Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?
Usein tämä lienee selittämätön asia.
Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.
Vai?
Kommentit (232)
mun pitää myäntää rehellisesti. jalat vei alta miehen varakkuus. haki ensitreffeille porshella, syömään hienoon ravintolaan, maksoi illan herrasmiehenä. sitten kun vielä selvisi status yhteiskunnassa ja iltateelle jumalattoman hienoon asuntoon krunikassa, tiesin että tässä hän on.
Lukioaikainen (3 v.) poikaystäväni lähti inttiin 300 kilometrin päähän.
Seuraavalla viikolla olin koiran kanssa lenkillä, kun poikaystäväni luokkakaveri pysähtyi viereeni ja tarjosi kyytiä lakkiaislahjaksi saamassaan uutuuttaan kiiltävässä autossa.
Asia johti toiseen ja unohdin pian poikaystäväni, jolla ei ollut edes ajokorttia, autosta puhumattakaan. Uuden rakkaani vanhemmat omistivat paikkakunnalla pienen teollisuuslaitoksen ja hänellä oli käytössään mukavasti taskurahaa ja mm. perheen moottorivene, jolla kävimme telttailemassa läheisen järven saarissa.
Kesä meni mukavasti, kunnes rakkaani lähti inttiin ja minäkin muutin 200 kilometrin päähän opiskelemaan. Rakkaani ei pitänyt enää yhteyttä minuun ja minuakin alkoi vanha suola janottaa. Sain tietää, että entinen poikaystäväni oli reserviupseerikoulussa. Soitin sinne ja houkuttelin hänet luokseni viikonlopuksi.
Menin junaa vastaan ja aluksi kaikki meni mukavasti. Olimme kuin mitään ei olisi tapahtunut puolen vuoden eromme aikana. Illalla sain huonointa seksiä ikinä. Upseerikokelas ns. nukahti tussun päälle. Edellisen viikon sissileirillä saattoi olla osuutta asiaan. Saattelin kokelaan aamujunalle, enkä ole kuullut hänestäkään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Liukutaklauksella.
Raahasiko sitten pusikkoon ja teki "kepposet". Seksuaalinenpaine kasvoi liian suureksi kumivenettä meloessa.
Mahdollisuus mahtavaan seksiin ja jonkinlainen käsittämätön vetovoima vie jalat alta. Tätä tapahtuu ehkä muutaman kerran elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Nuo on vasta karsintaraja. Sen jälkeen pitää olla vielä joku ihana spessujuttu, kuten älykkäät silmät (?).
Ei vaan tuon jälkeen aletaan katsomaan verotietoja, verokone laulamaan ja jos ei ole sitä +100k vuosituloa niin sen oman supersankarin etsintä jatkuu!
Kun verokone pläjäyttää miehen +100k vuositulot naaman eteen, niin silloin vasta jalat alta lähteekin!
On niitä ääliö-miljonäärejäkin, jotkut jopa vähän yksinkertaisia. Vetoavat tietynlaisiin golddiggereihin. Onhan se hiukan säälittävää että näitä haikailet.
"Hollywood-suudelma" vilkkaalla kadulla. Olin pari tuntia jutellut miehen kanssa baaritiskillä. Hän odotti yöjunaa ja kulutti aikaa läheisessä (tasokkaassa) baarissa. Keskustelussa oli hivenen eroottinen sävy. Poistuimme baarista. Hän oli lähtemässä junalle ja minä kaverini kanssa jatkamaan iltaa toiseen suuntaan. Lopuksi sanoin kiusoitellen "Mies on pelkkää puhetta". Hän tarttui minuun hellästi, mutta tukevalla otteella (onneksi). Taivutti selkääni ja suuteli intohimoisesti. Jalat eivät meinanneet kantaa, eikä se johtunut alkoholista. En muista, mitä sanoimme ennen kuin tiemme erosivat, olin hämmentynyt. Emme tavanneet enää koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Sai minut tuntemaan itseni spesiaaliksi, tärkeäksi.
Rassasi siis persereikää antaumuksella. Spesiaalianaali
Ei ole vielä tähän mennessä vienyt jalkoja altani vaikka yhdessä oltu 30 vuotta. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Näin sen vehkeen eli lerssin.
Eli jos vaikka kirjastossa vetää slerssin esiin, niin joltain söpöltä kirjatoukalta voi lähteä jalat alta? Kiitos iskuvinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oma itsensä ja hymyili. Tiesin heti, että tämä se on.
Jos lyhyt, ruma, läski ja harvahampainen mies on oma itsensä ja katsoo ihastuneesti, niin meneekö naiselta jalat alta? (Ehkä joo, jos se lisäksi haisee vanhalle hielle ja kuselle, kun nainen pyörtyy siitä hajusta.)
Kukaan ei vastannut, mutta vastaus on ei.
Tämän miehen kannattaisi mennä hammaslääkäriin. Edesmennyttä isotätiäni kosi aikoinaan huono hampainen mies. Vastaus oli kyllä, mutta isotäti oli todennut "Hampaat on sitten laitettava". Mies ei mennyt hammaslääkäriin eikä päässyt naimisiin. Isotätikin jäi vanhaksipiiaksi. Se on joskus pienestä kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oma itsensä ja hymyili. Tiesin heti, että tämä se on.
Jos lyhyt, ruma, läski ja harvahampainen mies on oma itsensä ja katsoo ihastuneesti, niin meneekö naiselta jalat alta? (Ehkä joo, jos se lisäksi haisee vanhalle hielle ja kuselle, kun nainen pyörtyy siitä hajusta.)
Kukaan ei vastannut, mutta vastaus on ei.
Tämän miehen kannattaisi mennä hammaslääkäriin. Edesmennyttä isotätiäni kosi aikoinaan huono hampainen mies. Vastaus oli kyllä, mutta isotäti oli todennut "Hampaat on sitten laitettava". Mies ei mennyt hammaslääkäriin eikä päässyt naimisiin. Isotätikin jäi vanhaksipiiaksi. Se on joskus pienestä kiinni!
Jos mies on leuaton, niin hampaiden korjaaminenkaan ei toki auta.
Käytöstavat. Oli heti ensi tapaamisesta lähtien kohtelias ja kunnioittava. Ei kuvitellut, että heti voi vaan alkaa lääppimään ja hypätään vällyjen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat. Oli heti ensi tapaamisesta lähtien kohtelias ja kunnioittava. Ei kuvitellut, että heti voi vaan alkaa lääppimään ja hypätään vällyjen väliin.
En minäkään kuvitellut sellaista, mutta niin on vain käynyt 2 kertaa. Olen ollut hämilläni, kun nainen oli se jolla oli kiire. Kerran 15 minuuttia tapaamisen jälkeen ja kerran 2 tuntia. No mikäpä siinä.
Pilke silmäkulmassa, positiivinen elämänasenne, ulospäinsuuntautunut, kiltti olematta ovimatto. Arvostan myös, jos toisen koko huumorintaju ei perustu siihen, että haukutaan tai ivataan jotain toista ihmistä/ihmisryhmää.
Turnoff ehdottomasti katkerat, negatiiviset, tällaiseen viestiketjuihin "varmaan pitää olla iso muna, 185 cm pitkä, lihaksikas ja tienata 100 t+euroa vuodessa höhhöh" vastaavat "miehet".
Hymy valaisi koko huoneen, hämmennyin koska muuten perusilme oli vähän kiukkuinen. :D Pienistä asioista tuli fiilis että tässä on man with a plan. Esim sopi treffit määrätietoisesti ja pyysi mut ravintolan jälkeen luokseen jälkiruoalle (kakkua ja tuoreita marjoja). Sanoi ihan puskista kesken jonkun kiihkeän keskustelun, että häntä nyt vähän hermostuttaa koska olen viehättävä ja hän haluaisi suudella. Ja piteli mua silleen miehekkäästi. Niin ja isot lihakset.
Mä olen tosi pienestä pitäen joutunut pitämään itse itsestäni huolta. Olen se ns. vahva nainen. Siksi mut hurmataan välittämisellä, auttamisella, sillä tunteella, että voin pyytää apua, jos tulee tiukka paikka. On joku, jolle voin olla joskus pieni ja heikko. Sellainen leijonakuningas tyyppi, ai että. Ei haittaa vaikka ei olisi varallisuutta tai ei näyttäisi Keniltä, kunhan halaa ja sanoo, että tästä(kin) selvitään! Olen aina joutunut suhteisiin, jossa se mies on vähän reppana ja istuu siellä mun kuormassa ylimääräisenä painona.
Olen pari kertaa ollut rakastunut. Molemmilla kerroilla olin yksin baarissa ja hän tuli siihen ja katsoi silmiin ja kysyi saako jutella? Molemmilla kerroilla alkoi pyörryttämään välittömästi, vatsassa muljahti, syke tihentyi, jalat tuntuivat vetelältä, suu kuivui, pupillit todennäköisesti laajentuivat.
M49
Käytöstavat. Avasi ovet, puhui ja lähestyi kohteliaasti, oli kiinnostunut mun jutuista ja muisti jälkikäteen mitä olin puhunut elämästäni. Piti yhteyttä, näki vaivaa. Siisti olemus ja selkeät tulevaisuudensuunnitelmat. Tämä kaikki 19-vuotiaalla miehellä. Hän oli mies, muut ympärillä poikia. Se teki valtavan vaikutuksen ja nyt suhteemme on kestänyt 25 vuotta. Sinä aikana jokainen sana on vastannut tekoja ja emme ole koskaan rikkoneet toistemme luottamusta.