Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?
Usein tämä lienee selittämätön asia.
Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.
Vai?
Kommentit (232)
Vei roskapussin erikseen pyytämättä ja laittoi likaiset astiansa suoraan tiskikoneeseen, ei tiskipöydälle.
Käytiin saunassa. Saunan jälkeen mies istui sellaiselle penkille minun taakse ja pesi minun hiukset. Kosketti sillä tavalla huolehtivasti ja hellästi. Sydän suli. Se oli rauhallinen ja viipyilevä hetki.
Ei siitä sitten lopulta mitään parisuhdetta kuitenkaan tullut. Mutta kaunis hetki oli se.
Kun aika monellakin kommentoijalla on mennyt jalat alta, maailma ympärillä sumennut tms. ilman kummoisempaakaan tietoa sellaisen aiheuttajasta ja päädytty sitten yksiin, niin ei ihme että erojakin sitten tulee ja sydänsuruja herkästi aiheutuu.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin saunassa. Saunan jälkeen mies istui sellaiselle penkille minun taakse ja pesi minun hiukset. Kosketti sillä tavalla huolehtivasti ja hellästi. Sydän suli. Se oli rauhallinen ja viipyilevä hetki.
Ei siitä sitten lopulta mitään parisuhdetta kuitenkaan tullut. Mutta kaunis hetki oli se.
Mutta sähän sitten kai istuit siinä, että ei sulta voinut mennä jalat alta?
Sipaisi kädellä hiuksiaan ja katsoi sitten suoraan syvälle silmiin, aavistuksen pidempään kuin olisi ollut sopivaa. No, nyt puuttuu sitten pään lisäksi myös jalat.
Vierailija kirjoitti:
Koko olemus. Heti.
Tätä oli lainattava. Kokonaisuus ratkaisee, mutta nykyään on kyllä harkitsevaisempi, mitkä ovat ne asiat jotka haluan miehessä minuun vaikuttavan, että ne jalat menee alta.
Kuka tahansa on alkuun mukava ja yksi hyvä lainaus: kukaan ei ole mukavampi, kuin mies joka ei ole vielä saanut pokaamaltaan naiselta.
Jotain on olemuksessa oltava, että kiinnostaa muttei enää mene "töks" jalat alta, jos ihminen on esim.persoonalta täysi dorka, pettää jne. Enemmän moraali, äly ja vaikka kauniit silmät ja kiva ääni on ratkaisevia juttuja. Se, että mies on luotettava ja haluaa panostaa yhteen naiseen on ihan numero ykkönen. Ei ole some-akkojen vietävissä ja elele niissä maailmoissa! Muutaman tällaisen helmen tavannut deittaillessa ja olen kiitollinen.
Tuntematon voi olla ihan mitä vaan, lapsen isä, rikollinen, valehtelija, narsisti, sosiopaatti jne. Eli siksi pitäisi olla terve varovaisuus aina tutustuttaessa uuteen ihmiseen, eikä päästää ketä tahansa omaan sänkyynsä. Toki mies voi olla myös mukava, meihekäs, rehellinen ja oikein kelpo tapaus, jos suhdetta etsii.
Minuun ei tehoa enää tässä vaiheessa elämää lepertely jne. Tietysti kohteliaisuus ja aito mukavuus on just se, mutta sellainen lässytys, jossa yritetään kaataa nainen vaan sänkyyn. Ja tämän jälkeen heippa, ei väliä kuinka kaunis, mukava, nuori tai koulutettu itse olet. Tämä miestyyppi tietää temppunsa!
Jossain oli se, että odota 90 päivää (tai jonkun aikaa) jolloin miehen testosteroni tasot alkavat tippumaan (jos tapailette), niin hän näyttää mitä todella sinusta haluaa ja etsii. Ja sinä saat aikaa miettiä, haluatko hänet vai et. Lisäksi tänä aikana paljastuu persoonallisuudesta piirteitä. Aika voi olla pidempikin, kunhan et ala rakastumaan ja kiintymään mieheen. Nainen alkaa bondaamaan harrastaessaan seksiä miehen kanssa lähestulkoon heti. Miehellä taas tippuu testosteroni saatuaan mitä haluaa, hänellä ei ole enää mitään jahdattavaa eli elämä voi jatkua ja hän siirtyy seuraavaan kohteeseen. Yleensä mies myös menettää helppoon naiseen mielenkiinnon. Näin se vaan menee..eli naiset (varsinkin nuoret jotka niin kovasti haluatte vahvistusta ulkopuolelta, että olette kauniita ja haluttavia!) olkaa haastavampia ja pitäkää kiinni omasta elämästänne. Pitäkää mies varpaisilla ja älkää laittako iseänne kokonaan likoon.
Lisäksi; deittailkaa useampia samaan aikaan, näin voitte päättää ketkä menee jatkoeriin ja kuka voi olla se pidempiaikainen poikaystäväehdokas, jos sitä haette.
Tietenkin, jos hakee vaan hauskanpitoa, mikäs siinä jos "Koko olemus. Heti" vie jalat alta.
Kaveriton, yksinäinen pulska sekä kokematon videopelaaja/tietokonepelaaja/animeharrastaja joka pelkää ihmisiä.
Mun mies halvaannutti mut kun ajoimme kolarin ja mies oli känässä. Siten vei jalat alta. Nykyisin vaatii seksiä vaikka mulla ei tuntoa siellä enkä saa siitä mitään iloa mut miehen vuoksi suostun
Lähden poissulkevalla menetelmällä liikkeelle, koska juuri tässä muutamana viime päivänä eräs mies pilasi asiansa nopeasti ja varmasti. Tapaamiseen asti ei koskaan päästy. Mitä siis ei ainakaan kannata tehdä?
Ei kannata mennä heti syvään päätyyn, kun aletaan viestitellä. Tältä tuli jo samana päivänä kysymys "mitä haluat parisuhteelta?". Hämmentävää sikäli, että en ole ajatellut edes haluavani parisuhdetta enkä siten ole ajatellut asiaa. Liian hypoteettinen kysymys! Mitä haluan parisuhteelta? Vähän sama kuin kysyisi, mitä haluan kuulennolta.
Toisena päivänä tulikin jo pyytämättä kuva paljaasta ylävartalosta (ei treenattu) selvästi kehujen toivossa sekä seksiin liittyvä kysymys.
Mainitsen nämä, koska nuo samat töppäykset on tehnyt lähes jokainen ikäiseni mies, jonka kanssa olen alkanut viestitellä. En tiedä, olenko erilainen kuin muut naiset vai ovatko miehet vain tyhmiä. Nuo paljaat kuvat heti alkuun on jotenkin wt. En jaksa kehua paljasta valkoista keski-ikäistä ylävartaloa enkä kertoa seksimieltymyksistäni ihmiselle, jota en ole vielä koskaan tavannut.
Mitä teki mies, joka onnistui? Osasi jutustella sopivan kevyesti ja ennen kaikkea positiiviseen sävyyn, lyömättä heti pöytään katkeria "ehtojaan". Keski-ikäisellä yksinäisellä miehellä ei ole varaa julistaa periaatteitaan heti alkuunsa ("minä en sitten sitä ja tätä!") koska naiset lähtökohtaisesti eivät kaipaa heitä elämäänsä.
Jos suhdetta/seksiä haluaa, kannattaa tehdä itsestään kiinnostava ja haluttava. Outojen kuvien lähettäminen ei siinä auta. Pidä viestit sopivan lyhyinä ja kevyinä, älä painosta tai hoputa, luo kuva että olet menevä ja iloinen ja pidät erilaisista ihmisistä. Kysele toiselta, älä puhu vain omasta harrastuksestasi. Ja periaatteellisia mörrimöykkyjä ei kaivata.
Naiset ovat nirsoja. Mies tekee päätöksen, haluaako lähteä edes tavoittelemaan nirsoa keski-ikäistä ämmää. Jos lähtee, kannattaa miettiä keinoja. Voi minun puolestani vähän feikatakin. Minähän etsin jotain arjen yläpuolelle nostavaa, en alas painavaa. Vanhanaikainen viettelijä, vaikka petollinenkin, on aina parempaa seuraa kuin erosta katkeroitunut ja arkeensa urautunut mies, joka haluaisi naisen katsomaan vähän lastensa perään ja tekemään kotitöitä.
Korkea pankkitilin saldo lisää kummasti karismaa ja yhtäkkiä hänen vitsinsäkin tuntuvat todella hauskoilta.
Luontevuus, läsnäolo, tunne aidosta arvostuksesta ja kiinnostuksesta, pilke silmäkulmassa ja ihana hymy! Kemia ilman kiirettä sänkyyn.
Ulkonäkö ei ole sinällään tärkeää mutta tyyli ja siisteys ulkonäössä on.
Kampittamalla tai taklaamalla. Romanttisessa mielessä ei mitenkään varsinkaan tusinaminäminäminäulinoineen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että sellainen sopiva itsevarmuus yhdistettynä välittävään/lämpimään käytökseen on huumaavaa ja se, että mies tekee fyysisen aloitteen. Tottakai ensin pitää olla kemiaa naisen ja miehen välillä.
Niin samaa mieltä. Mies, jolla ei itsevarmuus riitä aloitteen tekemiseen, alkaa melko pian vaikuttaa epäviehättävältä muillakin tavoin. Tyyneys ja ystävällisyys ovat myös hyvän itsetunnon merkkejä, ei ole tarvetta pöyhistelyyn kun on terve itsetunto.
Kertomalla kävelevänsä paljon, esim. huvikseen töistä kotiin. Tämä viehättää mua todella paljon. Rakastan miestä, joka haluaa mieluummin kävellä kuin mennä autolla / metrolla. Ja puhumalla kirjallisuudesta, lukemalla paljon. Tyhmät miehet eivät kiinnosta minua, joten kun miehen kanssa voi puhua kirjoista, niin 😍. Ja hän on myös kiva ja hyväkäytöksinen. Huomattuani nämä asiat tajusin äkkiä, että hän on itse asiassa myös fyysisesti todella puoleensavetävä. Aiemmin en kiinnittänyt siihen huomiota, mutta nyt näen sen.
Ei mitään ja ei mitenkään. Ap voisi silti ihan omaksi ilokseen opetella kirjoittamaan ja olemaan utelematta.
Tulee paikalle kun on sovittu, ei aiheuta mitään draamaa ja on muutenkin mukava. Ei kettuile asiakaspalvelijoille. Osaa tehdä ruokaa ja muutenkin pitää huolta asunnosta. No tämän tiesin jo muutenkin, mutta ehkäpä se varsinainen jalat alta juttu oli se, kun olin väsynyt töistä ja mies ilmoitti siivonneensa puutarhavajani. Sai sitten kyllä käydä koluamassa sitä toistakin puutarhavajaa...
Itsevarmuus mutta silti omanlainen kiltteys. Se yhdistelmä on hurjan harvinainen
Fiksuus,rentous ja se että kykenee toista myötäilemään / joustamaan asioissa.
Itseäni koirieni kanssa on hirveen vaikeeta kuvitella joustamattoman ukon kaveriksi.