Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?

Vierailija
08.06.2019 |

Usein tämä lienee selittämätön asia.

Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.

Vai?

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilke silmäkulmassa, positiivinen elämänasenne, ulospäinsuuntautunut, kiltti olematta ovimatto. Arvostan myös, jos toisen koko huumorintaju ei perustu siihen, että haukutaan tai ivataan jotain toista ihmistä/ihmisryhmää. 

Turnoff ehdottomasti katkerat, negatiiviset, tällaiseen viestiketjuihin "varmaan pitää olla iso muna, 185 cm pitkä, lihaksikas ja tienata 100 t+euroa vuodessa höhhöh" vastaavat "miehet". 

Mitä jos on pilke silmäkulmassa ja näyttää tältä:

https://knowyourmeme.com/photos/2590729-chinlet

Meneekö jalat alta?

Vierailija
182/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi pienestä pitäen joutunut pitämään itse itsestäni huolta. Olen se ns. vahva nainen. Siksi mut hurmataan välittämisellä, auttamisella, sillä tunteella, että voin pyytää apua, jos tulee tiukka paikka. On joku, jolle voin olla joskus pieni ja heikko. Sellainen leijonakuningas tyyppi, ai että. Ei haittaa vaikka ei olisi varallisuutta tai ei näyttäisi Keniltä, kunhan halaa ja sanoo, että tästä(kin) selvitään! Olen aina joutunut suhteisiin, jossa se mies on vähän reppana ja istuu siellä mun kuormassa ylimääräisenä painona. 

Jalat lähtee alta, kun mies auttaa? Ei tuo nyt oikein kuulosta todelliselta, vaan hyvesignaloinnilta. Jalat alta on enemmän sellainen äkillinen kokemus, että joku hurmaa viehätysvoimallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun vastine entisinä aikoina olisi ollut naiset puhelemassa keskenään tuvassa, ja talon peräkammarin vanhapoika kurkistelemassa ikkunoista sisään ja huutelemassa väliin säälittäviä hölmöyksiään. Jossain vaiheessa ikkunat olisivat menneet kiinni ja äijä olisi siirtynyt katkerana muualle jupisten siitä, miten naisille ei mikään kelpaa.

Vierailija
184/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni "vei jalat altani" tai siis hurmasi minut/ sai ihastumaan kiltteydellä ja iloisuudella siis olemalla erilainen kuin elämäni miehet aikaisemmin.

Sama jatkuu edelleen, 20 vuotta myöhemmin. Todellakin olen mieluummin sellaisen miehen kanssa, joka saa minut nauramaan ja iloiseksi kuin sellaisen kanssa, joka minua itkettäisi tai kohtelisi ikävästi muuten.

Vierailija
185/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka renttu ja rento olematta sitä. Silmät ja katsehan sen saa aikaan.

Vierailija
186/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se iso koko vain tekee naisiin vaikutusta ;)

T. 180cm/135kg, rasvat 12%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, musta vyö neljässä eri kamppailulajissa

*puistatus*

Makunsa kullakin, toiset tykkää kukkakepeistä, toiset miehistä XD Treenivuosia takana lähes kolmekymmentä eli kyllä tämän lihasmassan eteen on ihan kiitettävästi duunia tehty ;)

Vierailija
187/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun pitää myäntää rehellisesti. jalat vei alta miehen varakkuus. haki ensitreffeille porshella, syömään hienoon ravintolaan, maksoi illan herrasmiehenä. sitten kun vielä selvisi status yhteiskunnassa ja iltateelle jumalattoman hienoon asuntoon krunikassa, tiesin että tässä hän on.

Elämä on kaunis, kauni, ja Mila Kunis.

Vierailija
188/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nahkatakki vie jalat alta.

Vierailija
189/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallukka joka tarvittaessa muuttuu raivohäräksi

Vierailija
190/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyysosamäärä 160, mikä on maksimipistemäärä normiälykkyystestissä. Lievästi autistinen, niinkuin Albert Einstein, jotta jaksaa keskittyä kunnolla matemaattisten kaavojen saloihin vapaa-ajallakin. Osaa kvanttiohjelmoinnin salat, ja tykkää tekoälyrobottien rakentamisesta. Selkeästi hullu, niinkuin kunnon neron pitääkin olla, mutta syö mielialalääkkeitä kunnolla ja kiltisti, jotta hulluus pysyy aisoissa. 

Vierailija
191/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä miehen työpaikalla ja sain siellä pienen haavan. Hän ryntäsi hoivaamaan minua laastaroiden polveni, ja katsoi minua hyvin lempeästi. Myöhemmin, kun kuvitteli etten huomaa, katseli minua hyvin "tuhmasti". Se oli menoa.

Vierailija
192/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta eräs mies vei jalat alta tönäisemällä tosi kovaa.

Vierailija
193/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmi

Vierailija
194/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ne jalat saisi menemään alta tulee miehen saada ensin naisen sukat pyörimään jaloissa. Sen jälkeen homma on ihan helppo, ei tartte edes kampata vaan ihan pikku puhallus riittää.

Vierailija
195/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni.

Kimeä? Korkea?

Vierailija
196/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly.

Vierailija
197/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse riitti.

Vierailija
198/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kerrankin löytyi mies, joka on sanojensa mittainen. Siis, että jos mies sanoo tekevänsä jotakin, niin hän myös tekee sen (kohtuullisessa ajassa). Sellainen mies erottui kyllä edukseen.

Vierailija
199/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teeppä itsesi kiinnostavaksi naiselle, joka ei sinua huomaa! Meni puoli vuotta, vaikka oltiin yhteisessä harrastustoiminnassa! Myönnän, että tuli käytettyä valkoisia valheita päästäkseni tekemisiin! Loppujen lopuksi onni oli puolellani, ensiapukoulutuksessa oltiin sattumalta pari! Aiheena elvytyksen alustavat toimenpiteet. Hänelle sain tehdä näitä tiehyeiden aukomisia ym. Hitto nautin joka hetkestä! Sama sitten toisinpäin! No, tämä oli onnekas alku, ja näin 30vuotta ja jo yhden lapsenlapsen jälkeen voin todeta vieläkin että kannatti!!

Vierailija
200/232 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti baarituolin pyllyn alta ja päädyin lattialle, joten jalat lähti kyllä alta kun ensikerran tavattiin. 20v hääpäivä tänä kesänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi