta toki asia selvitettäisiin ettei asia jää vaivaamaan ketään. Eniten kiinnostaisi varmaan naisen motiivit, miksi hän väittäisi jotain tällaista.
Hakkaisin sen koska olen naarastiikeri. Ja se tiedetään miten kilpailijoille käy luonnossa.
Sanoisin, että mitäpä minulle kuuluu mitä toiset naiset h u 0r 44.
Miehelle sanoisin, että jättää sen Lu mpun