Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita sanotaan puhtaasti vttuilumielessä?

Vierailija
08.06.2019 |

Aloitan klassisella: "Mee töihin".

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumalle naiselle sanotaan, että on sulla kuitenkin hyvä iho.

Tai kauniit silmät. Ei paljon lohduta, jos kaikki muu on rumaa.

Vierailija
62/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokkainta vittuilua on olla sanomatta mitään. Esimerkiksi töissä aamukahvilla mulle ja yhelle toiselle ei sanota edes huomenta ja muille lirkutellaan. Kun kerron jotain asiaa, ihan tavallista juttua tai jotain esim. lapsistani, sanotaan korkeintaan "jaa". Kun joku muu taas kertoo ihan vaikkapa naapurinsa kissan pallosta niin ollaan niin kiinnostuneita. Minä yleensä tuossa vaiheessa poistun kahvini kanssa muualle. Eikä kukaan edes huomaa. Musta tää on tehokkainta vittuilua, ei tarvitse sanoa mitään tökeryyksiä, ei vaan huomioida ollenkaan. Mun kohdalla syynä on se että en ole yhtä "hieno" kun muut, ei siis ole varakasta miestä eikä hienoa autoa ja vaatteetkin liian halpoja.

Musta on jotenkin mukavampaa se mykkäkoulu kuin lipevä lirkutus. Siis tietyiltä ihmisiltä. Eivät voi silloin edes esittää olevansa kivoja. Normaalit kivat ihmisethän ei noita edes harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Koska sä voit?

Voitko myös roskata ja saastuttaa tätä maata? Lennellä lentokoneella? Koska sä voit.

Olet idiootti.

Vierailija
64/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten ulkomailla asuessani lihoin kymmenen kiloa. En ollut ennen edes kuullut seuraavaa ilmausta, mutta usein käytetty kommentti se  varmasti on, koska palattuani Suomeen kuulin joka toiselta entiseltä tutulta ja kollegalta:

"Olet tosi hyväkuntosen näkönen."

Tämä sanottiin heti ensimmäisellä tapaamisella jonkinlaisen yllättyneen tyytyväisen ja v***umaisen hymyn säestämänä. Siis tilanteessa, jossa olisi parempi olla ihan hiljaa tai sanoa, että kiva nähdä. Onko tämä kovinkin yleinen lause?

Yks mun kaveri, jota näen harvoin, kehuu mua aina tavattaessa hyväkuntoisen näköiseksi. Olen itse tulkinnut sen kommentiksi siitä, että olen lihonut.

Vierailija
65/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehokkainta vittuilua on olla sanomatta mitään. Esimerkiksi töissä aamukahvilla mulle ja yhelle toiselle ei sanota edes huomenta ja muille lirkutellaan. Kun kerron jotain asiaa, ihan tavallista juttua tai jotain esim. lapsistani, sanotaan korkeintaan "jaa". Kun joku muu taas kertoo ihan vaikkapa naapurinsa kissan pallosta niin ollaan niin kiinnostuneita. Minä yleensä tuossa vaiheessa poistun kahvini kanssa muualle. Eikä kukaan edes huomaa. Musta tää on tehokkainta vittuilua, ei tarvitse sanoa mitään tökeryyksiä, ei vaan huomioida ollenkaan. Mun kohdalla syynä on se että en ole yhtä "hieno" kun muut, ei siis ole varakasta miestä eikä hienoa autoa ja vaatteetkin liian halpoja.

Ai sekin johtui siitä, että olin eronnut...

Ihmettelinkin miten huonommin koulutetuilla ja palkatuilla ja menestyneillä työtovereillani oli varaa nyrpistellä nenäänsä. Mutta tosiaan joo, mulla ei ollut varakasta miestä, minkä siivellä paistatella tai elellä.

Vierailija
66/66 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua

Mene hoitoon

Olen käyttänyt näitä usein riitelyn yhteydessä puolisolle. En koskaan virtuillakseni, vaan koska olen huolissani hänen jaksamisestaan ja mielenterveydestään sekä kyvytön auttamaan ja hyvin turhautunut ja stressaantunut tulehtuneita tilanteesta. Ilmeisesti hänkin erheellisesti on tulkinnut nämä kehotukset vittuiluksi. No, erohan on myös vaihtoehto.