Teillä on outoja mielikuvia yli 100kg naisista
Kuten ettei muka itse pystyisi leikkaamaan varpasnkynsiä, että muka reidet hankaisivat yhteen, ettei pystyisi istumaan lentokoneessa, ettei olisi seksiä, ettei saisi lapsia yms. Mistä nämä ihme luulot
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli netissä kuvia miltei 100-kiloisista naisista. He näyttivät normaalipainoisilta, vyötärökin löytyi. Eli riippuu ihmisestä onko lihava kiloineeen vai ei. lihakset painavat enemmän kuin läski!
Minulle oli hieman alle 120kg painossa vyötärön ympärys 135cm joten minun on vaikea uskoa, että yksikään 100kg paikkeilla oleva näyttää painoltaan normaalille, koska ei se 115cm vyötärölläkään sille näytä ja ei todellakaan leikattu kynsiä menettämättä lähes tajua tai laitettu kenkiä jalkaan ilman että silmissä musteni.
Läski on läskiä vaikka muuksi kutsuisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollainen paino ihan hillitön. Harva raavas mies painaa yli 100kg! Naiselle 70kg alkaa olla aika maksimi ettei hakkaa rajottimelle.
Mun mieheni on 193cm pitkä ja painaa 101 kg, liikunnallinen kyllä mutta vatsaa alkaa jo olemaan. Jopa hänessä näkee sen että on ylipainoa.
Ystäväni on 185cm ja saman painoinen, todella pönäkkä mies.
Kummallakin terveysongelmia ylipainosta.
Saati sitten lyhyempi nainen, ei voi olla terveellistä
Olen myös 193cm mutta 95kg. Liikun paljon ja olen kohtuullisen lihaksikas mutta fakta on että viitisen kiloa pitäisi pudottaa. Tuota höttöä vyötäröllä ei saa selitettyä lihaksiksi vaikka kuinka yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 165cm/140kg.
Joskus 10v sitten kirjoitin täällä kun lääkäri oli sanonut minulle, että pitäisi tehdä jotain, kun paino haittaa normaalielämää. Siis lääkärin mielestä. Omasta mielestäni elin/elän ihan normaalielämää.
Silloisia kommentteja:
"Tuon painoisella ei ole elämässä mitään normaalia" (ei perusteluja)
"Haluan, että pystyn itse pukemaan sukat ja kengät" (No luuletteko että minulla on joku avustaja joka pukee sukat ja kengät)
"Haluan nähdä pilluni ilman peiliä" (Häh? Minulla ei ole tarvetta nähdä pilluani sen enempää ilman peiliä kuin peilin kanssa. Miksi edes pitäisi? Perverssi)
"Pitää pystyä heittämään kärrynpyöriä (Kukaan tuttavapiirini normaalipainoinen tai hoikka ei heittele kärrynpyöriä)
Jännää, ettei kukaan maininnut työtekoa normaalielämään kuuluvaksi. No ei kai siinä paljon työteko muistu mieleen, jos päivät kuluvat rattoisasti pillua tutkien ja kärrynpyöriä heittäen.
Minulla on vakituinen työpaikka, mikä nykypäivän Suomessa ei ole mitenkään itsestäänselvyys. Mahtaa hoikkia työttömiä harmittaa. Muutenkin olen aktiivinen: toimin eri yhdistyksissä, johtokunnissa ja hallituksessa. Liikunta ei ole kuulunut elämääni edes silloin kuin olin normaalipainoinen.
Miten omatoiminen arvelet olevasi eläkeiässä? Hytisevä läskikasa surkastuneine lihaksineen. Lähihoitajat sitten nosturin avulla kääntelevät sinua, ja soittavat palokunnan nostamaan sinut, kun kaadut lattialle.
en ole tuo, jolle kommentoit, mutta sinustako ei ole mitään eroa, painaako ihminen 140 vai 340 kiloa. Ne nosturilla nostettavat ovat niitä 340 kiloisia.
Tämä on hassua, että normaalipainosta 10 kilon ylipainoon joidenkin mielestä on valtava ero, mutta näiden samojen ihmisten mielestä ei ole mitään eroa sillä, painatko 100 kiloa vai 200 kiloa vaikka tuossa on kuitenkin 100 kilon ero.
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta, jo alle 100kg ihmiset ovat nosturilla nostettavia ja 2-3 ihmisen vuoteessa liikuteltavia, mikäli eivät kykene itse.
Mielestäni jokainen saa olla juuri sen painoinen ja muotoinen kuin haluaa, niin kauan kun jaksaa itsensä ja kilonsa kantaa. Nuorena on lihaksikkaampi, terveempi ja jaksavampi, vanhempi ihminen on heikompi ja merkittävä ylipaino voi viedä nopeasti vuodepotilaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 100kg, mutta se ei käy ulkonäössä. Varmaan 20kg läskiä ja loput lihasta.
Jaksan juosta 5 km putkeen. Mahdun huvipuiston laitteisiin hyvin, linja-autoon mahdun yhteen penkkiin. Salilla olen käynnyt vuosia, jalkaprässissä 150kgx20x4.
Kylkiluut tuntuu.
Lihavat eivät välitä itsestään ja ovat likaisia homssuja.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Ymmärrän ilmaisun mutta se on vähän hassu... järveen hyppiminenhän on hauskaa! Anteeksi että ajauduin sivuraiteille.
Terve. Minä olen 158cm pitkää ja painan 76 kg Olen koko ikäni liikkunut tosi paljon. Harrastan body combat, body pump sekä HIIT treenejä ilman mitään ongelmia. Ja olen ollut pienestä pitäen astmatikko. Rasitus astma. Ei mitään ongelmia liikunta suhteen. Jos painaa tietyn verran ja osa on paljon lihaksia, silloin ei saa tuijottaa painoa, vaan yleiskunto.
Valas on nainen jo sillon paino alkaa seiskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin kyllä hankaa reidet yhteen, jo paljon pienemmälläkin painolla :D
Ei kaikilla.
He kävelevät jalat haarallaan, niin ei hankaa.
Lalla S kirjoitti:
Terve. Minä olen 158cm pitkää ja painan 76 kg Olen koko ikäni liikkunut tosi paljon. Harrastan body combat, body pump sekä HIIT treenejä ilman mitään ongelmia. Ja olen ollut pienestä pitäen astmatikko. Rasitus astma. Ei mitään ongelmia liikunta suhteen. Jos painaa tietyn verran ja osa on paljon lihaksia, silloin ei saa tuijottaa painoa, vaan yleiskunto.
No jos olet nainen,niin ihan turha unelmoida että ois paljon lihaksia.
Onko 158/64 nainen läski? Painan tuon verran. Tarkoitus laihduttaa 60 kiloiseksi.
Mun mieheni on 193cm pitkä ja painaa 101 kg, liikunnallinen kyllä mutta vatsaa alkaa jo olemaan. Jopa hänessä näkee sen että on ylipainoa.
Ystäväni on 185cm ja saman painoinen, todella pönäkkä mies.
Kummallakin terveysongelmia ylipainosta.
Saati sitten lyhyempi nainen, ei voi olla terveellistä