Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?

Vierailija
08.06.2019 |

Usein tämä lienee selittämätön asia.

Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.

Vai?

Kommentit (232)

Vierailija
141/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se iso koko vain tekee naisiin vaikutusta ;)

T. 180cm/135kg, rasvat 12%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, musta vyö neljässä eri kamppailulajissa

Vierailija
142/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli oma itsensä ja hymyili. Tiesin heti, että tämä se on.

Aivan sama juttu minulla. Kun tämä yksi mies uskalsi olla minun seurassani alusta lähtien ihan juuri se mitä hän muutenkin on eikä yrittänyt tehdä mitään erityistä vaikutusta niin onhan se todella rohkeaa mieheltä. Ja kertoo että hän on sinut sen kanssa mitä on ja uskoo kelpaavansa sellaisena ilman mitään ylisanoja ja kehuja.

Ai eikö naisia saa kehua enään herran vuonna 2024? outoa! olen itse aina muistanut kehua naisia kauniilla tavalla.

t: Kommodoori (rajavartiosto ja kansainväliset tehtävät)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.

Sinun miehesi kohdalla niin epäilemättä oli. Tai olisi. Rohkeasti vaan kohti unelmia!

Vierailija
144/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suuteli minua.

Vierailija
145/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että kaikki tapahtui pikkuhiljaa. Aloitin uuden työprojektin ja ensin en kiinnittänyt häneen sen kummempaa huomiota. Ikäerokin on melkoinen ja minä olen se vanhempi. Aloimme viettämään enemmän aikaa yhdessä ihan arkipäiväisessä työympäristössä ja tutustuttiin pikkuhiljaa. Meillä oli tosi mukavaa yhdessä. Meistä kehittyi parivaljakko töissä ja tauoilla. Meillä oli samankaltaiset näkemykset asioista, mutta kuitenkin sen verran erilaiset, että kiinnostui toisen ajatuksista ja lähestymistavasta niihin ja se ruokki meitä molempia parempaan. Huomasin miten älykäs ja lahjakas hän on ja kun enemmän tutustuttiin, niin kävi ilmi miten hyvä, avoin ja empaattinen ihminen hän on. En ole ikinä tavannut sellaista ihmistä kuin hän ennen. 

Jalat meni alta täysin. Pikkuhiljaa takavasemmalta hiipien. En uskaltanut tehdä mitään aloitetta, vaikka ihastuessani aamun ensimmäinen ajatus oli hän ja viimeinen kun menin nukkumaan. Hän sitten teki aloitteen yhteisessä illanvietossa.

Se yhteistyö tässä varmaan se olennainen tekijä. Molemmista tulee parempi toisen seurassa ja se boostaa kumpaakin.

Vierailija
146/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se iso koko vain tekee naisiin vaikutusta ;)

T. 180cm/135kg, rasvat 12%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, musta vyö neljässä eri kamppailulajissa

*puistatus*

Vierailija
147/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 185cm kroppa täyttä terästä. Tummanharmaat silmät ja tumma tukka. Käveli suoraan luo ja sillä tiellä vieläkin 20v mittarissa.

Vierailija
148/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus, pilke silmäkulmassa. Sellainen itsevarma rentous, että tuntuu ettei itsekään tarvitse jännittää, kun toinen on rento kuin olisi tunnettu aina. Hyvä tuoksu! Jollakulla partaveden tai dödön voimakas tuoksu voi olla luotaantyöntävä, ja jollakulla toisella taas se tuntuu niin ihanalta että menee jalat alta.

Joo, kun pitkä ja komea mies, jolla on varaa kalliisiin hygieniatuotteisiin, katsoo sinua silmiin itsevarma pilke silmäkulmassa, niin se on menoa. On tää pariutuminen mystistä hommaa.

Mä olen joskus kadulla meinannut ihan itsellenikin yllätyksenä kääntyä ja lähteä ohi kävelleen miehen perään, kun tuoksui Calvin Kleinin Obsession. Huumaava ja vaarallinen tuoksu.

Vierailija
149/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei mennyt jalat alta mitenkään heti, kun näin hänet ensimmäisen kerran kävelemässä kohti ensitreffiravintolaa. Hän oli ihan tavallisen näköinen, kaikin puolin ok, mutta ei mikään räjäyttävä adonis. Olin siinä vaiheessa ollut pitkään sinkkuna ja treffaillut jo aikamoisen liudan miehiä, kaikennäköisiä, kaikenkokoisia, kaikenlaisista lähtökohdista tulleita. Kun sitten istuimme iltaa, aloin todella ihastua häneen. Hän oli jotenkin niin rauhassa itsensä kanssa, osasi kuunnella, oli kiinnostunut, mutta ei tunkeileva. Hän osasi nauraa itselleen, puhui omaa murrettaan, ei korostanut itseään, mutta seisoi omilla jaloillaan. Hänessä ei ollut mitään epäaitoa tai epätoivoista. Hän halusi olla juuri siinä kanssani, nauttia hyvästä ruuasta ja ajaa sitten kotiin. Kun itse pääsin kotiin, tiesin, että haluan tavata hänet uudestaan. Se kuulostaa mitäänsanomattomalta, mutta en osaa sitä muutenkaan selittää. Olemme olleet yhdessä nyt kahdeksan vuotta. 

Vierailija
150/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole viety jalkoja alta, vaikka rakastettu on 30 vuotta. Ehkä tuollainen jalkojen altaveto olisi joku voimakas fyysinen kemia tms.

Vierailija
151/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaisesta nuoruudestani muistan, että kun kerran yliopistolla vastaan tuli kolme pitkää, tummatukkaista, hienostunutta pukumiestä, polveni menivät sananmukaisesti veteliksi. Mitään kummempaa ihastumisen tunnetta ei ollut. Olin vain jotenkin äkkiä pysähdyksissä. Kuulin jälkeenpäin, että ne olivat fysiikan laitoksen assistenttejä. Itse en ollut tavallisesti keskittynyt miettimään kenenkään sex appelia tippaakaan. Uskon, että tämä kommentti on useimmille liian vieraasta näkökulmasta eikä sitä ymmärretä. Kerroinpahan nyt kumminkin.

Vierailija
152/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitetäänkö sanonta viedä jalat alta nykyään vain kuvaannollisesti tai tarkoitetaanko síllä sänkyyn päätymistä? Minulle oman vähäisiin sukupuolisuhteisiin perustuvan kokemukseni mukaan sanonta tarkoittaa konkreettisesti tuntuvaa heikotusta jaloissa, kun yllättäen kohtaa, siis näkee, järisyttävän ihanan miehen.

Vierailija
153/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi vei jalan (1) alta, hoitovirhe. En ole tavannut potilasvahinkokeissin jälkeen.

Oli kyllä pitkä ja komee ja lie ollu rikaskin.

Vierailija
154/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuvaava on tuo sanonta "valmis synnyttämään miehelle lapset" eli kun kohtaat jonkun ensi kertaa. 

Tästä on uutismateriaaliakin, kun Ivanka Trump tapasi  Justin Trudeaun. Ivankalla lähti kyllä jalat alta.

Vierailija
155/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena. Hän hymyili, pilke silmäkulmassa.

Olin myyty ihan heti, siinä hetkessä. En ollut uskonut, että tuommoista voisi ollakaan. Suudeltiin. Istuttiin pubissa käsi kädessä. Valvottiin kesäöitä. Pienikin ero sattui, ero särki sydämen. 40v sitten💕

Vierailija
156/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli hajuton mies, ehkä halutonkin, se kirurgi.

Vierailija
157/232 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että yhdessä oleminen on hauskaa, helppoa ja juttelu sujuu kuin itsestään ja on seksuaalista jännitettä. Ei se mitään erityisiä tekoja vaadi vaan oikeanlaista olemusta.

Oikeasti kyse on miehen puolelta harjoittelusta. Hän on nussinut kymmeniä tai satoja naisia, ja osaa pitää yllä kevyttä juttua, ja vihjailla sopivan hienovaraisesti seksin suuntaan. Eli kyse on miehen osalta nimenomaan teoista, se "olemus" on harkinnan ja treenin tulosta.

Onko sillä väliä? Tässähän kysyttiin vain, että mikä vie jalat alta.

Niin, paljon irtosuhteita harrastanut hurmaava itsevarma psykopaatti vie jalat alta, ei siinä sen kummempaa.

Mä voin myöntää että mulla se oli ju

Kyllä tuo samas pätee usein miehiinkin, kaunis ja viettelevä, mutta manipuloiva nainen vie jalat alta. Voisin nähdä itsekin retkahtavani sellaiseen.

Vierailija
158/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään erityisiä tekoja vaadi vaan...

...paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää.

Vierailija
159/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...se, että mies tekee fyysisen aloitteen.

Näinä metoo-aikoina kukaan järjissään oleva mies ei tee fyysistä tai muutakaan aloitetta, puhumattakaan, että jäisi kahden kesken samaan tilaan naisen kanssa.

Missään tapauksessa seksiin ei pidä suostua ilman naisen allekirjoittamaa sopimusta, jossa kuvataan yksityiskohtaisesti millaista seksiä on tarkoitus harrastaa. Tämä koskee myös ns. avioseksiä. Varsinkin varakkaamman miehen on syytä pidättää itsellään oikeus videoida tapahtuma vastaisen todistelun varalle ja jos mahdollista vaatia kumppanilta kuittaus myös seksin jälkeen.

Ruotsissa ajetaan jo lakia, jonka mukaan sana sanaa vastaan -tilateessa naisen sana lähtökohtaisesti voittaa, jollei mies voi todistaa muuta.

Lienee vain ajan kysymys, kun nämä meidän kuoleman ja kuudenkympin välillä olevat naiskansanedustajamme saavat samat edut suomamalaisillekin.

Vierailija
160/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kuuma. Niin yksinkertaista.

Suomessa on harvoin kuuma. Edes ilmastonmuutos ei ihan heti muuta tätä tosiasiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi