Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelle on ok lähettää sydän emoji? Kenelle ei?

Vierailija
08.06.2019 |

Kenelle voisit lähettää sydän emoji? Kenelle se on tod.epäsopivaa? Kerro mielipiteesi!

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän vain lähimmilleni, perheenjäsenille.

Vierailija
2/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle hyvänsä, kenestä tykkää. Tai kertoo asiasta, jota rakastaa tai josta pitää. Työkuvioissa on syytä pysytellä kukkasissa tai vastaavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin mun lääkärille, kun kirjoitti reseptin ja jeesasi

Vierailija
4/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähetti työkaverille.

Vierailija
5/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ja yhteiset jälkeläiset. Muut kuuluvat ulkorinkiin.

Vierailija
6/170 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pomolle laittaa? Jos on hyvät välit mut ei mitään ”sellaista”?

Vierailija
7/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Yleensä läheiset kaverit ja perhe.

Facebookissa joku ilmoitus, jossa jollekin syntynyt lapsi tai mennyt kihloihin. Kun ihmiset muistaa sinua syntymäpäivänäsi facebookissa, vaikka ette tunnekaan. Voi olla kiva ele antaa kaikille sydän.

Vierailija
8/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuileeko sydänemojin laittaja lähimpiä onnitteluissa. Jos ei ole sukulainen.

Onko silmäsydänemoji vähäarvoisempi kuin sydän.

Vierailija
9/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen laitan läheisimmille ihmisille. Muillekin voin laittaa sydämen jos on lämpimiä tunteita mutta en punaista.

Vierailija
10/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon laittanu vaikka keille. Sillä symboloidaan erityistä pitämistä/ihastelua johonkin asiaan. Sydämen näköisellä emojilla voi viestiä muutakin kuin rakkautta.

Vierailija
11/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan sydämiä, jotka tulevat muilta kuin mieheltäni tai lapsiltani. Vaikka ystävältä tuleva sydän olisikin vain hyvä kaunis ajatus, niin silti se on jotenkin liikaa. Itse en lähetä koskaan perheeni ulkopuolelle sydämiä.

Ehkä joillekin sydän on yhtä kuin halaus, eli helppo vaivaton tapa ilmaista välittämisensä, mutta minulle halaus on jo aika iso asia perheen ulkopuolella. Olen ystävä ilman lähikontaktia.

Vierailija
12/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon laittanu vaikka keille. Sillä symboloidaan erityistä pitämistä/ihastelua johonkin asiaan. Sydämen näköisellä emojilla voi viestiä muutakin kuin rakkautta.

Jos "vaikka keltä" tulee sydämiä takaisin, niin se on ok, mutta jos ei tule, niin lopeta sinäkin. On muitakin tapoja kertoa välittämisestä.

Vierailija
13/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos "vaikka keltä" tulee sydämiä takaisin, niin se on ok, mutta jos ei tule, niin lopeta sinäkin. On muitakin tapoja kertoa välittämisestä.

Ihan on yleinen tapa kaikkien niiden kanssa joille viestin.

Vierailija
14/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimi laittaa minulle ja minä tiimille, käyttö on vapautunutta kuten noilla teineilläkin. Olen ollut havaitsevani, että kireät ja estyneet ihmiset säännöstelevät sen käyttöä eniten. Ei se mitään, kyllä tekin vielä totutte ❤️

Vierailija
15/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähetän sydämiä ihan kenelle vaan, jos sydän liittyy johonkin kivaan asiaan eikä siihen henkilöön jolle sen lähetän. Tyyliin "Siskoni sai vauvan, minusta tuli täti <3".

Vierailija
16/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän työyhteisön whatsapp ryhmässä jätkätki laittelee sydämiä. Sitä voi käyttää myös sarkastisesti/ironisesti.

Vierailija
17/170 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän perheenjäsenille ja parille ystävälle. Voin kyllä sympatiseerata jotain muutakin ihmistä sydämellä, siis tarkoituksena "lämpimin ajatuksin".

Vierailija
18/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olen laitellut punaista sydän emojia vaikka kenelle :/ En ole jotenkin tajunnut ettei sitä olisi sopivaa laittaa esim. työkaverille. Olenko nyt syyllistynyt ahdisteluun tms.?

Vierailija
19/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, olen laitellut punaista sydän emojia vaikka kenelle :/ En ole jotenkin tajunnut ettei sitä olisi sopivaa laittaa esim. työkaverille. Olenko nyt syyllistynyt ahdisteluun tms.?

Pari vuotta sitten olisin nauranut tälle, mutta nyt en oikeasti enää tiedä. Riippuu varmaan siitä, oletko lähettänyt kyseisen hymiön miehenä naiselle. Kannattaa olla jatkossa tarkempi. Lähetä vaan läheisille. Mutta et ole syyllistynyt mielestäni mihinkään ahdisteluun kuitenkaan.

Vierailija
20/170 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan miehelle ja lapsille. Mielestäni punainen sydän merkitsee rakkautta.