Teillä on outoja mielikuvia yli 100kg naisista
Kuten ettei muka itse pystyisi leikkaamaan varpasnkynsiä, että muka reidet hankaisivat yhteen, ettei pystyisi istumaan lentokoneessa, ettei olisi seksiä, ettei saisi lapsia yms. Mistä nämä ihme luulot
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
164cm ja 115kg. Vaatekoko 48, lentokoneessa en tarvitse jatkopalaa vyölle, huvipuistossa mahdun laitteisiin. Ihan normaalisti liikun, siivoan kotiani, leikkaan varpaankynteni ja pyyhin perseeni. Olen ollut huomattavasti isompi, pudottanut n. 50kg. Tästä eteenpäin ei paino tahdo enää pudota, mutta eipä tuo toisaalta haittaa, näin on hyvä olo.
Jotenkin vaikea uskoa tämän olevan totta, kun olen itse 163cm ja painan 85 kiloa ja vaatekokoni on 44 ja 46. Sä olet kuitenkin 30 kiloa isompi ja se on taatusti enemmän kuin kaksi vaatekokoa. Puhumattakaan vain yhdestä.
Lisäksi ihmettelen hyvää oloasi, toki kaikki on suhteellista ja olosi varmasti mukavampi kuin +50 kiloa sitten mutta minusta tässäkin painossa on inhottava olo enkä oikeasti edes pysty kuvittelemaan kuinka tympeä ja 24/7 vttuuntunut olo olisikaan jos ylipainoa olisikin tuplat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
164cm ja 115kg. Vaatekoko 48, lentokoneessa en tarvitse jatkopalaa vyölle, huvipuistossa mahdun laitteisiin. Ihan normaalisti liikun, siivoan kotiani, leikkaan varpaankynteni ja pyyhin perseeni. Olen ollut huomattavasti isompi, pudottanut n. 50kg. Tästä eteenpäin ei paino tahdo enää pudota, mutta eipä tuo toisaalta haittaa, näin on hyvä olo.
Jotenkin vaikea uskoa tämän olevan totta, kun olen itse 163cm ja painan 85 kiloa ja vaatekokoni on 44 ja 46. Sä olet kuitenkin 30 kiloa isompi ja se on taatusti enemmän kuin kaksi vaatekokoa. Puhumattakaan vain yhdestä.
Lisäksi ihmettelen hyvää oloasi, toki kaikki on suhteellista ja olosi varmasti mukavampi kuin +50 kiloa sitten mutta minusta tässäkin painossa on inhottava olo enkä oikeasti edes pysty kuvittelemaan kuinka tympeä ja 24/7 vttuuntunut olo olisikaan jos ylipainoa olisikin tuplat..
Ei kyllä uskota täälläkään. Minä olen 175cm ja painoin aikoinaan 116kg ja vaatekokoni oli 54-56.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin kyllä hankaa reidet yhteen, jo paljon pienemmälläkin painolla :D
t. yli satakiloinen
Samaa meinasin tulla sanomaan, housut kuluvat puhki kun reidet hankaa yhteen :D Varpaankynnet kyllä pystyn leikkaamaan ja mahdun ainakin bussinpenkkiin ihan hyvin.
Vasta oli netissä kuvia miltei 100-kiloisista naisista. He näyttivät normaalipainoisilta, vyötärökin löytyi. Eli riippuu ihmisestä onko lihava kiloineeen vai ei. lihakset painavat enemmän kuin läski!
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen paino ihan hillitön. Harva raavas mies painaa yli 100kg! Naiselle 70kg alkaa olla aika maksimi ettei hakkaa rajottimelle.
Nimenomaan, minäkin bodaan hulluna salilla ja painan vain 80kg, ajatelkaa mikä lintu minä olen? Pituus 176cm. Nainen 100kg, no huh huh! Kyllä nainen, ihan pituudesta riippumatto jos painaa yli 70kg, niin jossain vikaa.
Itsellä tulee mieleen 100kg naisesta kohtaus Jurassic Parkissa, missä T.rexin tultua lähellä rupesi vesi kupissa värisemään
Vierailija kirjoitti:
Se paino voi olla kropassa eri lailla. Mulla hankaa reidet yhteen, mutta muuten kaikki onnistuu oikein hyvin, lentokoneessa mahdun istumaan hienosti ja huvipuistossakin mahdun kaikkiin laitteisiin. Seksiäkin saan ihan niin paljon kuin haluan, kun on oma mies rinnalla.
Hienoa kun mahdut istumaan lentokoneessa. Toivottavasti pehmeä reitesi ei myöskään liimaudu vieressä istuvan hoikan tai normaalipainoisen reiteen - ainakin minusta se on ällöttävimpiä tunteita, joita joutuu eri liikennevälineissä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
ei ole harhaluuloja, ymmärrän että tuon kokoinen nainen painaa yli 0,1 tonnia
Tai toisaalta 0,0001 miljoonaa kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paino voi olla kropassa eri lailla. Mulla hankaa reidet yhteen, mutta muuten kaikki onnistuu oikein hyvin, lentokoneessa mahdun istumaan hienosti ja huvipuistossakin mahdun kaikkiin laitteisiin. Seksiäkin saan ihan niin paljon kuin haluan, kun on oma mies rinnalla.
Hienoa kun mahdut istumaan lentokoneessa. Toivottavasti pehmeä reitesi ei myöskään liimaudu vieressä istuvan hoikan tai normaalipainoisen reiteen - ainakin minusta se on ällöttävimpiä tunteita, joita joutuu eri liikennevälineissä kokemaan.
Juuri näin! Kyllä kylmänhiki nousee lentokoneessa, kun viereinen paikka on vielä tyhjillään ja koneeseen astelee ihminen jonka pitää kävellä sivuttain koneen käytävällä, kun ei mahdu muuten kävelemään eteenpäin :O
Olen 165cm 106 kg
Reiteni eivät hankaudu toisiinsa, saan istuttua jalat ristissä. Lapsia on, saatu ilman ongelmia, vaikka tuolloin oli painoa 12 kg enemmän. Ei ongelmia lakata varpaiden kynsiä (itse), takapuoleni saan pyyhittyä ja tukkani pestyä.
Vaatteiden kanssa on ongelmia, olen omppuvartaloinen, ja sen muotoisille on hyvin vähän tarjontaa. Perseville isoille naisihmiselle on paremmin tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuota "mahdun hyvin bussin penkkiin", että mahtaako sille vieruskaverille jäädä vain puoli penkkiä käyttöön? Itse myöskin inhoan jonkun löllyreittä, joka liimautuu omaani. Liian usein joutuu olemaan löllyreiden ja seinän väliin kiilautuneena julkisissa kulkuneuvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt tälläisen 100+ naisen syövän kerralla kokonaisen kaupan täytekakun. Työn puolesta oli tapaaminen ja minä en kahvin kanssa syö mitään, niin tämä nainen söi siinä puolen tunnin aikana itse sen kakun, eikä näyttänyt olevan eka tai toka kerta.
Ei ne nyt järin suuria ole ne kaupan kakut,mutta itsellä lentäis varmaan laatta jo yhen ison palan jälkeen siitä sokerimäärästä.
Eli kai ne hormoonit ja lääkkeet lihottaa, kuten aina.
Kuulostaa syömishäiriöiseltä. Tosin syömishäiriöön liittyy häpeä, eli mieluiten syövät piilossa katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen paino ihan hillitön. Harva raavas mies painaa yli 100kg! Naiselle 70kg alkaa olla aika maksimi ettei hakkaa rajottimelle.
Nimenomaan, minäkin bodaan hulluna salilla ja painan vain 80kg, ajatelkaa mikä lintu minä olen? Pituus 176cm. Nainen 100kg, no huh huh! Kyllä nainen, ihan pituudesta riippumatto jos painaa yli 70kg, niin jossain vikaa.
Niin että vain xxs tai xs kokoiset naiset on normaaleja? Sorry mutta olen S kokoinen vielä 75kg painossakin enkä pidä itseäni epänormaalina. Pituutta saman verran kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tuota "mahdun hyvin bussin penkkiin", että mahtaako sille vieruskaverille jäädä vain puoli penkkiä käyttöön? Itse myöskin inhoan jonkun löllyreittä, joka liimautuu omaani. Liian usein joutuu olemaan löllyreiden ja seinän väliin kiilautuneena julkisissa kulkuneuvoissa.
Kyllä mä ainakin mahdun ihan hyvin bussin penkkiin, siis yhteen, vaikka ylimääräisiä kiloja onkin.
Oon 100kg, mutta se ei käy ulkonäössä. Varmaan 20kg läskiä ja loput lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli netissä kuvia miltei 100-kiloisista naisista. He näyttivät normaalipainoisilta, vyötärökin löytyi. Eli riippuu ihmisestä onko lihava kiloineeen vai ei. lihakset painavat enemmän kuin läski!
Eivät kyllä näyttäneet normaalipainoisilta! Ihan olivat selkeästi pulskia. Sinulla ja monella muulla on vääristynyt kuva normaalipainosta, koska ylipainoisia on niin paljon.
Jaoin keskustelun vahingossa mummolle
Minä painan 120 kg ja suurin osa kiloista painottuu vatsaan. En mahdu huvipuiston laitteisiin tai ainakaan kaari ei mene kiinni, lentokoneeseen en uskaltaisi edes yrittää! Seksinkin harrastaminen on hiukan haastavaa kun vatsa hyllyy bilden päällä.
ei ole harhaluuloja, ymmärrän että tuon kokoinen nainen painaa yli 0,1 tonnia