Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita sanotaan puhtaasti vttuilumielessä?

Vierailija
08.06.2019 |

Aloitan klassisella: "Mee töihin".

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestystä

Vierailija
22/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever.

Better luck next time.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mää oon huolissani susta" ja silti ei auteta että mitä sekin vittuilu oikein auttaa ihmistä?

Vierailija
24/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnu jäädä lääkkeet ottamatta.

Vierailija
25/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävän neuvo...

Vierailija
26/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa "Lääkkeet!". En oo koskaan ymmärtänyt näitä, koska ensinnäkin miten joku voisi tietää kenenkään lääkeasioista ja toisaalta jos tosiaan lääkkeille on tarvetta, niin miksi joku ivaa tällaisesta asiasta? Vaikka ne lääkkeet olisivat unohtuneetkin, niin en ymmärrä pointtia aukoa päätä. Siksi toiseksi lääkkeiden unohtaminen ei ymmärtääkseni näy yhtään missään vielä samana päivänä, ellei sitten syö jotain lyhytkestoista lääkettä.

Vierailija
27/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski

Vierailija
28/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkainta vittuilua on olla sanomatta mitään. Esimerkiksi töissä aamukahvilla mulle ja yhelle toiselle ei sanota edes huomenta ja muille lirkutellaan. Kun kerron jotain asiaa, ihan tavallista juttua tai jotain esim. lapsistani, sanotaan korkeintaan "jaa". Kun joku muu taas kertoo ihan vaikkapa naapurinsa kissan pallosta niin ollaan niin kiinnostuneita. Minä yleensä tuossa vaiheessa poistun kahvini kanssa muualle. Eikä kukaan edes huomaa. Musta tää on tehokkainta vittuilua, ei tarvitse sanoa mitään tökeryyksiä, ei vaan huomioida ollenkaan. Mun kohdalla syynä on se että en ole yhtä "hieno" kun muut, ei siis ole varakasta miestä eikä hienoa autoa ja vaatteetkin liian halpoja.

Vierailija
29/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä  nyt loukkaannu, mutta.... 

Sukua tuolle jo mainitulle : ei millään pahalla, mutta... 

Näitä aloituksia seuraa AINA jokin tosi loukkaava asia. 

Vierailija
30/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan vaan pikku asia, mutta...

Vierailija
31/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke nyt vielä vähän.

Vierailija
32/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Pahoittelen.

Just tämä!

Pahoittelen, ettet tiennyt tätä asiaa. Siis vastataan silloin, kun joku kysyi jotain eikä pahoittelija ollut vaivautunut aiempaan ilmoittamaan hänelle tästä asiasta. Oikeampi tapa olisi pyytää anteeksi ja pahoitella sitä, että oli jättänyt välittämättä asian.

Tuolla yksinkertaisella ja ylevänoloisella pahoittelulla heitetään typerykselle vastaus niskaan rumasti siten, että syy tiedon puutteeseen on oma pääsi.

Tätä käyttävät yleensä wannabe-pomot, etenkin wt-piireissä.

Vierailija
33/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niinku aikuisen näkönen, ku mä oon tämmöne ikiteini...

Äiti äidille haluaisin puhua. ..

Vierailija
34/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Pahoittelen.

Just tämä!

Pahoittelen, ettet tiennyt tätä asiaa. Siis vastataan silloin, kun joku kysyi jotain eikä pahoittelija ollut vaivautunut aiempaan ilmoittamaan hänelle tästä asiasta. Oikeampi tapa olisi pyytää anteeksi ja pahoitella sitä, että oli jättänyt välittämättä asian.

Tuolla yksinkertaisella ja ylevänoloisella pahoittelulla heitetään typerykselle vastaus niskaan rumasti siten, että syy tiedon puutteeseen on oma pääsi.

Tätä käyttävät yleensä wannabe-pomot, etenkin wt-piireissä.

Nonpology, poliitikkojenkin suosima. No anteeksi nyt, JOS sinä tästä pahoitit mielesi.

Vierailija
35/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa "Lääkkeet!". En oo koskaan ymmärtänyt näitä, koska ensinnäkin miten joku voisi tietää kenenkään lääkeasioista ja toisaalta jos tosiaan lääkkeille on tarvetta, niin miksi joku ivaa tällaisesta asiasta? Vaikka ne lääkkeet olisivat unohtuneetkin, niin en ymmärrä pointtia aukoa päätä. Siksi toiseksi lääkkeiden unohtaminen ei ymmärtääkseni näy yhtään missään vielä samana päivänä, ellei sitten syö jotain lyhytkestoista lääkettä.

Eikös tämä "lääkkeet!" lähtenyt alunperin liikkeelle Pasilasta? Vähän sama kuin Kummeleiden lausahduksia hoetaan vuodesta toiseen. Huumorilla. Vitsi. Ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
36/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä  nyt loukkaannu, mutta.... 

Sukua tuolle jo mainitulle : ei millään pahalla, mutta... 

Näitä aloituksia seuraa AINA jokin tosi loukkaava asia. 

Tunnistan tämän. Talvella mulle soitti randomi ihminen, joka ilmoitti että minun pitäisi tehdä eräs hänelle täysin kuulumaton asia toisin, kuin nyt teen. Lähti neuvomaan yksityisasia saa eikä ollut itsekään mestariluokkaa.

Vierailija
37/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt vittuilun aina väärin näköjään. Kun katsoo osaa näistä vastauksista.

Vierailija
38/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut sanottua rumasti ja typerästi tai vaikka arvosteltu ihmistä. Mutta sehän tapahtuikin LÄPÄLLÄ VAAN.

39/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungilla on turvallisimmat akut!

Vierailija
40/66 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, oletkohan sinä masentunut? Kun sattuu sanomaan että on väsynyt. Ja silloinkin vain siksi, että pääsisi epämiellyttävältä ihmisestä eroon.