Miten mies "vie jalat alta" naiselta? Mikä asia miehessä, tai mitä hän teki, joka vei sinun jalat alta?
Usein tämä lienee selittämätön asia.
Moni ei välttämättä taida edes tietää. Se vain on se jokin, ehkä jopa ihan pelkkä tuoksu.
Vai?
Kommentit (232)
Kyllä se iso koko vain tekee naisiin vaikutusta ;)
T. 180cm/135kg, rasvat 12%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, musta vyö neljässä eri kamppailulajissa
Miehen iloinen ja tutkiva katse yhdistettynä itsevarmaan olemukseen, jalat meni veltoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ihan oikeasti jalat alta, kun tämä itsevarma alfa tuli lähelleni ja pian oltiin vaakatasossa ;) mutta se oli kemiaa ja vetovoimaa, jota en ollut koskaan ennen kokenut. Ihana kokemus. Ihana muisto.
Tosi kiva saada lisää miesten kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ihan oikeasti jalat alta, kun tämä itsevarma alfa tuli lähelleni ja pian oltiin vaakatasossa ;) mutta se oli kemiaa ja vetovoimaa, jota en ollut koskaan ennen kokenut. Ihana kokemus. Ihana muisto.
Tää oli mun, naisen kokemus :).
Mä treffasin Tinderissä tapaamani miehen 2 viikon viestittelyn jälkeen. Ilmeisesti jalat meni alta, koska tiesin heti, että tässä se on. Reilu vuosi oltu yhdessä, ei ole tarvinnut riidellä mistään, on hauskaa yhdessä, hyvä, rauhallinen ja turvallinen olla.
Itsevarmuus, pilke silmäkulmassa. Sellainen itsevarma rentous, että tuntuu ettei itsekään tarvitse jännittää, kun toinen on rento kuin olisi tunnettu aina. Hyvä tuoksu! Jollakulla partaveden tai dödön voimakas tuoksu voi olla luotaantyöntävä, ja jollakulla toisella taas se tuntuu niin ihanalta että menee jalat alta.
Ei mitenkään. Olen aikuinen, selvinnyt raadtavasta erosta. Opin, että en tarvitse miestä mihinkään. Siis yhtään mihinkään. Kaikki on helpompaa yksin. Joten.
Oli vielä synkkämielisempi ja melankolisempi kuin minä itse. En ollut koskaan ennen tavannut sellaista miestä, enkä kyllä tavannut myöhemminkään.
Asian huono puoli on, että mies ei enää ole elossa, koska ei sitten lopulta enää jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta tuo on liki sanasta sanaan jonkun palstamiehen päiväuni.
No ei vie mitenkään! Se on vain stereotypiaa, retoriikkaa, aivan kuten sekin, että me suomalaiset olisimme erityisen ahkeria. Totuus on että meillä työn tuottavuus on heikointa koko Euroopassa ja töissä nukutaan joko istuallaan tai pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Laukaisi niin nokkelan sanaleikin, että pikkuhousut kastuivat välittömästi. Eikä muuten ollut tasoltaan mikään hillitön kurvi tai tortun kostutus. Kielellisesti lahjakas mies vie jalat alta.
Oliko mies siis kätevä suustaan?
T:Sonja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
Ei. 180 cm, vaaleatukkainen, ei ole jykevää leukaa eikä lihaksikas, vaan hyvin hoikka. Itselleni pitkät hiukset ovat paljon suurempi "ulkonäöllinen triggeri" kuin mikään noista luettelemistasi ominaisuuksista.
Mulla sama! Kauniskasvoinen pitkätukka on tyyppini, ja mieluummin hän saisi olla hoikka kuin kovin lihaksikas. Pituus mieluummin lähellä 170 cm:ä kuin paljon yli sen. Omani löysin, mutta jalat alta -fiilikseen vaikutti ulkonäköäkin enemmän katse, hymy, yhteensopiva huumori ja juttelun helppous.
Vierailija kirjoitti:
Se, että yhdessä oleminen on hauskaa, helppoa ja juttelu sujuu kuin itsestään ja on seksuaalista jännitettä. Ei se mitään erityisiä tekoja vaadi vaan oikeanlaista olemusta.
Oikeasti kyse on miehen puolelta harjoittelusta. Hän on nussinut kymmeniä tai satoja naisia, ja osaa pitää yllä kevyttä juttua, ja vihjailla sopivan hienovaraisesti seksin suuntaan. Eli kyse on miehen osalta nimenomaan teoista, se "olemus" on harkinnan ja treenin tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oma itsensä ja hymyili. Tiesin heti, että tämä se on.
Jos lyhyt, ruma, läski ja harvahampainen mies on oma itsensä ja katsoo ihastuneesti, niin meneekö naiselta jalat alta? (Ehkä joo, jos se lisäksi haisee vanhalle hielle ja kuselle, kun nainen pyörtyy siitä hajusta.)
Kukaan ei vastannut, mutta vastaus on ei.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmista viesteistä jäi mainitsematta kuitenkin ne olennaisimmat eli mies oli noin 185 cm pitkä, komea, tummatukkainen, jykeväleukainen ja lihaksikas. Naisten mielestä tämä tietysti oli vain sattumaa.
99% miehistä ei ole tuollasia, mutta silti suomessa syntyy tuhansia lapsia. Sattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että yhdessä oleminen on hauskaa, helppoa ja juttelu sujuu kuin itsestään ja on seksuaalista jännitettä. Ei se mitään erityisiä tekoja vaadi vaan oikeanlaista olemusta.
Oikeasti kyse on miehen puolelta harjoittelusta. Hän on nussinut kymmeniä tai satoja naisia, ja osaa pitää yllä kevyttä juttua, ja vihjailla sopivan hienovaraisesti seksin suuntaan. Eli kyse on miehen osalta nimenomaan teoista, se "olemus" on harkinnan ja treenin tulosta.
Onko sillä väliä? Tässähän kysyttiin vain, että mikä vie jalat alta.
Jalat meni oitis alta, ja kun heräsin sairaalassa, hän oli yhä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta tuo on liki sanasta sanaan jonkun palstamiehen päiväuni.
Voihan se olla, mutta se oli joskus mulle naisena todellisuutta ;) siirappia korvaan sanaileva mies kaataa naisen kirjaimellisesti :)
Pääasia jotta mies on musta, mielellään gambiasta ja kunnon parru on ehdoton.
T.Kehopositiivari
Hyvä tuoksu.